MissStiles Skrevet 26. mai 2011 #221 Del Skrevet 26. mai 2011 Er enig med deg, Stiles - det blir godt med helg, men er ikke sikker på om jeg orker å ha så veldig mye planer selv. Kunne tenke meg noen rolige planer med venner! Så jeg håper ikke alle skal ut og drikke, det tror jeg ikke jeg orker :gjeiper: Jupp! Jeg har planer imorgen og søndag. Så tror jeg skal holde lørdagen åpen. Jeg orker ingen drikking denne helga. Men får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. mai 2011 #222 Del Skrevet 26. mai 2011 Forresten, du som er på sukker.no - skal du på sukkerfesten neste helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #223 Del Skrevet 27. mai 2011 Forresten, du som er på sukker.no - skal du på sukkerfesten neste helg? Har tenkt litt på det, men har ikke kjøpt billett. Ikke har jeg noen å gå med heller. Har du tenkt deg dit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. mai 2011 #224 Del Skrevet 27. mai 2011 Har tenkt litt på det, men har ikke kjøpt billett. Ikke har jeg noen å gå med heller. Har du tenkt deg dit? Ikke kjøpt billett jeg heller. Men vurderer. Vet ikke. Har ingen jeg sender meldinger med på sukker nå. har du? Kanskje gå sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 27. mai 2011 #225 Del Skrevet 27. mai 2011 Hei Vofsitofsi!! Hvordan gååååår det??? Har du en fin fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #226 Del Skrevet 27. mai 2011 Åååååå, det er lenge siden det har vært så deilig å ta helg! Vi ble heldigvis ferdig med prosjektet og fikk levert det, selv om jeg ble til halv sju-sju i kveld. Da bar det på butikken og kjøpe pizza og annet digg, og nå har jeg plassert meg i godstolen og ser på Norske Talenter Tror jeg kommer til å slokne på sofaen et eller annet tidspunkt i kveld, er helt død etter overtiden denne uka. Men nå er det forhåpentligvis lysere tider i vente og mindre overtid! Og denne helga skal nyyyyytes :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pantherinae Skrevet 27. mai 2011 #227 Del Skrevet 27. mai 2011 Kos deg med sofakveld, det har du fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. mai 2011 #228 Del Skrevet 27. mai 2011 Håper du har hatt en fin og avslappende fredagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 28. mai 2011 #229 Del Skrevet 28. mai 2011 Virker som alle jobber mye overtid for tiden. Viktig å hvile ut også. Nyt helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. mai 2011 #230 Del Skrevet 28. mai 2011 Planer for lørdagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #231 Del Skrevet 28. mai 2011 Skal si jeg var trøtt i går! Snakka med venninna mi på telefonen, og jeg holdt på å sovne flere ganger - første gang jeg har holdt på å sovne mens jeg har snakket i telefonen :gjeiper: Så jeg slokna først i halv elleve-tida på sofaen, så gikk jeg over i senga ved halv tolv-tida. Og i dag sto jeg opp kl. 11. Nesten tolv timer søvn, altså! Men gud, det var digg å sove ordentlig ut I dag har jeg gått en tur til og fra butikken og polet (nokså langt egentlig, brukte vel en og en halv time på hele turen), har shina kåken og venter besøk i kveld! En kompis kommer og en kompis som jeg ikke har sett på flere år - egentlig skikkelig teit, siden vi begge bor i Oslo. Så det blir koselig å se han igjen, samt å hilse på kjæresten hans Tipper det blir litt brettspill og skravling her, så får vi se om stikker ut eller om vi bare blir her. Jeg skal drikke cava - smakte en sykt god cava på 17. mai, og helt siden da har jeg bare ønsket å drikke den igjen, hehe Så jeg tror det blir en bra helg! Håper alle dere andre får en koselig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pantherinae Skrevet 28. mai 2011 #232 Del Skrevet 28. mai 2011 Åå, så morro at du liker brettspill!! De fleste vennene mine hater brettspill, så jeg får aldri spilt... Kanskje vi må arrangere spillkveld en gang! Hehe har noen sånne venner jeg og, bor ikke så langt unna, men klarer aldri å få realisert planene våre mer enn en gang i året. :gjeiper: Blir sikkert koselig å se han igjen. Kos dere i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #233 Del Skrevet 28. mai 2011 Åå, så morro at du liker brettspill!! De fleste vennene mine hater brettspill, så jeg får aldri spilt... Kanskje vi må arrangere spillkveld en gang! Hehe har noen sånne venner jeg og, bor ikke så langt unna, men klarer aldri å få realisert planene våre mer enn en gang i året. :gjeiper: Blir sikkert koselig å se han igjen. Kos dere i kveld! Hehe, du skriver i dagboka til en av de aller største brettspillelskerne som finnes! Så JA, jeg synes vi bør ordne brettspillkveld! Nå skal jeg snart fikse meg noe middag. Har kjøpt sånn hamburger+brød-pakke, aldri prøvd før, så jeg håper det er godt! Ha en fin kveld, alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. mai 2011 #234 Del Skrevet 28. mai 2011 Da henger jeg meg på her. JEG ELSKER BRETTSPILL!! Da må vi absolutt arrangere brettspillkveld!! Jeg har bare et vennepar av meg som liker å spille brettspill. Like morsomt hver gang. Hvilke brettspill liker dere best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #235 Del Skrevet 28. mai 2011 Da henger jeg meg på her. JEG ELSKER BRETTSPILL!! Da må vi absolutt arrangere brettspillkveld!! Jeg har bare et vennepar av meg som liker å spille brettspill. Like morsomt hver gang. Hvilke brettspill liker dere best? Jeg er fan av kunnskapsspill, sånn som TP, blant annet. Jeg har noen spill som heter Master of Music, Master of TV og Master of Movies, som jeg digger. Ellers er Alias kjempemoro, også var det som jeg synes var kjempegøy, hva var det det het igjen ... Brainstorm, tror jeg det var! Jeg liker egentlig veldig mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pantherinae Skrevet 28. mai 2011 #236 Del Skrevet 28. mai 2011 Ja, det må vi få til! Siden jeg bare har anti-brettspill venner har jeg nesten ikke prøvd noen spill. Har TP liggende, har fått spilt det èn gang på to år! Kos deg med middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. mai 2011 #237 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg elsker ALIAS. Morsomt spill når man er flere! TP og Geni er også veldig gøy. Er ikke like flink innenfor hvert tema men... Jeg er også fan av Settlers of Catan. Strategispill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pantherinae Skrevet 28. mai 2011 #238 Del Skrevet 28. mai 2011 Oi, enda en brettspillentusiast! Dette er jo fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. mai 2011 #239 Del Skrevet 28. mai 2011 Oi, enda en brettspillentusiast! Dette er jo fantastisk! :jepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pantherinae Skrevet 29. mai 2011 #240 Del Skrevet 29. mai 2011 God morgen Vofsi! Ble det en bra kveld i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå