Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Så koselig da, det blir sikkert kjempekoselig å se henne igjen!

Det billigste er jo gjerne Lavprisekspressen, men så er det superkjipt å sitte på buss i sju timer også da. Jeg tok fly denne gangen her, det er jo så raskt og greit. Ikke ble så all verdens dyrt heller, alt tatt i betraktning, betalte vel rundt 1200 tur-retur. Togbillett for voksen tur-retur blir jo gjerne minst like dyrt, med mindre man får minipris!

Absolutt!! Håper jeg får til en tur i august.

Jeg vet! Jeg liker heller å ta toget. Men i det siste har blitt fly. Lavprisekspressen pleide jeg også å ta. I hvert fall når jeg hadde dårlig råd.

Langt å kjøre, så jeg prøver heller å ta fly oppover.

Ønsker deg en fin tirsdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg elsker å være i Trondheim! Oslo er liksom ikke helt det samme ...

Ellers går det fint!

En nokså slitsom dag på jobb i dag (ble rundt en time overtid), men ellers har det vært forholdsvis rolig de siste dagene.

Trente i går, men ikke i dag, har planer om å trene i morra riktignok. Er det mange som har St. Hans-planer eller? Det har ikke jeg ... Er jo vanlig jobbedag på fredag igjen da ...

Var så sykt sulten da jeg kom hjem i dag. Begynner å tro at jeg kanskje ikke har så veldig bra spisemønster. Spiser frokost kl. 6, lunsj kl. 12 og middag kl. 18 igjen ... Blir for lenge mellom hvert måltid! Av og til er jeg flinkere riktignok, men det ble slik i dag. Får vel kanskje spise noe mer før jeg legger meg, men er ikke kjempesulten.

Gleder meg til det blir fredag nå! Da får jeg lønn, feriepenger og skattepenger (tror jeg i alle fall), så da blir det endelig litt kæsj i kassa :)

I tillegg har jeg 50 overtidstimer igjen etter at fridagene jeg har hatt hittil i år, var trukket fra, og disse får jeg utbetalt i juli! Hurra :)

Tror jammen jeg skal unna meg litt i helga nå da gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mange som har St. Hans-planer eller?

Gleder meg til det blir fredag nå! Da får jeg lønn, feriepenger og skattepenger (tror jeg i alle fall), så da blir det endelig litt kæsj i kassa :)

I tillegg har jeg 50 overtidstimer igjen etter at fridagene jeg har hatt hittil i år, var trukket fra, og disse får jeg utbetalt i juli! Hurra :)

Ingen store St.Hans planer nei.. Tenker liksom ikke over at det er det nå. Bare en helt vanlig jobbdag.

Håper på skatte- og feriepenger imorgen! Også lønn neste uke!

Men det meste går til å betale ferien og nedbetale mastercard så..

50 timer? Jeg har nesten 50 timer jeg og. Kommer nok til å bli mer. Men jeg tar det ut som ferie i juli/august.

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Ingen St Hansfeiring her heller. Det er jo i morgen som er store feiringen,nemlig midtsommarafton. Synd jeg er syk.. Kjenner meg igjen i dårlig spisemønster ja. Har du prøvd nøtter eller tørkede aprikoser? Pleier funke som snacks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Ja, jeg elsker å være i Trondheim! Oslo er liksom ikke helt det samme ...

Ellers går det fint!

En nokså slitsom dag på jobb i dag (ble rundt en time overtid), men ellers har det vært forholdsvis rolig de siste dagene.

Trente i går, men ikke i dag, har planer om å trene i morra riktignok. Er det mange som har St. Hans-planer eller? Det har ikke jeg ... Er jo vanlig jobbedag på fredag igjen da ...

Var så sykt sulten da jeg kom hjem i dag. Begynner å tro at jeg kanskje ikke har så veldig bra spisemønster. Spiser frokost kl. 6, lunsj kl. 12 og middag kl. 18 igjen ... Blir for lenge mellom hvert måltid! Av og til er jeg flinkere riktignok, men det ble slik i dag. Får vel kanskje spise noe mer før jeg legger meg, men er ikke kjempesulten.

Gleder meg til det blir fredag nå! Da får jeg lønn, feriepenger og skattepenger (tror jeg i alle fall), så da blir det endelig litt kæsj i kassa :)

I tillegg har jeg 50 overtidstimer igjen etter at fridagene jeg har hatt hittil i år, var trukket fra, og disse får jeg utbetalt i juli! Hurra :)

Tror jammen jeg skal unna meg litt i helga nå da gitt :)

Igjen st.hans planer her heller..

Wow du er flink som jobber så mye overtid. Får du det i lønn eller må det tas ut som avspasering slik vi må på min jobb? Blir derfor sjelden overtid på meg kan du si :ler:

Hva skal du unne deg i helgen? :) noen plans?

Håper du har en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig med helg, særlig med ekstra penger på kontoen! :)

Skal nok få spart noe også altså, men det var godt å gå litt bananas på shopping etter jobb i dag. I dag er en av de få gangene da jeg faktisk har unnet meg å kjøpe det jeg vil - ikke helt ukritisk selvfølgelig, men med tanke på hvor gjerrig jeg kan være til vanlig, gikk jeg amok i dag :P

Fikk meg blant annet to kjoler og en cardigan til 300 kr på Vero Moda! Elsker salg :)

I kveld har jeg spist pizza og tenker jeg snart skal sette på en film. Kjøpte The Social Network i dag, har faktisk ikke sett den ennå! Men det er jo "selveste" Facebook-filmen, så den er jo obligatorisk å se :P

Det blir rolig i kveld med andre ord, men har planer om vors og ut med venninner i morgen. Blir nok bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen St Hansfeiring her heller. Det er jo i morgen som er store feiringen,nemlig midtsommarafton. Synd jeg er syk.. Kjenner meg igjen i dårlig spisemønster ja. Har du prøvd nøtter eller tørkede aprikoser? Pleier funke som snacks.

Jeg er egentlig veldig glad i nøtter, men har litt kaloriangst når det gjelder det - det er jo sunt, men har så mye kalorier! Og den ene neven med nøtter man kan spise daglig, er ikke alltid like lett å holde seg til ...

Får se, kanskje jeg prøver å spise litt mer nøtter igjen snart og bare prøve å spise litt mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow du er flink som jobber så mye overtid. Får du det i lønn eller må det tas ut som avspasering slik vi må på min jobb? Blir derfor sjelden overtid på meg kan du si :ler:

Vi kan velge om vi vil avspasere eller ta det ut i lønn. Siden det ikke er pålagt overtid, regner jeg at jeg ikke får overtidsbetalt i den forstand at jeg får tillegg for det, men jeg får i alle fall timene det tilsvarer i penger, så da er jeg egentlig fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg blant annet to kjoler og en cardigan til 300 kr på Vero Moda! Elsker salg :)

I kveld har jeg spist pizza og tenker jeg snart skal sette på en film. Kjøpte The Social Network i dag, har faktisk ikke sett den ennå! Men det er jo "selveste" Facebook-filmen, så den er jo obligatorisk å se :P

Det var ikke verst. Tenker at jeg tar meg en shopping tur til uka. Ser liksom at det er salg overalt nå.

Hva synes du om filmen? Godt med en rolig kveld igår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke verst. Tenker at jeg tar meg en shopping tur til uka. Ser liksom at det er salg overalt nå.

Hva synes du om filmen? Godt med en rolig kveld igår?

Ja, det er masse salg rundtomkring nå, fant meg også en del på cubus og H&M, og føler egentlig ikke jeg er ferdig med å gå på salg ennå, så tar nok en tur til uka igjen - siden det er lenge siden jeg har gått på ordentlig shopping, føler jeg det fortsatt er mye jeg trenger!

Det var godt med en rolig kveld i går, og som vanlig holdt jeg på å sovne foran TV-en. Standard fredagskveld, det. For å være helt ærlig synes jeg filmen ikke var så veldig bra. Veldig forvirrende i starten, før jeg skjønte at det hoppet frem og tilbake i tid, og egentlig er jo ikke plottet så sinnsykt spennende heller. Lite som skjer egentlig, men det var vel kanskje også slik det gikk for seg da Facebook ble til. Mye snakk om penger og aksjer og greier, som kanskje andre skjønte mer av enn meg. Men men, da har jeg i alle fall sett den.

I dag har jeg sovet lenge, spist frokost og skal kikke mer på leiligheter før jeg stikker ut i solen. Skal på visning til uka og håper kanskje på å få til et par til! Spennende dette. Mye dyrt, men jeg håper jeg kanskje finner noe som er rimeligere etter hvert. Uansett greit å komme i gang med visninger og få kikket litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Spennende med visning. Hvor er det du kunne tenke deg å bo?

Jeg har og lyst å shoppe, men har ikke penger. Kjedelig. Ser mange søte kjoler jeg kunne tenke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å være helt ærlig synes jeg filmen ikke var så veldig bra. Veldig forvirrende i starten, før jeg skjønte at det hoppet frem og tilbake i tid, og egentlig er jo ikke plottet så sinnsykt spennende heller. Lite som skjer egentlig, men det var vel kanskje også slik det gikk for seg da Facebook ble til. Mye snakk om penger og aksjer og greier, som kanskje andre skjønte mer av enn meg. Men men, da har jeg i alle fall sett den.

Jeg synes ikke den var dårlig. Men en typisk guttefilm! Ikke helt min type film. Men greit bare å ha sett den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med visning. Hvor er det du kunne tenke deg å bo?

Hovedgrunnen til at jeg flytter, er jo at jeg ønsker å bo mer sentralt, så jeg er mest på utkikk i områdene rundt sentrum (Grünerløkka, Frogner, Majorstuen, Ullevål, Sagene, Bjølsen etc.). Har kanskje mest lyst til å bo i Sagene/Bjølsen-området, siden jeg har en del venner rundt omkring der. Men er åpen for det meste, bare det er mer sentralt enn her jeg bor nå :P Blir spennende å se hva det blir til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lostlove

Lykke til med jakten på den perfekte sentrale leilighet til forhåpentligvis en gunstig pris :jepp:

Håper du nyter helga :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en morsom kveld i går. Vi grilla og drakk øl i parken før vi stakk ut på byen. Var ikke det aller beste været, litt kjølig og overskya, men parklife er alltid bra! Ble veldig sent før vi kom oss ut på byen da, så jeg fikk ikke blitt så lenge før jeg måtte ta bussen hjem.

Formen i dag er OK, litt sliten og trøtt bare. Det er jo bra vær, så får vel komme meg ut snart! Ble snakk om å gå tur i marka i dag, så kan vel hende vi gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmf, nå ble jo sola borte ... Ser ut til bare bli overskyet i dag. Men det er egentlig greit, jeg er giddjaslaus i dag. Vurderer nesten å legge meg litt igjen. Snork.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...