AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #141 Skrevet 3. mai 2011 Skyte han var for snilt....de burde regelrett kappa han opp i 50 biter eller brukt han som haiaate ! Burde staa i ordboka..... *moekkamenn* , se oxo Hitler/bin Laden.
Stefan Skrevet 3. mai 2011 #142 Skrevet 3. mai 2011 Les det jeg skrev en gang til. Ikke tillegg meg meninger jeg ikke har. Jeg synes jeg har mine betraktninger på det tørre i forhold til det du skrev.
Cuckold Skrevet 3. mai 2011 #143 Skrevet 3. mai 2011 Og? Ser man det.. Vesten har gått fra å tilbe Faderen til og tilbe Moren, barnet & Co™ og de som tror på en mer oppdatert versjon levert av engelen Gabriel sier at vesten er Satan. Hva er det som gjør menn blinde nok til å forsvare hora Babylon? Lovnaden om litt kuse? Dette er bare starten... Insha'allah! Vesten har ikke gått fra å tilbe Faderen til å tilbe Moren, barnet & co, Vesten har gått fra et middelaldersk samfunn dominert av religion til sekulære demokratier der vi gir mennesket rett til å utfolde seg etter egen overbevisning. Dette er en type samfunn jeg både ønsker å videreutvikle i retning full likebehandling av livssyn og som jeg er villig til å forsvare, om nødvendig med våpen i hånd.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2011 #145 Skrevet 3. mai 2011 vi gir mennesket rett til å utfolde seg etter egen overbevisning. Dette er en type samfunn jeg både ønsker å videreutvikle i retning full likebehandling av livssyn og som jeg er villig til å forsvare, om nødvendig med våpen i hånd. Den overbevisningen kommer etter en god del indoktrinering på skolebenken hvor man hører om verdenshistorien og hvordan det hele henger sammen i en rasjonell vitenskapelig løgn som ikke tar sikte på å forklare de restrerende 90% av både bevisstheten og universet sånn ellers, så forskerene sitter bare å surrer med den o' så store M-teorien uten å skjønne en døyt av dualisme på det mest basale plan. Se bare på dagens konsumerisme, usunne kroppsidealer og annet dritt i media, ja... valget er fritt og vi skal sannelig ikke være konforme her på potitberget. Ikke rart muslimer ser ned på nordmenn som blir handsa av kjerringa som er sjefen, ja.. saligheten som vi har blitt innprentet med er jeg imot. Bevisstheten er en løgn når en står med lua i hånda og venter på noen brødsmuler fra griser som mesker seg med den generelle godtroenheten i vesten, menn i vesten er æreløse og når vi prøver å presse disse idealer på andre så blir det baluba. Vi sier vi er rettferdig og demokratisk, men Bin Laden ble nok henrettet -> Kan ha blitt utsatt for en utenomrettslig henrettelse Dongeribukse er noe allegori... ikke sant AB kl 11 eller er det bare kvinner som snakker slik og dermed pinger underbevisstheten?
Gjest nobilian Skrevet 3. mai 2011 #146 Skrevet 3. mai 2011 (endret) Klart det er utenfor kanten. Langt også. Poenget er hvor vi vil sette grensen hvis det under noen omstendigheter er ok med likvidering hvis vi hevder det var i krig. Hvis noen arabiske land hevdet de var i krig med noen av oss, ville vi da godta likvideringer på vår jord? Amerikanske styrker har drept vesentlig mange sivile, hvorfor godtar vi ikke deres krig mot amerikanere? Jeg er en av dem som følte lettelse når jeg hørte nyheten, men er betenkt over at vi "siviliserte" bevilger oss friheter vi ikke vil innrømme andre. (i den grad vi bruker ordet "sivilisert" for å skape avstand, oss og dem, som grunnlag for at vi har rettigheter andre ikke har) Om du med det uthevede spør om jeg ville akseptere at irakiske spesialstyrker kom hit og likviderte Krekar, og om jeg ville synes det var greit om diverse krigsforbrytere gikk samme vei, ekspedert av styrker fra sine ofres respektive nasjoner, så ja. Absolutt. Kunne lånt dem passet mitt. Forøvrig godtar vi ikke de siviles (hvis du mener terroristenes) kamp mot amerikanerne fordi sivile (siden Hiro og Naga) ikke har vært et mål for dem. De har ikke hatt som policy å drepe noen bare fordi de bor i et spesielt land, heter noe spesielt eller snakker et bestemt språk. De sivile liv har (bortsett fra massakrer utført mot ordre) kommet som tragiske "uhell" ifm krigføring. De eneste som etter min mening har "rett" til å legge en amerikansk by øde, er japanerne. Hvis du skal sammenligne de friheter vi "siviliserte" tar oss i forhold til dem vi tillater andre, må omstendighetene ellers også være sammenlignbare. Det er forskjell på en voldshandling rettet mot et individ og en rettet mot en gruppe. Det er videre forskjell på voldshandlinger som har militære mål og dem som har sivile mål. Sivile forbrytere, dvs mennesker som har forbrutt seg mot et lands lovverk, straffes av domstol i det aktuelle landet. Militære forbrytere, dvs mennesker som under militære kampanjer har gjort seg skyldig i brudd på konvensjoner for krigføring/evt menneskerettighetene, straffes med krigsrett eller av menneskerettsdomstol. Terrorister, dvs mennesker som ikke er en del av en nasjons væpnede styrker, som ikke driver militær virksomhet i den forstand at de bærer uniform og følger konvensjoner for krigføring, som angriper sivile mål like gjerne (eller heller enn) militære mål, straffes på den måten man praktisk får det til - av den part/de parter som har blitt rammet. Du må gjerne holde på prinsippene, men all den tid terroristvirksomhet er det det er, altså ukontrollert og uten det minste hensyn til noe eller noen, må prinsippene vike for det praktiske. Ihvertfall synes det logisk for dem denne virksomheten går ut over, altså ikke deg. Det hadde sikkert vært ønskelig også for USA at Bin Laden hadde blitt arrestert etter de første terroranslagene sine, slik at han kunne bli stilt for retten og tiltalt, men det er liksom ikke sånn at alle deler av verden har vært like ivrige i å se etter ham. Det kostet USA to tårn og en del folk at Bin Laden alltid har hatt forbundsfeller, sivile og offentlige, som har vært villige til å gjemme ham, og dette var like mye en beskjed til dem (f.eks. pakistanske myndigheter). Hadde de arrestert Bin Laden, ville denne diskusjonen ha dreid seg om hvorvidt det var legitimt å sende styrker inn i Pakistan i stedet. Nå fikk de sendt beskjeden: Vi tar dem, uansett hvor de er - og land som gjemmer dem vil bli driti ut for hele verden. Enig, bortsett fra "stilt til ansvar". Det ble ham ikke. Eh, han ble så til de grader stilt til ansvar at han døde av det. Det motsatte av å bli stilt til ansvar er å gå fri, og det gjorde han da ikke? Endret 3. mai 2011 av nobilian 1
Cuckold Skrevet 3. mai 2011 #147 Skrevet 3. mai 2011 Vesten har ikke gått fra å tilbe Faderen til å tilbe Moren, barnet & co, Vesten har gått fra et middelaldersk samfunn dominert av religion til sekulære demokratier der vi gir mennesket rett til å utfolde seg etter egen overbevisning. Dette er en type samfunn jeg både ønsker å videreutvikle i retning full likebehandling av livssyn og som jeg er villig til å forsvare, om nødvendig med våpen i hånd. Den overbevisningen kommer etter en god del indoktrinering på skolebenken hvor man hører om verdenshistorien og hvordan det hele henger sammen i en rasjonell vitenskapelig løgn som ikke tar sikte på å forklare de restrerende 90% av både bevisstheten og universet sånn ellers, så forskerene sitter bare å surrer med den o' så store M-teorien uten å skjønne en døyt av dualisme på det mest basale plan. Se bare på dagens konsumerisme, usunne kroppsidealer og annet dritt i media, ja... valget er fritt og vi skal sannelig ikke være konforme her på potitberget. Ikke rart muslimer ser ned på nordmenn som blir handsa av kjerringa som er sjefen, ja.. saligheten som vi har blitt innprentet med er jeg imot. Bevisstheten er en løgn når en står med lua i hånda og venter på noen brødsmuler fra griser som mesker seg med den generelle godtroenheten i vesten, menn i vesten er æreløse og når vi prøver å presse disse idealer på andre så blir det baluba. Vi sier vi er rettferdig og demokratisk, men Bin Laden ble nok henrettet -> Kan ha blitt utsatt for en utenomrettslig henrettelse Dongeribukse er noe allegori... ikke sant AB kl 11 eller er det bare kvinner som snakker slik og dermed pinger underbevisstheten? Neida, mine idealer for videreutvikling av demokratiet mot full likebehandling har jeg nok ikke fra skolebenken, det er dessverre ikke mye som taler for at vi kommer dit innen islam blir så stor i Vesten at religionen kan ta på seg en del av kristendommens privilegieklær. Likevel er dagens konflikt mellom Vesten og islam ikke en konflikt mellom et middelaldersk kristent Europa og den islamdominerte del av verden, det er en konflikt mellom idealer om et sekulært ikke-diskriminerende demokrati og et gammeldags samfunn der religion påtvinges både troende og ikke-troende og der samfunnet i verste fall er styrt etter religiøse prinsipper. Det er dette jeg vil kjempe mot.
Gjest nobilian Skrevet 3. mai 2011 #148 Skrevet 3. mai 2011 Den overbevisningen kommer etter en god del indoktrinering på skolebenken hvor man hører om verdenshistorien og hvordan det hele henger sammen i en rasjonell vitenskapelig løgn som ikke tar sikte på å forklare de restrerende 90% av både bevisstheten og universet sånn ellers, så forskerene sitter bare å surrer med den o' så store M-teorien uten å skjønne en døyt av dualisme på det mest basale plan. Se bare på dagens konsumerisme, usunne kroppsidealer og annet dritt i media, ja... valget er fritt og vi skal sannelig ikke være konforme her på potitberget. Ikke rart muslimer ser ned på nordmenn som blir handsa av kjerringa som er sjefen, ja.. saligheten som vi har blitt innprentet med er jeg imot. Bevisstheten er en løgn når en står med lua i hånda og venter på noen brødsmuler fra griser som mesker seg med den generelle godtroenheten i vesten, menn i vesten er æreløse og når vi prøver å presse disse idealer på andre så blir det baluba. Vi sier vi er rettferdig og demokratisk, men Bin Laden ble nok henrettet -> Kan ha blitt utsatt for en utenomrettslig henrettelse Dongeribukse er noe allegori... ikke sant AB kl 11 eller er det bare kvinner som snakker slik og dermed pinger underbevisstheten? *** Du skulle ikke ha postet denne i Snikk-Snakk?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2011 #149 Skrevet 3. mai 2011 En god nyhet. bin Ladens død er av stor betydning fordi det sendes signaler om at ingen terrorist skal kunne gjemme seg og være trygg. De skal før eller siden uunngåelig bli stilt til ansvar. Kampen fortsetter. al-Qaida har fortsatt slagkraft, og vi må stå sammen for å bekjempe ny terror. Her er ingen stilt til ansvar slik siviliserte mennesker mener at det skal gjøres. Selvfølgelig er det høyst sannsynlig at han ville blitt dømt hvis det var en rettsak. Men alikevel så mener sivilserte mennesker at alle skal ha rett på en rettsak på forhånd uansett hvor opplagt resultatet av rettsaken måtte synes å være. For meg er ikke problemet om Osama bin Laden ble henrettet eller ikke. Det er et større problem at de store og mektige slipper unna. Når man vet at USA bryter menneskerettighetene i fangeleiren på Cuba og i fengsler i Irak uten å bry seg om internasjonal kritikk så er det et stort problem. Når noen mener at de er hevet over lover og regler så er det et stort problem. Når man invaderer et land under falskt påskudd ("masseødeleggesvåpen" når oljen er et dominerende motiv) og verdenssamfunnet ikke kan gjøre noe så er det et meget alvorlig problem. Hvor mange har ikke blitt drept etter at USA invaderte Irak? Er ikke det mange ganger antallet som ble drept i New York? Hvor mange uskyldige har blitt drept på grunn av amerikansk krigføring i Irak, Afganistan, Vietnam og Korea? 1
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2011 #150 Skrevet 3. mai 2011 Hvis han hadde vært opptatt av å leve for familien sin hadde han ikke gjort seg selv til en verdensberømt terrorist, nektet å overgi seg når han hadde sjansen og brukt en kvinne som levende skjold (blandt utallige andre forbrytelser, selvsagt). Kanskje du skal legge skylden på ham, som har brakt slik fare mot sin egen familie? En tjenestemann i Det hvite hus sier at kvinnen ikke var et menneskelig skjold, men at hun ble fanget i kryssilden. Bin Laden skjøt heller ikke tilbake, slik det tidligere ble meldt. http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article4110053.ece
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2011 #151 Skrevet 3. mai 2011 Så du hverken ser, hører eller på noen som helst måte sanser klifoten Cuckold, mener du den er imaginær og ikke har noe som helst med underbevisstheten å gjøre i et moderne verdensbilde hvor ingen diskrimineres i skolegården, fordi store gutter gråter ikke? Javel, det var et ledende spøsmål, men bare gå på kirkegården og se på gravsteinene hvis du ikke tror meg. Der vil de se at kjerringa dør noen år etter gubben bedre kjent som batteriet i filmen Matrix, du vet vi er alle batterier (vi menn) og vi biter sammen tenna, til krampa bokstavlig talt tar oss, derfor kvinner f.eks. finner hester så fascinerende, hester som er selve symbolet på seksualitet. Her i vesten påtvinges snillismen på både den ene og den andre og vi er styrt av lysten (kapitalisme) og skjønner ikke at testen av monsterhodetelefoner er bare noe en annonsør har sponsa, friheten til å konsumere og overforbruke er det vi kjmper for, vi skal pina dø krafse til oss av en eller annen merkelig grunn. Nå må det bli slutt på denne paniske redebyggingen før kloden blir helt ødelagt Noen som vet som skjedde i Chile 11 september 1973 forresten?
Stefan Skrevet 3. mai 2011 #152 Skrevet 3. mai 2011 Her er ingen stilt til ansvar slik siviliserte mennesker mener at det skal gjøres. Selvfølgelig er det høyst sannsynlig at han ville blitt dømt hvis det var en rettsak. Men alikevel så mener sivilserte mennesker at alle skal ha rett på en rettsak på forhånd uansett hvor opplagt resultatet av rettsaken måtte synes å være. For meg er ikke problemet om Osama bin Laden ble henrettet eller ikke. Det er et større problem at de store og mektige slipper unna. Når man vet at USA bryter menneskerettighetene i fangeleiren på Cuba og i fengsler i Irak uten å bry seg om internasjonal kritikk så er det et stort problem. Når noen mener at de er hevet over lover og regler så er det et stort problem. Når man invaderer et land under falskt påskudd ("masseødeleggesvåpen" når oljen er et dominerende motiv) og verdenssamfunnet ikke kan gjøre noe så er det et meget alvorlig problem. Hvor mange har ikke blitt drept etter at USA invaderte Irak? Er ikke det mange ganger antallet som ble drept i New York? Hvor mange uskyldige har blitt drept på grunn av amerikansk krigføring i Irak, Afganistan, Vietnam og Korea? Jeg synes det er et større problem når man i stedet for å hylle at selve symbolet på terrorisme er tatt av dage, så velger man å angripe de som faktisk har gjort verden denne tjenesten. USA har, som mange andre land, masse svin på skogen. Det forandrer ikke at de denne gangen gjorde det rette.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #153 Skrevet 3. mai 2011 Huff, er det bare jeg som er redd for hva som kan skje nå eller? Tom. Norge kan jo bli angrepet nå da.. :/ Jeg er litt redd jeg
Stefan Skrevet 3. mai 2011 #154 Skrevet 3. mai 2011 Så lenge Jensemann og hans enda rødere kompanjong sitter med fingrene i hverandres bakender, og ikke rydder opp her i Norge, er det ingen fare. Norge er i dag et fristed for terrorceller, og med den naiviteten vi utviser, vil det ikke smelle her. Man driter da ikke i eget reir.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2011 #155 Skrevet 3. mai 2011 Her er en morsom artikkel om den kommende døden til Osama -> link, som vi ser har vesten bæsja på leggen ved å henrette ham: For it was David who said: "Better is he who ruleth his own spirit; than he who taketh a city". And in this he referred to himself; having taken Zion but having not controlled his spirit when it came to Bathsheba. Thus the inner battle is the hard one: not the one of the "men of violence who taketh the kingdom by force"; force in this sense being that of rape; and the Kingdom as the Bride. That is why Lord Jesus said that they who "live by the sword shall die by the sword". The Sunni leaders in Irag are well aware of this; which is why Islam is going through the "Awakening" which has worked so well: yet to garner the support the west will need from it's allies in the moderate Islamic community that does still operate in the Middle East we need to unify the opposition to Osama bin Laden and his operatives by debating them openly on the Floor of the UN: with safe passge in and out of the UN as well. It is the only way to unmask their ignorance and malice. In revealing the identity of the Antichrist as the "man of lawlessness" who St. Paul and also Peter mentioned as being the one at the End who would be slain by the agency of the "Zulfiqar" which is the "twoedged sword of evil's bane" it is those believers in the lamb of the Lamb who will discover the name of this sword in the West: EXCALIBUR
Cuckold Skrevet 3. mai 2011 #156 Skrevet 3. mai 2011 Så du hverken ser, hører eller på noen som helst måte sanser klifoten Cuckold, mener du den er imaginær og ikke har noe som helst med underbevisstheten å gjøre i et moderne verdensbilde hvor ingen diskrimineres i skolegården, fordi store gutter gråter ikke? Javel, det var et ledende spøsmål, men bare gå på kirkegården og se på gravsteinene hvis du ikke tror meg. Der vil de se at kjerringa dør noen år etter gubben bedre kjent som batteriet i filmen Matrix, du vet vi er alle batterier (vi menn) og vi biter sammen tenna, til krampa bokstavlig talt tar oss, derfor kvinner f.eks. finner hester så fascinerende, hester som er selve symbolet på seksualitet. Her i vesten påtvinges snillismen på både den ene og den andre og vi er styrt av lysten (kapitalisme) og skjønner ikke at testen av monsterhodetelefoner er bare noe en annonsør har sponsa, friheten til å konsumere og overforbruke er det vi kjmper for, vi skal pina dø krafse til oss av en eller annen merkelig grunn. Nå må det bli slutt på denne paniske redebyggingen før kloden blir helt ødelagt Noen som vet som skjedde i Chile 11 september 1973 forresten? Jeg må innrømme at jeg har problemer med å forstå hva du mener. Det kan virke som du avviser at det finnes krefter i Vesten som kjemper for noe annet enn å forbruke. Om det er rett forstått er det et typisk eksempel på svartmaling. I den grad de reaksjonære strømninger (f.eks fra islam) utgjør en trussel for Europa er det ikke fordi vi har idealer om livssynsfrihet og likebehandling, det er fordi vi har masseinnvandring. Det er omfanget av innvandringen som skaper problemer. Problemer oppstår når det åpnes for en så massiv innvandring at befolkningssammensetningen forrykkes på kort tid. Med en helt annen og mer bærekraftig innvandring ville hverken terrorisme, muslimsk ekstremisme eller negative sider ved mainstream-islam utgjøre noen trussel.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #157 Skrevet 3. mai 2011 Lurer litt på følgende: Hvis Bin Laden hadde kommet seg til Norge på en el annen måte, og søkt asyl, ville vi ikke da ha en plikt til å huse ham her, og ikke utlevere ham til andre land som ønsket ham død? (Slik tilfellet er bl.a. med Krekar?) Synd for ham at han ikke tenkte på den muligheten, i så fall...
Mann 42 Skrevet 3. mai 2011 #158 Skrevet 3. mai 2011 Verden har selvsagt blitt bedre i så måte at det største terrornettverket ligger med brukket rygg, og har mistet selve symbolet på moderne terrorisme. Ikonet Bin Laden skal det vanvittig mye til for å overgås. En stor takk til USA som rydder opp og tar imot dritt fra venstresiden, der vi andre toer våre hender og for enhver pris skal prate fornuft med disse ekstremistene. Noe alle andre vet at ikke vil fungere. Jeg syns det virker ganske sannsynlig at dette ikke kommer til å ha noen egentlige praktiske konsekvenser for kampen mot AlQueda. Det er mange analytikere som mener at Osama binLaden for lengst hadde utspilt sin rolle, og ikke egentlig var noen drivende kraft i nettverket lenger. Andre og sterkere menn, dvs menn uten hjertefeil, sukkersyke og nyresvikt, har tatt over. Men jeg tror det var riktig å jage ham allikevel. Og jeg tror det var riktig å gå etter ham med den hensikt å ta ham av dage. Det kan ikke bli noen fred med hans sort, uansett, og hva skulle det tjene til å gi ham en rettssak? Skulle man gi ham en siste opptreden i en rettsal, hvor han kunne rettferdiggjøre seg og trekke flere til sin sak? Det er ingen grunn til å vise noen nåde mot dem som ikke viser det selv. Dette er organisasjonen som lærer opp barn til å skjære hodet av fanger, for propagandaformål, og filmer det så de kan legge det på nett. Som kjøper psykisk utviklingshemmede kvinner fra familiene deres og sender dem til grønssaksmarkedene med kilovis av eksplosiver på kroppen.
Mann 42 Skrevet 3. mai 2011 #159 Skrevet 3. mai 2011 (endret) Du tillegger meg meninger jeg ikke har. Jeg har kritisert det faktum at et sivilisert samfunn har oppsøkt en potensiell forbryter med det formål å likvidere ham uten dom. Hvis du med krig mener "krigen mot terror" er vel den biten grundig diskutert. Det er også en kjent sak at grupper kan ta på seg skylden for forbrytelser uten at de stod bak, men siden det tjener deres hensikter vil de gjerne bli sett på som dem som stod bak. Det gjelder også helt ned til enkeltpersoner som Thomas Kvikk. (eller hva han het) De får oppmerksomhet, noe som for dem er hele poenget. Derfor har vi domstoler, der alle har rett til en forsvarer. Andre store internasjonale forbrytere som f eks Saddam ble ikke skutt på stedet, men gikk gjennom en rettsak, som rett er. I det tilfellet var det reel krig. Ville du ment det samme hvis det var lederen for Wikileeaks som ble likvidert? Nei, Saddam ble paradert på TV som en sideshow freak og ydmyket, før han ble stilt for retten i en parodisk og summarisk rettssak, for så å bli henrettet under maksimalt ydmykende omstendigheter under Eid-høytiden. Hengt foran en skrålende flokk av politiske motstandere. De unnet ham ikke engang så mye som et nakkeskudd eller en halshugging. I stedet ble han heist opp etter nakken for å kveles og sprelle seg inn i døden. Det hadde vært langt mer humant å hive en granat ned i hullet hans og hive på lokket. Du burde innse at i den virkelige verden vil sånne som han ikke ha engang en teoretisk sjanse til frikjennelse. Et samlet USA ropte på hodet til Osama bin Laden, og det ville blitt tatt, uansett hva. Sånn er det bare. Og da er det egentlig like greit at man innrømmer det for seg selv, og går ut og tar det hodet, i stedet for å gå med sitt eget under armen. Det kunne ikke sluttet på noen annen måte. Endret 3. mai 2011 av Mann 42
Stefan Skrevet 3. mai 2011 #160 Skrevet 3. mai 2011 Jeg syns det virker ganske sannsynlig at dette ikke kommer til å ha noen egentlige praktiske konsekvenser for kampen mot AlQueda. Det er mange analytikere som mener at Osama binLaden for lengst hadde utspilt sin rolle, og ikke egentlig var noen drivende kraft i nettverket lenger. Andre og sterkere menn, dvs menn uten hjertefeil, sukkersyke og nyresvikt, har tatt over. Men jeg tror det var riktig å jage ham allikevel. Og jeg tror det var riktig å gå etter ham med den hensikt å ta ham av dage. Det kan ikke bli noen fred med hans sort, uansett, og hva skulle det tjene til å gi ham en rettssak? Skulle man gi ham en siste opptreden i en rettsal, hvor han kunne rettferdiggjøre seg og trekke flere til sin sak? Det er ingen grunn til å vise noen nåde mot dem som ikke viser det selv. Dette er organisasjonen som lærer opp barn til å skjære hodet av fanger, for propagandaformål, og filmer det så de kan legge det på nett. Som kjøper psykisk utviklingshemmede kvinner fra familiene deres og sender dem til grønssaksmarkedene med kilovis av eksplosiver på kroppen. Selvsagt så har Al-Qaida vært operativ siden Osama begynte på verdens lengste lek av gjemsel. Selvsagt har hans høyre hånd styrt skuta så lenge, og vil nok gjøre det videre også. Problemet til en slik terrorgruppe er at selve symbolet på deres drifter er borte. De har sett at det ikke nytter å gjemme seg unna. Selv etter såpass lang tid, ble han funnet og straffet. I tillegg er hele verden klar for gjengjeldelse. For den kommer. I forhold til 9/11 vil den nok allikevel være som en slapp kinaputt, og dermed miste kraft i forhold til symbolet. Prøver de på noe gedigent, tror jeg det er en stor sjanse for at man får sprengt mange celler, med den type etterretning man har i dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå