Gå til innhold

Han er for treg - da avlyser du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du får heller finne deg en (annen) hobby da vettu.

Du har så enkle svar...at det blir destruktivt.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er dette som kalles å sette et ultimatum ;)

Ikke helt riktig...å stille et ultimatum betyr at man sier "enten godtar du dette, eller så treffes vi ikke igjen" (slik du har gjort - gang på gang...)

Er forskjell på det, og gå med "takk for seg nå er det slutt her": der en informerer om hvorfor. Dermed får ikke den andre et valg, kun en forklaring.

Ser du ikke forskjellen?

• Liker 1
Skrevet

Du har så enkle svar...at det blir destruktivt.

Ja, akkurat dette er faktisk vanligvis en av de største forskjellene mellom kjønnene :smoke:

Mens kvinner prater rundt grøten i minst 20 minutter før de endelig klarer å kanskje komme frem til poenget, så sier jeg bare ... PANG!!! :ler:

Skrevet (endret)

Ikke helt riktig...å stille et ultimatum betyr at man sier "enten godtar du dette, eller så treffes vi ikke igjen" (slik du har gjort - gang på gang...)

Er forskjell på det, og gå med "takk for seg nå er det slutt her": der en informerer om hvorfor. Dermed får ikke den andre et valg, kun en forklaring.

Ser du ikke forskjellen?

Tja, det er bare en nyanse :smoke:

Fordi at hvis den andre parten da sier at den skal skjerpe seg, så er sannsynligheten stor for at dette aksepteres.

Og dermed er det i praksis ingen forskjell.

Endret av Steinar40
AnonymBruker
Skrevet

Tja, det er bare en nyanse :smoke:

Fordi at hvis den andre parten da sier at den skal skjerpe seg, så er sannsynligheten stor for at dette aksepteres.

Og dermed er det i praksis ingen forskjell.

Det er jo en stor vesensforskjell på om personen har handlet og avsluttet - og ser seg da ikke tilbake. De står for sitt ord og handler. Selv om den andre skulle ymte frampå at h*n vil "skjerpe seg". Slike folk finnes, ser du. De ser tegningen og handler.

Dermed er det forskjell.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja, akkurat dette er faktisk vanligvis en av de største forskjellene mellom kjønnene :smoke:

Mens kvinner prater rundt grøten i minst 20 minutter før de endelig klarer å kanskje komme frem til poenget, så sier jeg bare ... PANG!!! :ler:

:skratte::skratte:

Vis meg den pistolen som har et PANG!!! som varer i minst et par år. Det er jo ikke engang ekkoet vi hører enda. Det er fortsatt PANG!!!-et! :roll:

Du kommer slettes ikke med et PANG!!! Mer rundt-grøten-prat enn det du serverer finnes ikke. Herregud at du i det hele tatt tror at det du bedriver kan sammenlignes med et PANG!!!

:skratte::kari:

Endret av QueenPenelope
  • Liker 2
Gjest padawan
Skrevet

Det er bra at dere klarer å ødelegge enda en tråd med å få den til dreie seg om Steinar40. ;-)

Skrevet

Sorry :(

Det er som den berømmelige skorpa... som man ikke skal pirke på - men klarer ikke la være :sukk:

Skal gi meg nå :)

Skrevet

Det er jo en stor vesensforskjell på om personen har handlet og avsluttet - og ser seg da ikke tilbake. De står for sitt ord og handler. Selv om den andre skulle ymte frampå at h*n vil "skjerpe seg". Slike folk finnes, ser du. De ser tegningen og handler.

Dermed er det forskjell.

Har du hørt det følgende uttrykket?

Det er aldri for sent å snu!

Folk kan alltid ombestemme seg og/eller bli overtalt. Det er problemet her i et nøtteskall.

Og dermed vil det ikke være forskjell igjen ;)

Skrevet

Vis meg den pistolen som har et PANG!!! som varer i minst et par år. Det er jo ikke engang ekkoet vi hører enda. Det er fortsatt PANG!!!-et! :roll:

Du kommer slettes ikke med et PANG!!! Mer rundt-grøten-prat enn det du serverer finnes ikke. Herregud at du i det hele tatt tror at det du bedriver kan sammenlignes med et PANG!!!

Ettersom det dreier seg om et kvinnfolk, så burde jeg sikkert brukt minst 3 timer på å legge frem et ultimatum.

Da kan det jo kanskje hende at hun hadde skjønt litt av det?

Skrevet

Så søtt. Tror et IRL-møte mellom enkelte av oss kvinner på KG og Steinar ville ha blitt PANG-treff. :fnise: Mye treffende kommentarer er det uansett. Men husk at dere blir modererte om tråden plutselig dreier seg for mye om Steinar.

For å holde seg til tråden jeg startet, så var jeg ute med han som tråden opprinnelig ble startet ut fra, og han var jo fantastisk. Han er bare ikke like "masete" som alle de andre. Han framstår som mer og mer attraktiv for hver gang, og i grunnen litt spennende også.

Håper ikke jeg lurer meg selv. Og håper at meldingen han sendte der han takket for hele dagen (og natten) ikke bare var fordi jeg sendte en først...slikt vet en ikke!

Skrevet

Håper ikke jeg lurer meg selv. Og håper at meldingen han sendte der han takket for hele dagen (og natten) ikke bare var fordi jeg sendte en først...slikt vet en ikke!

Han er selvfølgelig ikke dummere enn at han takker for gratis sex.

Ellers risikerer han jo at det ikke blir noe mer.

Ren logikk dette.

Skrevet

Han er selvfølgelig ikke dummere enn at han takker for gratis sex.

Ellers risikerer han jo at det ikke blir noe mer.

Ren logikk dette.

Du er jo sjarmerende...hva legger du i "gratis sex" da? Vi har datet flere ganger først, så har jo ikke vært "lett på tråden".

Hvorfor velger du å se utelukkende negativt på dette?

Kanskje du har rett. Men hvorfor så entydig?

Skrevet

Du er jo sjarmerende...hva legger du i "gratis sex" da? Vi har datet flere ganger først, så har jo ikke vært "lett på tråden".

Hvorfor velger du å se utelukkende negativt på dette?

Kanskje du har rett. Men hvorfor så entydig?

Hvis dere ikke har en seriøs avtale dere imellom, så er det i praksis gratis sex.

Og problemet er altså at så lenge du gir bort sex, så kan du ikke vite om han bare er ute etter gratis sex, eller om han er seriøs.

Skrevet

Hvis dere ikke har en seriøs avtale dere imellom, så er det i praksis gratis sex.

Og problemet er altså at så lenge du gir bort sex, så kan du ikke vite om han bare er ute etter gratis sex, eller om han er seriøs.

Hva legger du i "seriøs avtale": et formalisert forhold? For det har vi jo ikke.

Du har selvsagt rett i at jeg nå videre ikke vet hva han er ute etter. Det er jo dumt...og det er ingen måter å finne ut av det på? Noen forslag?

Skrevet

Hva legger du i "seriøs avtale": et formalisert forhold? For det har vi jo ikke.

Du har selvsagt rett i at jeg nå videre ikke vet hva han er ute etter. Det er jo dumt...og det er ingen måter å finne ut av det på? Noen forslag?

Ja, i mine øyne er en seriøs avtale at det er uttalt og enighet om at dere skal bli i sammen.

Eneste muligheten du har er å spørre ham.

Og da er det smart å bruke magefølelsen til å finne ut av om han er ærlig eller ikke.

• Liker 1
Skrevet

Ja, i mine øyne er en seriøs avtale at det er uttalt og enighet om at dere skal bli i sammen.

Eneste muligheten du har er å spørre ham.

Og da er det smart å bruke magefølelsen til å finne ut av om han er ærlig eller ikke.

Ved konfrontasjon/spørsmål, vil ikke de fleste menn si "vi får bare vente å se, og bli bedre kjent". Og dermed kjøpe seg tid i forhold til ditt scenarie ("få sex, ikke forplikte seg til noe annet")?

Hvis ja, så ser det ikke ut som om det er mulig å komme videre - (ifølge din verdensanskuelse)?

Skrevet

Ved konfrontasjon/spørsmål, vil ikke de fleste menn si "vi får bare vente å se, og bli bedre kjent". Og dermed kjøpe seg tid i forhold til ditt scenarie ("få sex, ikke forplikte seg til noe annet")?

Hvis ja, så ser det ikke ut som om det er mulig å komme videre - (ifølge din verdensanskuelse)?

Ja, hvis dette er taktikken han velger, så kan jeg forsåvidt være enig i din egen analyse.

Men det vet du jo ikke før du har spurt.

Og du kan jo da selvfølgelig kontre, og si at du nå syns det er bedre å vente med sex til dere har blitt bedre kjente.

Så ser du jo hvordan han reagerer på det.

Skrevet

Ja, hvis dette er taktikken han velger, så kan jeg forsåvidt være enig i din egen analyse.

Men det vet du jo ikke før du har spurt.

Og du kan jo da selvfølgelig kontre, og si at du nå syns det er bedre å vente med sex til dere har blitt bedre kjente.

Så ser du jo hvordan han reagerer på det.

Jeg synes nå vi var godt nok kjente til det berømte "steget videre".

Synes ikke du at d et er en logisk brist i først å "ha gått videre", for så å proklamere at "det er nok best å vente til vi ha blitt bedre kjent"?

Vil ikke spørsmål omkring slikt virke desperat og klengete da?

Skrevet

Jeg synes nå vi var godt nok kjente til det berømte "steget videre".

Synes ikke du at d et er en logisk brist i først å "ha gått videre", for så å proklamere at "det er nok best å vente til vi ha blitt bedre kjent"?

Vil ikke spørsmål omkring slikt virke desperat og klengete da?

Tja, hvis du mener at dere var godt nok kjente så var jo det ditt valg.

Feil valg etter min mening. Ettersom du fortsatt vet fint lite om hva han egentlig vil. Jeg mener altså at du nå har mistet overtaket.

Nå er det du som må jobbe for å komme videre, og ikke han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...