Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!


Rights

Anbefalte innlegg

Dersom folk synes det er for mye å lese de 8 ordene i tittelen på denne tråden, må de i så fall skylde seg selv.

Det er mange som har spoilet hittil, så tydeligvis misforstår de og det er ikke veldig gøy for oss som ikke har lest alle bøkene.

Anonymous poster hash: 78fc3...47a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange som har spoilet hittil, så tydeligvis misforstår de og det er ikke veldig gøy for oss som ikke har lest alle bøkene.

Anonymous poster hash: 78fc3...47a

Folk spoiler i slike tråder uansett hva de heter, så akkurat det er det lite å gjøre med dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbandet enig. Forrige Daario var høyst tagbar, den nye er bare kjedelig. Men tror kanskje man må være kvinne for å se dette.

Nei. Den nye er en grå mus. Fryktelig kjedelig og intetsigende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det han spoiler her da? Alle som følger med ser jo utviklingen, Arya dreper folk hun er forbanna på, etterhvert kommer hun garantert til å synes at det er gøy å drepe. Hun viser jo ikke anger.

Han vet hva som skjer fordi han har lest bøkene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet hva som skjer fordi han har lest bøkene.

Åja, no shit Sherlock. Saken er jo den at det han skrev spoiler ingen verdens ting av det som muligens skjer fremover. (Jeg har ikke lest bøkene). At Arya digga å drepe han som tok sverdet hennes, og at hun og The Hound seriøst bare slaya ned hele vertshuset uten å rynke på nesa vitner om at dette er noe de DIGGER. Så jeg tror også at Arya kommer til å drepe mer fremover. Hun henger jo med The Hound.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, no shit Sherlock. Saken er jo den at det han skrev spoiler ingen verdens ting av det som muligens skjer fremover. (Jeg har ikke lest bøkene). At Arya digga å drepe han som tok sverdet hennes, og at hun og The Hound seriøst bare slaya ned hele vertshuset uten å rynke på nesa vitner om at dette er noe de DIGGER. Så jeg tror også at Arya kommer til å drepe mer fremover. Hun henger jo med The Hound.

Jo, det spoiler fordi han nå har fortalt hvordan hun utvikler seg videre. Så langt har hun vel kun drept når hun faktisk har hatt en personlig grunn til det. Det var bikkja som slakta de andre. Hun drepte fyren som hadde plaget henne og stjålet sverdet hennes.

At hun er i stand til å drepe betyr ikke at hun vil utvikle seg i den eller den retningen. Man kan bare spekulere. Hvis noen som faktisk ikke vet noe spekulerer så er det noe helt annet, men Mann 42 spekulerer ikke. Han vet nemlig hvordan hun utvikler seg i bøkene

Derfor blir det mer enn bare spekulering fra hans side, og derfor blir det spoiling.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja, no shit Sherlock. Saken er jo den at det han skrev spoiler ingen verdens ting av det som muligens skjer fremover. (Jeg har ikke lest bøkene). At Arya digga å drepe han som tok sverdet hennes, og at hun og The Hound seriøst bare slaya ned hele vertshuset uten å rynke på nesa vitner om at dette er noe de DIGGER. Så jeg tror også at Arya kommer til å drepe mer fremover. Hun henger jo med The Hound.

Poenget er jo at det blir noe helt annet når en person som ikke har lest bøkene synser om hva som skjer fremover enn om en person som faktisk vet hva som skjer gjør det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det spoiler fordi han nå har fortalt hvordan hun utvikler seg videre. Så langt har hun vel kun drept når hun faktisk har hatt en personlig grunn til det. Det var bikkja som slakta de andre. Hun drepte fyren som hadde plaget henne og stjålet sverdet hennes.

At hun er i stand til å drepe betyr ikke at hun vil utvikle seg i den eller den retningen. Man kan bare spekulere. Hvis noen som faktisk ikke vet noe spekulerer så er det noe helt annet, men Mann 42 spekulerer ikke. Han vet nemlig hvordan hun utvikler seg i bøkene

Derfor blir det mer enn bare spekulering fra hans side, og derfor blir det spoiling.

Jeg og mannen min snakket om dette med at Arya digger drepingen før Mann42 skrev noe som helst om det. Vi konkluderte også med at hun kom til å drepe mer fremover ;) Noen her inne har bare bestemt seg for at alt Mann42 skriver er spoling, så da får de bare være bitre og sure :nigo:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er jo at det blir noe helt annet når en person som ikke har lest bøkene synser om hva som skjer fremover enn om en person som faktisk vet hva som skjer gjør det.

Men er det så nøye da? Ja, han har lest bøkene, men han spoiler jo ingenting! Og hva så om Arya kommer til å drepe mer fremover? Det er jo ikke som om det er et sjokk for noen, og om så.... Jawooohl, Arya dreper flere folk og syns det er gøy. Å neeeei, hele serien ble ødelagt...? ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen min snakket om dette med at Arya digger drepingen før Mann42 skrev noe som helst om det. Vi konkluderte også med at hun kom til å drepe mer fremover ;) Noen her inne har bare bestemt seg for at alt Mann42 skriver er spoling, så da får de bare være bitre og sure :nigo:

Dere kan da umulig konkludere med det når dere ikke har lest bøkene eller lest spoilere? Dere kan tro at det blir sånn, men dere vet det ikke.

Men er det så nøye da? Ja, han har lest bøkene, men han spoiler jo ingenting! Og hva så om Arya kommer til å drepe mer fremover? Det er jo ikke som om det er et sjokk for noen, og om så.... Jawooohl, Arya dreper flere folk og syns det er gøy. Å neeeei, hele serien ble ødelagt...? ;)

Ja, det er nøye når det ikke skal spoiles i denne tråden. Hvorfor kan ikke det respekteres?

Og jo han spoiler faktisk når han skriver slikt når han vet hva som skjer fremover. Hvorvidt noen blir drept eller ikke har ikke noe med saken å gjøre.

Endret av venus_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det så nøye da? Ja, han har lest bøkene, men han spoiler jo ingenting! Og hva så om Arya kommer til å drepe mer fremover? Det er jo ikke som om det er et sjokk for noen, og om så.... Jawooohl, Arya dreper flere folk og syns det er gøy. Å neeeei, hele serien ble ødelagt...? ;)

Enig med du!

Har folka her glemt de navnene Arya lister opp hver natt før hun sovner?

Hva med alle folka hun fikk drept, soldatene osv? Hun viste heller ingen anger da. Hun ønsket de døde, og hun fikk det slik hun ville.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan da umulig konkludere med det når dere ikke har lest bøkene eller lest spoilere? Dere kan tro at det blir sånn, men dere vet det ikke.

Ja, det er nøye når det ikke skal spoiles i denne tråden. Hvorfor kan ikke det respekteres?

Og jo han spoiler faktisk når han skriver slikt når han vet hva som skjer fremover. Hvorvidt noen blir drept eller ikke har ikke noe med saken å gjøre.

Vi kan jo synse om det? Og det klarte vi før mann42 skrev noe om det. Og igjen... Er det seriøst spoling at noe så obvious som at Arya kommer til å drepe flere utover, blir nevnt? Alle skjønner jo det...

Men nå skal jeg gi meg! :nigo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med du!

Har folka her glemt de navnene Arya lister opp hver natt før hun sovner?

Hva med alle folka hun fikk drept, soldatene osv? Hun viste heller ingen anger da. Hun ønsket de døde, og hun fikk det slik hun ville.

Serien er veldig uforutsigbar, hovedpersonene blir drept rett som det er. Utifra denne tråden blir Arya kaldblodig morder fremover, altså hun er ikke en av de som blir drept selv --> spoiler. Vil dere lese spoilere, les i den andre tråden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kan jo synse om det? Og det klarte vi før mann42 skrev noe om det. Og igjen... Er det seriøst spoling at noe så obvious som at Arya kommer til å drepe flere utover, blir nevnt? Alle skjønner jo det...

Men nå skal jeg gi meg! :nigo:

Nei alle skjønner ikke det, for som sagt rett over her så kan hun for alt jeg vet er den som blir drept neste episode. Skjønner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serien er veldig uforutsigbar, hovedpersonene blir drept rett som det er. Utifra denne tråden blir Arya kaldblodig morder fremover, altså hun er ikke en av de som blir drept selv --> spoiler. Vil dere lese spoilere, les i den andre tråden.

Jamen, skal man gå ut i fra at alle skal dø i andre epiosde da?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen, skal man gå ut i fra at alle skal dø i andre epiosde da?

Hva er det du ikke skjønner egentlig? Jeg vil gå ut i fra at jeg ikke aner hva som skjer i neste episode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Serien er veldig uforutsigbar, hovedpersonene blir drept rett som det er. Utifra denne tråden blir Arya kaldblodig morder fremover, altså hun er ikke en av de som blir drept selv --> spoiler. Vil dere lese spoilere, les i den andre tråden.

Jeg leser flittig i den andre tråden, men enkelte ting er nokså opplagte å synse om selv om man ikke har lest bøkene. Det er naturlig at karakterer utvikler seg, og man får hele tiden små hint om hvordan. Synes selv det er veldig tydelig i serien.

Vi får heller være enige i å være uenige.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser flittig i den andre tråden, men enkelte ting er nokså opplagte å synse om selv om man ikke har lest bøkene. Det er naturlig at karakterer utvikler seg, og man får hele tiden små hint om hvordan. Synes selv det er veldig tydelig i serien.

Vi får heller være enige i å være uenige.

Det er helt greit å synse, men poenget er at jeg vet at Mann42 har lest bøkene og dermed vet hva som skjer fremover, altså blir ikke det lenger synsing fra han.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er jo at det blir noe helt annet når en person som ikke har lest bøkene synser om hva som skjer fremover enn om en person som faktisk vet hva som skjer gjør det.

I call bull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...