Gå til innhold

Hvilken kroppstype er minst sexy?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady

Jada, bare sleng deg ned på sofaen med en pose potetgull og fortsett å fortelle deg selv at sideflesk og valker er fint.

Så alle som ikke ser ut som beinranglet du viste frem her, har valker og hiver nedpå med potetgull?? Regner med du synes Nicole Richie også var nydelig da hun led av dødelig anorexia.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Thefainter

Hun var jo blitt radmager :hakeslepp: Ikke pent..

Tynn? Hm, synes hun så helt normalt slank ut :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du synes Nicole Richie også var nydelig da hun led av dødelig anorexia.

Nicole Richie var i en periode sykelig styggtynn. Det er da noe annet enn hun i linken overfor?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og beyonce har forresten en normal og fin kropp.

Sikkert helt normal - men om den er fin er vel et smaksspørsmål. For meg ser hun litt smålubben ut. Det er vel lov å ha ulik smak her?

:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Som kjent legger kvinner mer vekt på personlighet, og menn mer vekt på utseendet. Det hjelper ikke med selvtrygghet og utstråling hvis du ser ut som et takras. Det er ganske stor konsensus hos menn om hva som er en fin kvinnekropp, det er ikke no poeng i å late som at smaken er sååå forskjellig!

Hei, vennen. ;)

Det er menn som kjemper om kvinnenes gunst, ikke motsatt. Og jo, det er faktisk stor forskjell på hva menn finner tiltrekkende, på samme måte som også kvinner har individuelle preferanser. Du trenger ikke mer enn ett minutt med googling for å skjønne at folk har vidt forskjellige tenningsmønstre. Dog, mannens utseende er blitt langt mer viktig i dagens samfunn, ellers ville vi ikke hatt en så stor økning av unge menn som lider av spiseforstyrrelser, treningsavhengighet, osv. Det er bare idioti å si at menn nesten kan se ut som takras og likevel få seg damer i fleng. Kanskje du burde komme deg ut litt og se hvordan virkeligheten er? De færreste menn er pene, morsomme eller rike nok til å velge og vrake blant damer.

Begge kjønn legger også vekt på personlighet, selv om kvinner er litt mer tydelige på nettopp dette. Det er bare flaut med menn som skryter av at de kun legger vekt på utseendet når de sjekker damer. Det er faktisk ikke alle menn som er så endimensjonale og primitive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så alle som ikke ser ut som beinranglet du viste frem her, har valker og hiver nedpå med potetgull?? Regner med du synes Nicole Richie også var nydelig da hun led av dødelig anorexia.

Nicole Richie på sitt værste er noe helt annet enn hun jeg linket til. Herregud.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Sikkert helt normal - men om den er fin er vel et smaksspørsmål. For meg ser hun litt smålubben ut. Det er vel lov å ha ulik smak her?

:)

Selvsagt er det lov. For meg er lubben uansett et postivt ord. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Nicole Richie på sitt værste er noe helt annet enn hun jeg linket til. Herregud.

Herregud hvor hen?

Nei, jeg synes ikke det er snakk om de store forskjellene. Hun du linka til så ekstremt underernært ut, og det samme var Richie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud hvor hen?

Nei, jeg synes ikke det er snakk om de store forskjellene. Hun du linka til så ekstremt underernært ut, og det samme var Richie.

Javel

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert helt normal - men om den er fin er vel et smaksspørsmål. For meg ser hun litt smålubben ut. Det er vel lov å ha ulik smak her?

:)

Om kroppen til Beyonce er smålubben, Gud la meg bli smålubben!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Skaffe deg briller a! Det der er en syyyyykelig tynn dame...

Og beyonce har forresten en normal og fin kropp.

Hjelper ikke å være fornuftig i slike tråder. Dessverre. La dem holde på. :filer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cosette

Nicole Richie på sitt værste er noe helt annet enn hun jeg linket til. Herregud.

Men kan du forklare hva du finner pent med den dama du linket til?

Jeg mener, hun har jo null muskeldefinisjon, ergo ser hun ikke veltrent ut, hun ser bare ut som om hun unngår å spise. Og da mener jeg ikke at hun unngår chips og sjokolade, men mat generelt. Det er en slik kropp man får når man lever på en typisk anoreksiadiett av epler, kaffe og sigaretter. Hun ser jo ikke sunn og strålende ut?

Jeg tror fremdeles du er et troll, og det beste hadde i grunnen vært å la være å mate deg.

For meg er f.eks. dette et eksempel på en kropp som er sunn, slank og trent: http://www.google.no/imgres?imgurl=http://www.wallpapergate.com/data/media/65/Cindy_Crawford_004.jpg&imgrefurl=http://americanpowerblog.blogspot.com/2009/12/cindy-crawford.html&usg=__7vn1FJb1ON5y9jL-1eQW6Oter0U=&h=768&w=1024&sz=44&hl=no&start=0&zoom=1&tbnid=HLfvs9yp_U_T4M:&tbnh=129&tbnw=172&ei=8FnVTfyLFIrctAap1ciUDA&prev=/search%3Fq%3Dcindy%2Bcrawford%2Bbikini%26hl%3Dno%26biw%3D1916%26bih%3D1015%26gbv%3D2%26tbm%3Disch0%2C255&itbs=1&iact=hc&vpx=536&vpy=428&dur=6989&hovh=194&hovw=259&tx=230&ty=151&sqi=2&page=1&ndsp=79&ved=1t:429,r:16,s:0&biw=1916&bih=1015

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnakeOil

For min del er det minst tennende med fete damer med hengemager og omtrent ingen pupper.

Deretter kommer overstadig fet, og ingen pupper.

Omtrent likt etter det, kommer anorektiske jenter.

Utover det, synes jeg mye er fint, både med mye og med lite her og der og i alle høyder og i de fleste aldre.

Endret av SnakeOil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Men kan du forklare hva du finner pent med den dama du linket til?

Jeg mener, hun har jo null muskeldefinisjon, ergo ser hun ikke veltrent ut, hun ser bare ut som om hun unngår å spise. Og da mener jeg ikke at hun unngår chips og sjokolade, men mat generelt. Det er en slik kropp man får når man lever på en typisk anoreksiadiett av epler, kaffe og sigaretter. Hun ser jo ikke sunn og strålende ut?

Jeg tror fremdeles du er et troll, og det beste hadde i grunnen vært å la være å mate deg.

For meg er f.eks. dette et eksempel på en kropp som er sunn, slank og trent: http://www.google.no/imgres?imgurl=http://www.wallpapergate.com/data/media/65/Cindy_Crawford_004.jpg&imgrefurl=http://americanpowerblog.blogspot.com/2009/12/cindy-crawford.html&usg=__7vn1FJb1ON5y9jL-1eQW6Oter0U=&h=768&w=1024&sz=44&hl=no&start=0&zoom=1&tbnid=HLfvs9yp_U_T4M:&tbnh=129&tbnw=172&ei=8FnVTfyLFIrctAap1ciUDA&prev=/search%3Fq%3Dcindy%2Bcrawford%2Bbikini%26hl%3Dno%26biw%3D1916%26bih%3D1015%26gbv%3D2%26tbm%3Disch0%2C255&itbs=1&iact=hc&vpx=536&vpy=428&dur=6989&hovh=194&hovw=259&tx=230&ty=151&sqi=2&page=1&ndsp=79&ved=1t:429,r:16,s:0&biw=1916&bih=1015

Cindy Crawford har en fin kropp, men det er ikke noe man får ved å bare trene og spise sunn mat. Hvis det hadde vært så enkelt, så hadde mange flere jenter sett sånn ut. Visse ting er faktisk genetisk betinget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cosette

Cindy Crawford har en fin kropp, men det er ikke noe man får ved å bare trene og spise sunn mat. Hvis det hadde vært så enkelt, så hadde mange flere jenter sett sånn ut. Visse ting er faktisk genetisk betinget.

Jeg sa ikke at alle kan få akkurat den kroppen. Jeg sa bare at det er et eksempel på en kropp som både er slank og trent. Det er litt vanskelig å finne bildeeksempler på nett uten at det er modeller etc. som selvsagt er genetisk heldige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Her er et eksempel på en sunn og trent kropp, som ikke er genetisk betinget, men som kommer av hard trening og sunt kosthold:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicole Richie på sitt værste er noe helt annet enn hun jeg linket til. Herregud.

Du mener at mennesker som er tynnere (mye tynnere regner jeg med siden du sier "noe helt annet") enn hun du linker til kan vandre gatelangs uten å falle sammen av utmattelse? Trokke det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi den dama en brødskive, NÅ!

Hva synes du er pent med denne kroppen? Hoftebeina som stikker ut, den halvmetern til mellomrom hun har mellom lårene, at underarmen hennes er større enn overarmen. (et typisk tein på anoreksi fordi musklene er borte) at du kan telle ribbeina, hullet i ryggen hun har til rumpe, de innhulete kinnene. Hun ser ut som en konsentrasjonsleirfange....og tipper hun spiser like lite som en også...stakkars jente.

Vet du at når kvinner er så avmagrede/anorektiske så kan de ikke bli gravide??

Endret av Vinnie
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...