Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!


Rights

Anbefalte innlegg

Gjest energibånd

Har nettopp begynt å se på serien og digger den! Vurderer å lese bøkene også. Favorittkarakterene hittil er Arya, Tyrion og Daenerys. Har også sansen for Jon Snow, mystisk og sterk karakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Fortsetter under...

Nå er det snart i gang igjen! Noen som skal på førpremiere i kveld?



Anonymous poster hash: bfe08...b1d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee

Hva synes dere om første episode? :)

Jeg er nettopp ferdig med å se den, og jeg synes den levde opp til forventingene. Fikk på en måte oppdatering om alle sammen og det var veldig greit! Klarer nesten ikke å vente til neste uke! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var veldig bra! Pedro Pascal er perfekt i rollen som The Red Viper. Håper vi får fler scener mellom han og Tyrion. Delen med Jon Snow var, i tillegg til Arya/the Hound, et av høydepunktene. Lo av kommentarene hans til Janos Slynt. Og elsket virkelig åpningsscenen der Tywin får Ice smidd om til to sverd. Synes dette var den beste sesongstarten siden første sesong. Gleder meg til resten!



Anonymous poster hash: bfe08...b1d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så den midt på natten ;) Synes det var artig med litt småspoiling i episoden særlig for de som liker teorien L+R=J.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var veldig bra! Pedro Pascal er perfekt i rollen som The Red Viper. Håper vi får fler scener mellom han og Tyrion. Delen med Jon Snow var, i tillegg til Arya/the Hound, et av høydepunktene. Lo av kommentarene hans til Janos Slynt. Og elsket virkelig åpningsscenen der Tywin får Ice smidd om til to sverd. Synes dette var den beste sesongstarten siden første sesong. Gleder meg til resten!

Anonymous poster hash: bfe08...b1d

Veldig bra. Vi venter oss store ting fra The Red Viper. Han kunne ikke vært bedre. Jeg kan iallfall ikke se for meg en annen skuespiller som utstråler den samme farligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte episoden veldig godt, men er ordentlig forbauset over valget av en ny Daario. Skjønner at den gamle hadde andre ting å gjøre, men den nye er rett og slett ... Hva f.....n? :sjokkert: Den gamle var mye nærmere Daario fra bøkene når det gjelder utstråling og troverdighet. Skuffende. Alt annet var toppens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte episoden veldig godt, men er ordentlig forbauset over valget av en ny Daario. Skjønner at den gamle hadde andre ting å gjøre, men den nye er rett og slett ... Hva f.....n? :sjokkert: Den gamle var mye nærmere Daario fra bøkene når det gjelder utstråling og troverdighet. Skuffende. Alt annet var toppens.

Du kødder? Bøkenes Daario var en skikkelig jålebukk med farget skjegg og masse bling, og en fremferd som sa at han var klar for å rulle i høyet med Daenerys når som helst. En prettyboy og en player, i tillegg til å være livsfarlig med sverdet og en slu strateg. Ingen av de to "løsningene" som har blitt presentert er i nærheten engang. Pregløse. Og ad troverdighet, så tror jeg kanskje at en del av problemet er at bøkenes Daario antakelig ville vært vanskelig å ta helt på alvor for et TV-publikum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kødder? Bøkenes Daario var en skikkelig jålebukk med farget skjegg og masse bling, og en fremferd som sa at han var klar for å rulle i høyet med Daenerys når som helst. En prettyboy og en player, i tillegg til å være livsfarlig med sverdet og en slu strateg. Ingen av de to "løsningene" som har blitt presentert er i nærheten engang. Pregløse. Og ad troverdighet, så tror jeg kanskje at en del av problemet er at bøkenes Daario antakelig ville vært vanskelig å ta helt på alvor for et TV-publikum.

Jeg kødder ikke. Den opprinnelige Daario står iallefall nærmere bøkene. Den nye Daario er veldig langt fra klar til å rulle i høyet med Daenerys og langt fra prettyboy og player. Han ser rett og slett for vanlig ut. En grå mus. Det er da min mening om saken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for spoilere.

Niennas, mod.

Hvorfor ryddes det for spoilere i en tråd markert spoiler?

Anonymous poster hash: c848a...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ryddes det for spoilere i en tråd markert spoiler?

Anonymous poster hash: c848a...02d

Fordi en tulling la ut informasjon om noe som kan skje/muligens ikke skjer lenger frem i serien! Når episoden ikke har blitt vist en gang. Tråden er markert som spoiler for dem som ennå ikke har sett episoden vel.

Anonymous poster hash: 5af6f...4af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naria

Hvorfor ryddes det for spoilere i en tråd markert spoiler?

Anonymous poster hash: c848a...02d

Fordi i denne tråden diskuteres TV-serien, ikke bøkene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rakk ikke å lese hva som stod, så jeg vet jo ikke hva som ble sletta, men synes bare det virker tullete å kalle det en spoilertråd hvis det ikke er det. Enten så er det vel det, eller ikke. ;)



Anonymous poster hash: c848a...02d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg rakk ikke å lese hva som stod, så jeg vet jo ikke hva som ble sletta, men synes bare det virker tullete å kalle det en spoilertråd hvis det ikke er det. Enten så er det vel det, eller ikke. ;)

Anonymous poster hash: c848a...02d

Det er markert som en spoiler tråd for dem som ennå ikke har sett siste episode eller ikke vil vite hva som skjer med det første. Derfor står det spoiler øverst, er det virkelig så vanskelig å forstå?

Anonymous poster hash: 5af6f...4af

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefornøyd med første episode, og Aria som var den store skuffelsen i sesong tre ble en gledelig overraskelse som jeg virkelig ser fram til å følge med i denne sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arya og The Hound er virkelig et artig radarpar ^^

Men ble litt overrasket over Thenn-folket... Det stod ikke noe om de sære matvanene deres i boka. :sjokkert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arya og The Hound er virkelig et artig radarpar ^^

Men ble litt overrasket over Thenn-folket... Det stod ikke noe om de sære matvanene deres i boka. :sjokkert:

Det VAR en gruppe blant "de frie folkene" som var kannibaler. Men det var IKKE Thenns. Thenn skulle være en av de mer avanserte stammene, og ikke stort forskjellig fra folkene sør for muren, om jeg ikke husker helt feil. Noe som er fullt mulig, siden det er en stund siden jeg leste bøkene.

Men jeg blei ikke spesielt forbausa, etter den lange oppbyggingen av den scenen. Det var jo tydelig nok at her kommer gutta som ingen vil sitte ved siden av...

Arya og The Hound er BFF! De bare vet det ikke. Og bare sånn for ordens skyld, så er ikke det en spoiler. Det er bare min høyst private oppfatning av personlighetsutviklingen til Arya. Hun gleder seg jo helt klart over å ta liv, og der har hun og The Hound noe til felles.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...