Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Er enig med deg, Stiles - det blir godt med helg, men er ikke sikker på om jeg orker å ha så veldig mye planer selv. Kunne tenke meg noen rolige planer med venner! Så jeg håper ikke alle skal ut og drikke, det tror jeg ikke jeg orker :gjeiper:

Jupp! Jeg har planer imorgen og søndag. Så tror jeg skal holde lørdagen åpen. Jeg orker ingen drikking denne helga. Men får se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forresten, du som er på sukker.no - skal du på sukkerfesten neste helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, du som er på sukker.no - skal du på sukkerfesten neste helg?

Har tenkt litt på det, men har ikke kjøpt billett. Ikke har jeg noen å gå med heller. Har du tenkt deg dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt på det, men har ikke kjøpt billett. Ikke har jeg noen å gå med heller. Har du tenkt deg dit?

Ikke kjøpt billett jeg heller. Men vurderer. Vet ikke. Har ingen jeg sender meldinger med på sukker nå. har du? Kanskje gå sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå, det er lenge siden det har vært så deilig å ta helg! Vi ble heldigvis ferdig med prosjektet og fikk levert det, selv om jeg ble til halv sju-sju i kveld. Da bar det på butikken og kjøpe pizza og annet digg, og nå har jeg plassert meg i godstolen og ser på Norske Talenter :)

Tror jeg kommer til å slokne på sofaen et eller annet tidspunkt i kveld, er helt død etter overtiden denne uka. Men nå er det forhåpentligvis lysere tider i vente og mindre overtid! Og denne helga skal nyyyyytes :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal si jeg var trøtt i går! Snakka med venninna mi på telefonen, og jeg holdt på å sovne flere ganger - første gang jeg har holdt på å sovne mens jeg har snakket i telefonen :gjeiper:

Så jeg slokna først i halv elleve-tida på sofaen, så gikk jeg over i senga ved halv tolv-tida. Og i dag sto jeg opp kl. 11. Nesten tolv timer søvn, altså! Men gud, det var digg å sove ordentlig ut :)

I dag har jeg gått en tur til og fra butikken og polet (nokså langt egentlig, brukte vel en og en halv time på hele turen), har shina kåken og venter besøk i kveld! En kompis kommer og en kompis som jeg ikke har sett på flere år - egentlig skikkelig teit, siden vi begge bor i Oslo. Så det blir koselig å se han igjen, samt å hilse på kjæresten hans :) Tipper det blir litt brettspill og skravling her, så får vi se om stikker ut eller om vi bare blir her. Jeg skal drikke cava - smakte en sykt god cava på 17. mai, og helt siden da har jeg bare ønsket å drikke den igjen, hehe :)

Så jeg tror det blir en bra helg! Håper alle dere andre får en koselig helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pantherinae

Åå, så morro at du liker brettspill!! De fleste vennene mine hater brettspill, så jeg får aldri spilt... :tristbla: Kanskje vi må arrangere spillkveld en gang! :jepp:

Hehe har noen sånne venner jeg og, bor ikke så langt unna, men klarer aldri å få realisert planene våre mer enn en gang i året. :gjeiper: Blir sikkert koselig å se han igjen. Kos dere i kveld! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, så morro at du liker brettspill!! De fleste vennene mine hater brettspill, så jeg får aldri spilt... :tristbla: Kanskje vi må arrangere spillkveld en gang! :jepp:

Hehe har noen sånne venner jeg og, bor ikke så langt unna, men klarer aldri å få realisert planene våre mer enn en gang i året. :gjeiper: Blir sikkert koselig å se han igjen. Kos dere i kveld! :goodbye:

Hehe, du skriver i dagboka til en av de aller største brettspillelskerne som finnes! Så JA, jeg synes vi bør ordne brettspillkveld! :)

Nå skal jeg snart fikse meg noe middag. Har kjøpt sånn hamburger+brød-pakke, aldri prøvd før, så jeg håper det er godt!

Ha en fin kveld, alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da henger jeg meg på her. JEG ELSKER BRETTSPILL!! Da må vi absolutt arrangere brettspillkveld!! Jeg har bare et vennepar av meg som liker å spille brettspill. Like morsomt hver gang.

Hvilke brettspill liker dere best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da henger jeg meg på her. JEG ELSKER BRETTSPILL!! Da må vi absolutt arrangere brettspillkveld!! Jeg har bare et vennepar av meg som liker å spille brettspill. Like morsomt hver gang.

Hvilke brettspill liker dere best?

Jeg er fan av kunnskapsspill, sånn som TP, blant annet. Jeg har noen spill som heter Master of Music, Master of TV og Master of Movies, som jeg digger.

Ellers er Alias kjempemoro, også var det som jeg synes var kjempegøy, hva var det det het igjen ... Brainstorm, tror jeg det var!

Jeg liker egentlig veldig mye :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pantherinae

Ja, det må vi få til! :jepp: Siden jeg bare har anti-brettspill venner har jeg nesten ikke prøvd noen spill. Har TP liggende, har fått spilt det èn gang på to år!

Kos deg med middag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg elsker ALIAS. Morsomt spill når man er flere! TP og Geni er også veldig gøy. Er ikke like flink innenfor hvert tema men... Jeg er også fan av Settlers of Catan. Strategispill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...