Gå til innhold

Hvilken kroppstype er minst sexy?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det en bonus? :klo:

Det var ikke det jeg skrev. Det virker som du tar det personlig at noen liker noe annet enn deg. Og jeg skjønner ikke hvorfor du er så fiendtlig :klo:

Fordi det er ekstra gøy når folk tenner på alle plugger.

Nei, du skrev og dette er korrekt sitert: "Det virker som du tar deg nær av at enkelte synes damer med litt kjøtt på beina er fint."

Endret av Benedicte22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virker som du tar deg nær av at enkelte synes damer med litt kjøtt på beina er fint :klo:

Tar meg ikke nær av at folk er feit. De må gjerne være så feit de bare vil for min del, jeg bare påpeker at jeg synes det er stygt.

Fordi det er ekstra gøy når folk tenner på alle plugger.

Nei, du skrev og dette er korrekt sitert: "Det virker som du tar deg nær av at enkelte synes damer med litt kjøtt på beina er fint."

Ettersom du er så flink og greier å sitere meg så ser du vel også at jeg A: ikke sa at man trenger å være feit om man liker damer med kjøtt på beina, og B: å ha kjøtt på beina er ikke det samme som fett.

Hvorfor så fiendtlig? :popcorn:

Endret av Guriane
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Jeg blir like irritert hver gang jeg leser slike tråder :gjeiper:

Vet at jeg kommer til å tråkke på noen tær her men slanke jenter er det som er mest attraktivt. PUNKTUM. Jeg sier ikke radmager, men slank!

Slank kropp!

Kjenner jeg blir irritert når flere begynner å nevne at de fleste jentene er for tynne og har ikke noe fett på kroppen ol. De fleste gutter vil ikke si at hun på min lenke er for tynn! It's perfect!

Og til dere som sier at menn ikke vil bli sammen med modell type jenter:

- Hvem var sammen med Gisele Bundchen? -> Leonardo Dicaprio.

- Hvem er sammen med Victoria Beckham? -> David Beckham

Og har dere sett dama til Johnny Depp?

Endret av LonelyAngel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Som kjent legger kvinner mer vekt på personlighet, og menn mer vekt på utseendet. Det hjelper ikke med selvtrygghet og utstråling hvis du ser ut som et takras. Det er ganske stor konsensus hos menn om hva som er en fin kvinnekropp, det er ikke no poeng i å late som at smaken er sååå forskjellig!

Joa, men dog er det stort sett kvinner som skriver i denne tråden og rakker ned på hverandre. Menn derimot, vet hva som er fint og hva som ikke er det, som regel når de ser det og har tilgang på det. Faller man i finkategorien til en mann, flottings. Men gjør man det vil sannsynligvis en eller annen kvinne si: "Liker han HENNE!?!? Hun er jo mye styggere enn meg...."

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men dog er det stort sett kvinner som skriver i denne tråden og rakker ned på hverandre. Menn derimot, vet hva som er fint og hva som ikke er det, som regel når de ser det og har tilgang på det. Faller man i finkategorien til en mann, flottings. Men gjør man det vil sannsynligvis en eller annen kvinne si: "Liker han HENNE!?!? Hun er jo mye styggere enn meg...."

Det er nok sant, grunnen er vel at menn tar utgangspunkt i hvem de ønsker å knulle, mens de fleste kvinner tar utgangspunkt i hvordan de ønsker å se ut selv. Selv har jeg en type kropp som mange menn liker - (har fra jeg var 14-15 år fått mye oppmerksomhet pga kroppen), men har jeg inntrykk av at få kvinner vil ha kroppen min selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Jeg blir like irritert hver gang jeg leser slike tråder :gjeiper:

Vet at jeg kommer til å tråkke på noen tær her men slanke jenter er det som er mest attraktivt. PUNKTUM. Jeg sier ikke radmager, men slank!

Slank kropp!

Kjenner jeg blir irritert når flere begynner å nevne at de fleste jentene er for tynne og har ikke noe fett på kroppen ol. De fleste gutter vil ikke si at hun på min lenke er for tynn! It's perfect!

Og til dere som sier at menn ikke vil bli sammen med modell type jenter:

- Hvem var sammen med Gisele Bundchen? -> Leonardo Dicaprio.

- Hvem er sammen med Victoria Beckham? -> David Beckham

Og har dere sett dama til Johnny Depp?

Jeg synes ikke man kan sammenligne Victoria Beckham med Doutzen Kroes.

Doutzen er veltrent og man kan se at hun spiser godt. Hun ser ut som en kvinne som tar vare på seg selv. Hun er slank og flott. Beckham derimot, er skrapet og ser veldig usunn ut. Hun trener ikke (sier hun selv), det er kun snakk om å få i seg altfor lite mat. Hun var jo så mye finere før, i Spice Girls-tiden, da hun var slank og trent etter dansing.. For ikke å snakke om at ansiktet hennes så en trillion ganger bedre ut:

Før

Endret av Cosette
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maneater

Skjønner ikke at alle kvinnene som svarer her er kvlifisert til å svare på det.

Det må vel være mer interessant hva mennene synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Det er nok sant, grunnen er vel at menn tar utgangspunkt i hvem de ønsker å knulle, mens de fleste kvinner tar utgangspunkt i hvordan de ønsker å se ut selv. Selv har jeg en type kropp som mange menn liker - (har fra jeg var 14-15 år fått mye oppmerksomhet pga kroppen), men har jeg inntrykk av at få kvinner vil ha kroppen min selv.

Mhmhm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnakeOil

Det er enda styggere å være feit! ;)

Ville heller sagt at det er mindre pent om man er bælfeit, mens man ser direkte syk ut om man er anorektiker-tynn.

Ingen av delene er bra for helsa i allefall...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnakeOil

Jeg blir like irritert hver gang jeg leser slike tråder :gjeiper:

Vet at jeg kommer til å tråkke på noen tær her men slanke jenter er det som er mest attraktivt. PUNKTUM. Jeg sier ikke radmager, men slank!

Slank kropp!

Kjenner jeg blir irritert når flere begynner å nevne at de fleste jentene er for tynne og har ikke noe fett på kroppen ol. De fleste gutter vil ikke si at hun på min lenke er for tynn! It's perfect!

Synes hun er borderline.

Man ser jo at dama trener, men rent klinisk, skal normalvektige damer ha høyere fettprosent enn det det. ( dvs 13-15 og ikke 7-9 som hun her).

Mye av grunnen til dette, er at dere skal kunne takle et svangerskap, samt ha litt mer å tære på, slik at dere er i stand til å ta vare på barnet når det er lite mat.

Skyld evt på evolusjonen.

At noen menn vil ha slike damer, er en vestlig trend. I andre land og andre tider, er det helt andre kroppsidealer som gjelder.

Trenden vil nok snu her også etterhvert, kanskje store rumper blir det neste idealet, med tillhørende innlegg i bukser og truser? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Synes hun er borderline.

Man ser jo at dama trener, men rent klinisk, skal normalvektige damer ha høyere fettprosent enn det det. ( dvs 13-15 og ikke 7-9 som hun her).

Mye av grunnen til dette, er at dere skal kunne takle et svangerskap, samt ha litt mer å tære på, slik at dere er i stand til å ta vare på barnet når det er lite mat.

Skyld evt på evolusjonen.

At noen menn vil ha slike damer, er en vestlig trend. I andre land og andre tider, er det helt andre kroppsidealer som gjelder.

Trenden vil nok snu her også etterhvert, kanskje store rumper blir det neste idealet, med tillhørende innlegg i bukser og truser? :)

Når kvinnen blir gravid så får hun jo på seg de ekstra kiloene som er nødvendige :)

Jeg tror at hun er mer en god nok til å brøfø barnet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker de solgte masse bukser med rumpeinnlegg for 7-8 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når kvinnen blir gravid så får hun jo på seg de ekstra kiloene som er nødvendige :)

Jeg tror at hun er mer en god nok til å brøfø barnet.

Apropos dette, på et eller annet punkt sier kvinnekroppen stopp. Hvor lav skal fettprosenten være før man blir ufruktbar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnakeOil

Når kvinnen blir gravid så får hun jo på seg de ekstra kiloene som er nødvendige :)

Jeg tror at hun er mer en god nok til å brøfø barnet.

Nå ja, nå om dagen har vi ting som sjokolade og is og alskens drittmat man kan spise seg ihjel av når man får cravings.

For 5000 år siden, hadde man sikkert kun et par tørkede mammutlefser å gnage på, om vinteren, i en kald hule, da er det greit å ha noe ekstra å gå på.

Vi har jo ikke forandret oss over natten heller, vår biologi er den samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. For du tilhører saueflokken på KG. Du vet, de som aldri kan ha meninger utenom den fastsatte malen. Og om dere så har behov for åvære dere selv er det bare å huke av AB og slå seg løs. :danser:

Jadda jadda, uffameg, er ikke så veldig nøye for meg hva du tror, hever meg ganske glatt over det. :balltre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I lengden dør man av overvekt også. Ikke kom her og fortell meg at overvektige lever lengre og bedre enn slanke, sunne mennesker på generell basis! ;)

Nei, men nå er det vel snakk om overvektig vs. anoreksia? Ikke overvekt vs. sunn, normal, slank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns ikke tjukk er fint. På bildet her ville jeg valgt hun til venstre.

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

jeg syns ikke tjukk er fint. På bildet her ville jeg valgt hun til venstre.

jeg synes hun i midten var finest både kroppslig og ansiktsmessig. ;)

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker når inbittrede folk, med som oftest litt mer på kroppen enn de burde. Slår seg løs med motorsaga og slakter alle som er tynne, og sier de har spiseforstyrrelser og at de er kvalme og syke i hodet. Uten å se ironien i det hele, som er at de gjør akkurat det samme som å kalle folk feite, bare flippet.

Tynne folka kaller de andre feite, og de feite kaller de andre anorektikere.

Like duster er dere alle sammen.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...