Gå til innhold

Hvilken kroppstype er minst sexy?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Tøv. Det er ingen som er redd for å kalle store jenter for masse stygt via internett. Det er jo bare å lese denne tråden her, og de tusen andre trådene/artiklene som omhandler samme tema. Bare man nevner ordet former, så begynner folk å snakke om fedme og whatnot. Interessant at slike tråder alltid blir så mye mer negativt ladet enn tråder som diskturer guttekropper. Er det fordi det nesten bare er heterofile kvinner her? Trist at kvinner alltid blir sett på som kun kjøtt og bein, både av kvinner og menn. Everyone's a judge.

Kunne ikke vært mer enig. Kvinner kan være noen onde og usikre krek, det er sikkert og visst. Blir rett og slett flau av å lese denne tråden. Kan ikke tenke meg at gutter er så kyniske mot hverandre. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Tøv. Det er ingen som er redd for å kalle store jenter for masse stygt via internett. Det er jo bare å lese denne tråden her, og de tusen andre trådene/artiklene som omhandler samme tema. Bare man nevner ordet former, så begynner folk å snakke om fedme og whatnot. Interessant at slike tråder alltid blir så mye mer negativt ladet enn tråder som diskturer guttekropper. Er det fordi det nesten bare er heterofile kvinner her? Trist at kvinner alltid blir sett på som kun kjøtt og bein, både av kvinner og menn. Everyone's a judge.

godt mulig at man er mer dirkete på nettet, men slanke/tynne kvinner får ofte høre det personlig, av typen" ta nå et stykke til, du er så tynn atte. " "må se å få litt kjøtt på beina",blir så ufeminint når man er så tynn som du". Eller favoritten min: jeg vil gå ned i vektog bli tynn, men ikke så tynn som deg da for jeg vil jo være kvinnelig!".

Har aldri overhørt noen si: legg fra deg det kakestykket,du trenger ikke mer feita.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som har slnket seg maks? Jaja..

http://cathinthecity.modette.no/

Hvorfor har hun smalnet etter-bildene? Selv om hun har blitt mye tynnere har hun jo jukset til bildene ved å dra ut noen av før-bildene og klemt sammen noen av etter-bildene. Hun virker litt besatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Epleform. Feit mage, det er jævlig. En ting er å ha runde former, men da bør det helst være på de riktige plassene, puppe, rumpe osv. Å ha mye flesk på magen er så lite flatterende som det går an.

Desverre har jeg denne kroppsformen :(

Mennesker med epleform kan faktisk ha null fett på magen også. Da ser de atletiske ut, som regel uten så mye "liv" eller innsving i livet. Catherine Zeta Jones og Jennifer Garner har faktisk eplefasong. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har hun smalnet etter-bildene? Selv om hun har blitt mye tynnere har hun jo jukset til bildene ved å dra ut noen av før-bildene og klemt sammen noen av etter-bildene. Hun virker litt besatt.

Ja man ser det tydelig på det første bildet, ingen forandrer ansiktsform på den måten når de slanker seg. Bildet er dratt ut ja. :fnise: Så utroooolig teit!! På det siste bildet i den stroppløse kjolen mistenker jeg at hun har shoppet midjen sin....den ser veel smal ut eller?? Synes hun var penest på noen av før bildene jeg da...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns tynne bein og stor mage er det styggeste på jenter!

Eller alt for tynne jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jenter uten midje og som har små pupper, null hofter og tynne ben er styggest. Disse jentene lagrer alt fettet på magen, rygg, og rundt livet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe. Ler meg ihjel av de som kaller fett for former. "Jeg har former" Nei, du er bare feit.

Jeg synes sånne svære hofter og rumper og en mage med sideflesk er utrolig ekkelt, sånn beyonce kropp og det som verre er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er høy i denne sammenhengen egentlig? Sånn skikkelig høy (180+)? Er selv 172 og de aller fleste guttene er høyere enn meg. Men var faktisk sammen med en på 173, overlevde det og;) Liker å være "høy", har lange bein og kan se utrolig elegant ut.

Selv syns jeg høy og slank er penest. Etterfulgt av lav og slank. Med slank mener jeg ikke radmager og formløs. Syns sjeldent formfulle som grenser mot lubben er fint.

Egentlig vanskelig å få noe fornuftig utav denne diskusjonen mtp at folk definerer begreper som formfull, høy, lav, slank osv så utrolig forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe. Ler meg ihjel av de som kaller fett for former. "Jeg har former" Nei, du er bare feit.

Jeg synes sånne svære hofter og rumper og en mage med sideflesk er utrolig ekkelt, sånn beyonce kropp og det som verre er.

Enig i at mageflesk ikke kvalifiserer til former. Men fett på rumpe og pupper (og litt hofter) er jo former! Beyonce er til tider too much, men hun er formfull og ikke feit, pga hun har fett på de rette stedene.

Kjenner ei på 100 kg+ som er et trillrundt epler. Hun kaller seg selv formfull, selv om hun ikke går ut og inn, bare ut :fnise: Det skurrer litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehehe. Ler meg ihjel av de som kaller fett for former. "Jeg har former" Nei, du er bare feit.

Jeg synes sånne svære hofter og rumper og en mage med sideflesk er utrolig ekkelt, sånn beyonce kropp og det som verre er.

Ja for Beyonce er jo bælfeit! :eeeh:http://www.sprintwallpaper.com/images/wallpapers/94341059/Women/Beyonce%20Knowles/Beyonce%20Knowles%2021.jpg

http://media.photobucket.com/image/beyonce/sexiiladii/beyonce-sports-illustrated-swims-4.jpg

http://www.cryosites.com/shared/img/b/beyonce_x1hcb.jpeg

Herregud så forskrudde idealer om kropp folk har!

Endret av Vinnie
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for Beyonce er jo bælfeit! :eeeh: Herregud så forskrudde idealer om kropp folk har!

Ja bælfeit..skikkelig.. og siden hun er feit så er hun automatisk dum, lat og evig singel også!

Jeg er feit, du er slem, jeg kan slanke meg! :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bælfeit..skikkelig.. og siden hun er feit så er hun automatisk dum, lat og evig singel også!

Jeg er feit, du er slem, jeg kan slanke meg! :P

Eeeeh...det var ironisk :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eeeeh...det var ironisk :ironi:

Jeg var enig med deg! Hehehe ironien min var ikke like god, siden jeg er trøtt..

Dumme skriving noen ganger, ikke alltid like lett å være ironisk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken, og det er opp til hver enkelt gutt hva de liker. Når alt kommer til alt, så er det vel utstråling og væremåten som overdøver alt.

Men, heldigvis har gutter forskjellig smak!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei....trette begge to vi tror jeg...og litt oppgitte over at en dame med så fantastisk kropp som beyonce kalles feit.

Jeg kjenner få som er så slanke og veltrente som henne, men når hun sammenlignes med resten av hollywood-ruklet som veier gjennomsnittlig 45 kg og ser ut som prepubertale 12 år gamle gutter er det kanskje ikke så rart hun ser feit ut i sammenligning... puh..laaang setning. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei....trette begge to vi tror jeg...og litt oppgitte over at en dame med så fantastisk kropp som beyonce kalles feit.

Jeg kjenner få som er så slanke og veltrente som henne, men når hun sammenlignes med resten av hollywood-ruklet som veier gjennomsnittlig 45 kg og ser ut som prepubertale 12 år gamle gutter er det kanskje ikke så rart hun ser feit ut i sammenligning... puh..laaang setning. :fnise:

Hun er jo fantastisk! Så en annen tråd her hvor Mira Craig var lubben og! jisøss!

Det er stor forskjell på å være sunn og underernært som mange av de som vises her som tynne faktisk er! Man ser godt at kroppen har blitt spist opp av seg selv, siden det ikke er noen tegn til muskler..

Ja nå blir jeg sikkert kalt feit og bitter av skinnyarmaden, but i dont care!

Jeg har aldri hatt problemer med å skaffe meg gutter, selvom jeg ikke er tynn..rett og slett fordi jeg smiler, prater og ikke tar meg selv så sinnsykt høytidelig..

Usjh, hadde planer om aldri å kaste meg inn i disse tynn/feit-debattene, men er så lei det!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...