Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!


Rights

Anbefalte innlegg

Kan ikke du bare slutte å blande deg inn i diskusjon som ikke har noe med deg å gjøre.

Ellers: så bra at Joeffrey døde. Det var på tide!

Anonymous poster hash: 78fc3...47a

Så du hvem Jabx siterte? Ikke det? Oki ;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare jeg som synes det var jævla ekkelt å se på at jeoffrey døde? Det så jo skikkelig ekte ut :| Men HURRA! Fuck the king! Bare synd Arya ikke fikk drept han med "the needle". Tror nok hu gamla gjorde det, virket veldig sånn. Hvis man ser episoden om igjen, så ser du hu smiler mens Tyrion tar vinglasset og skal gi det til Jeoffrey.

Å se noen dø av kvelning er ekkelt, men jeg smilte på grunn av at det var Joeffrey! Endelig kvitt ham. Det kuleste hadde vært om det var Arya som fikk drepe ham med nålen!

Anonymous poster hash: 78fc3...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exit Joffrey Baratheon. Hvem skal vi hate nå?

Ramsay Snow, selvsagt.

Synes han er 100 ganger verre enn Joffrey...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du hvem Jabx siterte? Ikke det? Oki ;)

Nå hadde vel den diskusjonen ikke så mye med deg å gjøre fra starten av. Tror ikke Mann42 trenger et hylekor for å "forsvare" seg. For å være helt ærlig tror jeg du gjør vondt verre med tanke på måten du diskuterer på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å se noen dø av kvelning er ekkelt, men jeg smilte på grunn av at det var Joeffrey! Endelig kvitt ham. Det kuleste hadde vært om det var Arya som fikk drepe ham med nålen!

Anonymous poster hash: 78fc3...47a

Det så jo så realistisk ut! Ikke at jeg har sett det før, men det så for meg veldig ekte ut. Digger at de er så flinke med detaljer i serien og ikke lar noe se "fake" ut! Ja, det hadde vært det beste :D Men jeg smilte jo litt jeg og når støggen daua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde vel den diskusjonen ikke så mye med deg å gjøre fra starten av. Tror ikke Mann42 trenger et hylekor for å "forsvare" seg. For å være helt ærlig tror jeg du gjør vondt verre med tanke på måten du diskuterer på.

Men vi er da på et diskusjonsforum? Jeg må vel få lov til å være med i diskusjoner hvis jeg vil? Og hvis jeg vil "støtte" Mann42 med å si at jeg ikke synes han spoiler, så gjør jeg det :)

Anonymous poster hash: a505a...5da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan "påpeke denne forskjellen" til man blir blå i trynet, men faktum er at jeg gav til beste en OBSERVASJON basert på det som har foregått hittil i TV-serien. Og uten å ødelegge handlingen for dem av dere som har lyst til å lese bøkene, så kan jeg si at relasjonen mellom the Hound og Arya Stark er skildret nokså forskjellig i bøkene og TV-serien. Kanskje fordi at når man skriver, så har man andre virkemidler til rådighet enn når man lager film. Filmens skildringer må være fokusert på hendelser og handlinger, mens romanen kan benytte indremonolog, en allvitende forteller som beskriver personens indre tilstand, etc, etc. Så flere av de voldshandlingene som Arya begår i TV-versjonen, finner ikke sted i boken. Så vidt jeg husker, da.

Det er i det hele tatt mange forskjeller mellom bøkene og TV-serien, både mht relasjoner, hendelser og personskildringer. Det er i det alt vesentlige den samme historien, men ikke helt.

Dette kunne du gjerne lagt til fra starten av når jeg sa jeg synes det var spoiling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi er da på et diskusjonsforum? Jeg må vel få lov til å være med i diskusjoner hvis jeg vil? Og hvis jeg vil "støtte" Mann42 med å si at jeg ikke synes han spoiler, så gjør jeg det :)

Anonymous poster hash: a505a...5da

Dette er meg! Vakke meninga å bumpe borti AB :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi er da på et diskusjonsforum? Jeg må vel få lov til å være med i diskusjoner hvis jeg vil? Og hvis jeg vil "støtte" Mann42 med å si at jeg ikke synes han spoiler, så gjør jeg det :)

Anonymous poster hash: a505a...5da

Joda, kjør på med det om det er det du vil. Men tenk gjerne litt over måten du diskuterer på om du vil bli tatt seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ramsay Snow, selvsagt.

Synes han er 100 ganger verre enn Joffrey...

Han er en skikkelig sadist. Husker ikke hva som skjer med ham i bøkene. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, kjør på med det om det er det du vil. Men tenk gjerne litt over måten du diskuterer på om du vil bli tatt seriøst.

Hehe, det kan sikkert du også gjøre, nå som du har bytte teknikk :nigo:

--

But yeees, mm! Jeg digga at Joffrey døde, å se at han innser at livet ebber ut; deilig! Frykter det blir mye krøll for Tyrion nå, selv om jeg er nesten 100% sikker på at han ikke gjorde det.. Blir spanande å sjå! Er det ny episode neste uke? De har ikke påskepause i unaiten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ramsay Snow, selvsagt.

Synes han er 100 ganger verre enn Joffrey...

Han er ille ja, en person som jeg ikke kan fordra, men at han er verre enn Joffrey er jeg ikke enig i. De er like ille, vil jeg si.

Anonymous poster hash: 78fc3...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så jo så realistisk ut! Ikke at jeg har sett det før, men det så for meg veldig ekte ut. Digger at de er så flinke med detaljer i serien og ikke lar noe se "fake" ut! Ja, det hadde vært det beste :D Men jeg smilte jo litt jeg og når støggen daua.

Jeg vet. Liker egentlig ikke slike scener, men det var Joffrey, så da var det helt greit, så greit at jeg smilte, jeg også) :-)

Anonymous poster hash: 78fc3...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ramsay Snow, selvsagt.

Synes han er 100 ganger verre enn Joffrey...

Åja, der har du en ekkel liten tass! Ja, det fins knapt noe verre enn han. Men han har vi ikke sett noe til siden han (antydningsvis) kappet slasken av Theon Greyjoy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er meg! Vakke meninga å bumpe borti AB :nigo:

Det er så krampaktig og dramatisk at flere skal blande seg inn i en diskusjon mellom noen brukere. Hadde heller ikke vært så mye avsporing om enkelte holdt seg unna slik at det ikke eskalerer seg.

Anonymous poster hash: 78fc3...47a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

But yeees, mm! Jeg digga at Joffrey døde, å se at han innser at livet ebber ut; deilig! Frykter det blir mye krøll for Tyrion nå, selv om jeg er nesten 100% sikker på at han ikke gjorde det.. Blir spanande å sjå! Er det ny episode neste uke? De har ikke påskepause i unaiten?

Ingen påskepause, heldigvis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han er ille ja, en person som jeg ikke kan fordra, men at han er verre enn Joffrey er jeg ikke enig i. De er like ille, vil jeg si.

Anonymous poster hash: 78fc3...47a

Jeg mener at Ramsay er i en helt annen liga.

Bare se på Reek...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, der har du en ekkel liten tass! Ja, det fins knapt noe verre enn han. Men han har vi ikke sett noe til siden han (antydningsvis) kappet slasken av Theon Greyjoy.

Siden du ikke så begynnelsen av episoden, kan jeg opplyse om at han var der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om kong Harald dør så blir Sonja regjerende dronning?

At Cersei ble det når Robert døde var fordi den mye kongen var mindreårig.

Anonymous poster hash: 1b58e...1ec

Det blir altså veldig komplisert fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at Ramsay er i en helt annen liga.

Bare se på Reek...

Nå har ikke jeg lest alle bøkene, men det jeg har fått med meg i tv-serien så langt, er ganske ille. Han elsker å torturere andre på mange forskjellige måter, husker episoden med horene, hva han fikk de til å gjøre. Ligner ganske mye på Ramsay.

Anonymous poster hash: 78fc3...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...