Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!


Rights

Anbefalte innlegg

Noen som vet nøyaktig når de nye episodene legges ut på HBO Norge?



Anonymous poster hash: c73ee...b02
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjedelig episode... Eneste action var jo når de pulte foran like til Joeffrey.



Anonymous poster hash: 4215a...ca5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan man se på nettet episodene uten å ha HBO?



Anonymous poster hash: a3cd3...f8b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan man se på nettet episodene uten å ha HBO?

Anonymous poster hash: a3cd3...f8b

Jeg bruker watchseries, bare google det så kommer siden opp. God kvalitet der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig episode... Eneste action var jo når de pulte foran like til Joeffrey.

Anonymous poster hash: 4215a...ca5

Når du har sett tre sesonger fra før så vet du vel at GoT ikke er den mest actionfylte serien? Har skjedd langt mer de tre første episodene i sesong 4 enn i sesong 3 f.eks. For all del, det er lov å synes episoden er kjedelig altså. Men, ja - det er GoT det er snakk om.

Anonymous poster hash: bfe08...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig episode... Eneste action var jo når de pulte foran like til Joeffrey.

Anonymous poster hash: 4215a...ca5

Det der var ikke puling, det var voldtekt.

Anonymous poster hash: e2111...a92

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var ikke puling, det var voldtekt.

Anonymous poster hash: e2111...a92

Enda verre også, om de fikk døde Joffrey inn på actionen ;)

Anonymous poster hash: fc493...57b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har sett tre sesonger fra før så vet du vel at GoT ikke er den mest actionfylte serien? Har skjedd langt mer de tre første episodene i sesong 4 enn i sesong 3 f.eks. For all del, det er lov å synes episoden er kjedelig altså. Men, ja - det er GoT det er snakk om.

Anonymous poster hash: bfe08...b1d

Jeg forstår helt ærlig ikke at noen syns at episoden var k-j-e-d-e-l-i-g. GoT blir aldri kjedelig for meg, ikke den mest spennende episoden hittil, men kjedelig? Aldri.

Anonymous poster hash: 78fc3...47a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forøvrig ganske sikker på at overhodet for familien Lannister står bak drapet. Det virker mest sannsynlig i mine øyne.



Anonymous poster hash: 78fc3...47a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forøvrig ganske sikker på at overhodet for familien Lannister står bak drapet. Det virker mest sannsynlig i mine øyne.

Anonymous poster hash: 78fc3...47a

Jeg tror du mener Tyrell? Olenna?

Anonymous poster hash: 7bde6...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forøvrig ganske sikker på at overhodet for familien Lannister står bak drapet. Det virker mest sannsynlig i mine øyne.

Anonymous poster hash: 78fc3...47a

Tror jeg også! De måtte vel ta han av dage før de faktisk ble gift for ellers ville vel Margaery satt med makten dersom han ble drept. Geoffry kunne man ikke kontrollere.

Vil se flere episoder!

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du mener Tyrell? Olenna?

Anonymous poster hash: 7bde6...420

Overhodet for familien Lannister er Tywin. Jeg tror Tywin hadde en finger med i spillet.

Anonymous poster hash: 78fc3...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg også! De måtte vel ta han av dage før de faktisk ble gift for ellers ville vel Margaery satt med makten dersom han ble drept. Geoffry kunne man ikke kontrollere.

Vil se flere episoder!

Nettopp. Tywin har lenge vært oppgitt over måten Joffrey har håndtert makten på. Tywin har opptil flere ganger vært ganske oppgitt over barnebarnets impulsive, irrasjonelle og lite gjennomtenkte utspill og handlinger. Han tenkte for kortsiktig, hørte ikke på rådene han fikk, noe en vis konge skal gjøre - i følge Tywin.

Anonymous poster hash: 78fc3...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ære er svært viktig for Tywin Lannister, og jeg tror uten tvil han er villig til å drepe sine egne for å beholde\forsvare familiens ære.



Anonymous poster hash: 78fc3...47a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner ikke hvorfor jeg ser på denne serien egentlig, jeg får jo så vondt i hjertet mitt når alle dør hele tida :cry3:

Det jeg likte aller best i denne episoden var når tønnene (?) som Daenerys skjøt ut med katapulter, knustes og lenkene fra tidligere slaver datt ut. !!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor jeg ser på denne serien egentlig, jeg får jo så vondt i hjertet mitt når alle dør hele tida :cry3:

Det jeg likte aller best i denne episoden var når tønnene (?) som Daenerys skjøt ut med katapulter, knustes og lenkene fra tidligere slaver datt ut. !!!

Jeg syns de turnerer Daenerys ganske bra. Min favorittscene kommer imidlertid fortsatt til å være utmarjsen fra Astapor, der hun kjøpte slavehæren for en drage.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

Tywin virker ikke direkte lei seg for at Joffrey døde, men jeg tror ikke han har gjort det. Han er for opptatt av å beskytte slekten sin.

Og jeg tror også det inkluderer Tyrion, selv om han behandler han som en dritt og ikke akkurat ser på han som en god representant for Lannister-navnet. På en annen side, dersom han faktisk tror Tyrion har drept nevøen sin, så er det nok ikke noe nåde å få hos Tywin. Spent på rettsaken, lurer veldig på hva som er agendaen hans nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...