Gå til innhold

Hvilken kroppstype er minst sexy?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Typen min foretrekker litt/middels lave/høye jenter. Slank, stram men former. Ikke for store og ikke for små pupper og en jævli bra rumpe. Og så likr han oppovernese og blå øyne. Han er kresen. At jeg skårer hos han er litt vanskelig for meg å tro haha. Men fint det ofc!

Han syns Rihanna, Britney Spears, Lindsay Lohan FØR hun ble tynn og narkomaner er pene. Dette er da noen jenter jeg har hørt han syns er fine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, er det deg på bildet? Og du er nesten førti?? Jeg er en jente på 21 som har nesten lik kropp, bare litt tynnere og mindre pupper, og jeg er skikkelig fornøyd. Og du er nesten dobbelt så gammel som meg og har lik kropp?? Du ser fantastisk ut! Trener du mye?

I rykk og napp, trente mer enn jeg gjør nå da det bildet ble tatt for ca 2 år siden. Har "gode gener" som de sier :fnise:

Endret av Vinnie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for det er så fint når de ser ut som menn. (knoklete jenter uten hofter eller pupper) :eeeh:

Sitter du godt der i glasshuset ditt? :popcorn:

Jeg skjønner ikke hvordan noen greier å bruke ordet stygg om andres kropper på den måten som det blir gjort her. Én ting er å foretrekke noe framfor noe annet, men å faktisk gå så langt å kalle en annens kropp for stygg.. Dét er å være stygg det.

Jeg mister litt troen på menneskeheten her inne :sukk:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg mener type "anorektiske catwalk-modeller" er småmandige og stygge. Her har man visst lov til å kalle fet stygg men ikke for tynn. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg mener type "anorektiske catwalk-modeller" er småmandige og stygge. Her har man visst lov til å kalle fet stygg men ikke for tynn. :fnise:

Det er like patetisk å kalle en fet kropp for stygg som det er å kalle en tynn kropp for stygg. Det er ikke greit uansett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kropp ala Fotballfrue synes jeg er minst sexy. Det er lite kvinnelig rett og slett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg mener type "anorektiske catwalk-modeller" er småmandige og stygge. Her har man visst lov til å kalle fet stygg men ikke for tynn. :fnise:

Så du tar bare igjen med samme mynt altså? :klo:

Jeg synes man burde holde seg for god til å kalle andre for stygge uansett kroppstype. Og om man virkelig mener at noe er stygt så er det lov å tone det ned.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Kropp ala Fotballfrue synes jeg er minst sexy. Det er lite kvinnelig rett og slett.

Fotballfrue? Som i Cheryl Cole? Hva mener du? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mister litt troen på menneskeheten her inne :sukk:

Du er ikke den eneste..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi noen synes ting om syke idealer? Representerer jeg alene menneskeheten? :fnise: Tror du trenger en hobby...må være lite å ta seg til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange snodige tråder her på KG :P Spesielt innenfor kategorien "samliv, forhold og seksualitet". Noen ganger lurer jeg på hvilke mennesker som sitter bak tastaturet og lurer på slike ting. Ja, ja, jeg får meg hvertfall ofte en god latter :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du tar bare igjen med samme mynt altså? :klo:

Jeg synes man burde holde seg for god til å kalle andre for stygge uansett kroppstype. Og om man virkelig mener at noe er stygt så er det lov å tone det ned.

Synes bare det er merkelig at dere har utpekt meg som syndebukk når det er flere her som har kalt forskjellige kroppstyper (spesielt tykke) stygge, og de har ikke blitt kommentert engang.. Og hva er egentlig forskjellen på "minst sexy" eller stygg? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi noen synes ting om syke idealer? Representerer jeg alene menneskeheten? :fnise: Tror du trenger en hobby...må være lite å ta seg til..

Det burde jo du vite, du som har tatt deg tida til å spre uhygge gjennom 15 sider her inne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Errr...

Syns virkelig ikke det er ufint å si at "dette synes jeg er stygt", enten det er materielt, eller levende. All den tid man iallefall forsøker å ikke lire av seg de styggeste synonymene i ordboka, for å virkelig "underbygge sin påstand". Det må da være like OK å uttrykke hva man ikke synes er pent, som det er å uttrykke hva man synes er pent.

Jeg synes derimot det går fra "betraktning" til mobbing så snart ukvemsordene trekkes inn.

Utover det, gidder jeg ikke si så mye her... Jeg har diskutert dette før, en litt annen setting... =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser en gjenganger er at menn tilsynelatende ikke liker høye jenter(nå vet jeg ikke om de tenker 180 + eller 170+). Jeg er i alle fall 175 og har aldri hatt noen problemer at jeg har vært for høy. Har alltid fått skryt for lange flotte ben og fin kropp, og lavere menn har ikke hatt noe imot å gå ut med meg. Så tydeligvis noe jeg ikke har fått med meg :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er selvfølgelig forskjellige preferanser, og selv kunne jeg gjerne vært sammen med en jente som var høyere enn meg. Har mer inntrykk av at det er jenter som setter krav til høyde framfor gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt problemer overfor menn fordi jeg er høy. Er kjekt med høyde. Ingen ser om man legger på seg 5 kg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...