Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Gjest Pantherinae

Jeg vil også ha fasit takk!!

Er så mange raringer der ute, og som jeg allerede har fortalt MissStiles, så er jeg en raring-magnet... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er så mange raringer der ute, og som jeg allerede har fortalt MissStiles, så er jeg en raring-magnet... :sukk:

Du er nok ikke den eneste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pantherinae

Du er nok ikke den eneste!!

Hehe er bra det da. :gjeiper: Når jeg er ute med vennene mine er det alltid jeg som blir forfulgt av raringene, mens alle andre møter normale, oppegående folk. Det må jo være ett eller annet med oss, som forklarer dette, og som sikkert er forklaringen på at vi er single? Finner vi svaret på denne, så finner vi løsningen på singel-gåten. ;)

Nå skal jg begynne å ta kvelden, skal tidlig opp på frokost i morgen! Og musikkorpset begynner nedi gata her litt over halv åtte, så hadde nok ikke fått sove ut om jeg så ville. :gjeiper:

God natt til dere alle, og håper dere får en koselig 17 mai i morgen! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe er bra det da. :gjeiper: Når jeg er ute med vennene mine er det alltid jeg som blir forfulgt av raringene, mens alle andre møter normale, oppegående folk. Det må jo være ett eller annet med oss, som forklarer dette, og som sikkert er forklaringen på at vi er single? Finner vi svaret på denne, så finner vi løsningen på singel-gåten. ;)

Nå skal jg begynne å ta kvelden, skal tidlig opp på frokost i morgen! Og musikkorpset begynner nedi gata her litt over halv åtte, så hadde nok ikke fått sove ut om jeg så ville. :gjeiper:

God natt til dere alle, og håper dere får en koselig 17 mai i morgen! :goodbye:

Jeg skal bare la neglelakken tørke, så blir det senga på meg også :)

Natta, søtinger! Ha en fin dag i morra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Hatt en fin 17. mai? Jeg så mange flotte menn i dress i byen i dag, da jeg kom fra flyplassen. Er så stilig med menn i dress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatt en fin 17. mai? Jeg så mange flotte menn i dress i byen i dag, da jeg kom fra flyplassen. Er så stilig med menn i dress!

Vært en bra 17. mai ja! Men jeg må si jeg holder en knapp på menn i bunad framfor menn i dress. Det er HOT, det! Selv om jeg ikke sier nei takk til noe av det ;)

Jeg dro på frokost til et vennepar, der det ble mye cava og diverse annen drikke og mat, deretter dro vi ut og spiste. Texas på utestedene på 17.mai altså! Stappfullt. Heldigvis hadde vi bestilt bord, så fikk da mat og sånt som vi skulle.

Selv om det har vært koselig, har jeg kanskje ikke følt meg sånn 100 % vel i dag. Har vært med en stor gjeng der det er mange jeg ikke kjenner så godt, og da føler jeg at jeg ikke helt klarer å snakke og tulle og være sånn jeg egentlig er. I tillegg var det svææært få single av oss, mest etablerte par, liksom. Så det også føles litt sårt! Men men, kan jo ikke få gjort så mye med det.

I morgen er en ny dag og jeg er spent på hvordan det skal gå de neste ukene nå. Blir nok mye å gjøre, og jeg håper jeg skal klare alt greit!

Har alle hatt en bra 17. mai? Mange som har fri i morgen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg må si jeg holder en knapp på menn i bunad framfor menn i dress. Det er HOT, det! Selv om jeg ikke sier nei takk til noe av det ;)

Har alle hatt en bra 17. mai? Mange som har fri i morgen? :P

Nei, jeg vil heller ha en mann i dress. Mange kler dress skikkelig godt, synes jeg.

Hyggelig men lang dag igår. Veldig mye gåing. Merker det i føttene idag. Uvant å jobbe 3 dager nå, etter å ha hatt 1 dag fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pantherinae

Menn i dress! :rodmer:

Høres ihvertfall ut som du hadde en fin dag, selv om det ble litt kjedelig og. Jeg synes og det er veldig kjedelig å være en av få single, man blir litt tredje hjulet på vogna uansett om det er mange tilstede.

Vi var nede i Oslo sentrum for å spise og kikke litt rundt vi og, det var helt kaotisk. Glad jeg slapp å tilbringe hele dagen der nede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

:ler:

Menn i bunad er jo SNADDER !!!!! :jepp: Mmmmmm!

Men såklart menn i dress også!!!

Ja takk begge deler :lur:

Ellers, så hadde jeg en fin 17.mai ja.. Er ikke akuratt en dag i året jeg virkelig ser frem til egentlig, men helt greit er det.. Kjekt med litt familiesammenkomster etc.. Greit når det er over også liksom :ler:

Kjenner meg igjen med det du sier at du kanskje er litt tilbakeholden i en forsamling med flerne ukjente mennesker.. Jeg er helt lik selv..

Det gjelder bare å hive seg uti det, prøve være en selv.. Om de rundt deg ikke liker deg for den du er, så får det heller bare være :jepp:

Selv er jeg ganske sjerenert av natur, når det kommer til slikt som dette..men har prøvd i hele år å utfordre meg selv på selvtilliten, å føler jeg er blitt flinkere :jepp:

Kan si jeg er mer selvsikker etter å kommet endelig gjennom ett helvetes brudd gjennom 3 år med min X da, og er sterkere nå enn noen sinne, i tillegg til 3 år eldre..noe som hjelper på :)

Håper du forstår hva jeg mener.. :sjenert:

Har en fin dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ferdig med min første dag som teamleder! :)

Det har egentlig gått veldig fint, og jeg fikk gjort alt jeg skulle. Satser på at morgendagen blir like bra!

Skulle egentlig trene etter jobb, men så regnet det, og i dag var den ene dagen jeg ikke hadde paraply, så jeg dro hjem. Mulig det var en litt dårlig unnskyldning, men tenkte som så at det var bedre at jeg kom meg hjem forholdsvis tørr, enn at jeg skulle bli våt og kald av å traske til trening, vente på bussen osv. Er litt snufs i nesa om dagen, og akkurat nå har jeg virkelig ikke tid til å bli sjuk, så tenker kanskje at det var en grei prioritering alt i alt. Får heller satse på morgendagen!

Ellers vurderer jeg faktisk og kutte ut Paradise til fordel for senga og Jo Nesbø i kveld. Hadde vært godt å få sovet litt lenger enn jeg vanligvis gjør! Men først er det oppvask, så får jeg se hva jeg gjør etter det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Har du blitt teamleder,så gøy da! Innen hvilken bransje? Mye å gjøre? Jeg glemte også paraply i dag. Krise altså! 2 dager igjen til helg yey :-) Kos deg med paradise evt bok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pantherinae

Gratulerer med vel gjennomført dag! :)

Du får gjøre som meg, ta en løpetur i regnet. Så lenge man hopper i dusjen med en gang man kommer hjem går det helt fint. Synes det er veldig deilig å løpe når det regner jeg. :)

Hvilken Nesbø bok leser du? Jeg er veldig dårlig på å lese krim, men leste en av Jo Nesbø i påsken. Frelseren het den vel. Den var ike så verst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du blitt teamleder,så gøy da! Innen hvilken bransje? Mye å gjøre? Jeg glemte også paraply i dag. Krise altså! 2 dager igjen til helg yey :-) Kos deg med paradise evt bok!

Nei, jeg har ikke blitt teamleder på heltid, men teamlederen vår er på ferie i fire uker, så da er jeg teamleder i mellomtiden! Tror det vil bli mye stress, men ganske sikkert en fin erfaring - ikke galt for eventuell klatring innenfor bedriften :)

Jobber i en bransje som det ikke er så veldig mange som jobber innen, derfor velger jeg å holde kjeft om det her. Håppas du forstår! :)

Jaaaa, kun to dager igjen til helg! Jeg hadde skikkelig mandagsfølelse i dag. Denne helga blir ROLIG, jeg er jo blakk som lusa på ei kjerkerotte. Men det kan jo bli greit også, da kan jeg i alle fall ta sikte på å sove mye og slappe av, føler jeg trenger det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel gjennomført dag! :)

Du får gjøre som meg, ta en løpetur i regnet. Så lenge man hopper i dusjen med en gang man kommer hjem går det helt fint. Synes det er veldig deilig å løpe når det regner jeg. :)

Hvilken Nesbø bok leser du? Jeg er veldig dårlig på å lese krim, men leste en av Jo Nesbø i påsken. Frelseren het den vel. Den var ike så verst!

Hmm, kanskje en annen gang ;) Nå er jeg snart klar for senga! Har stadig planer om å begynne å løpe, men så er jeg så glad i gruppetimer at jeg ofte velger det i stedet :P

Jeg leser Snømannen. Hadde jeg vært smart, så hadde jeg vel startet med den første i Hole-serien, men så tok jeg bare en tilfeldig krimbok hjemme hos mamma og pappa, så da ble det sånn. Bra bok! Veldig spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pantherinae

Er veldig deilig å løpe og, når man først kommer inni det. Også er det så enkelt, man behøver ikke dra på senter og ha med seg masse ting, bare å ta på skoene så er man klar. :)

Ja den jeg leste og var også om Harry Hole, og var masse spoilere til hva som hadde skjedd tidligere, så det var litt dumt. Men når jeg får ferdig haugen jeg har liggende her tenkte jeg å prøve meg på litt mer krim, kanskje jeg begynner med den første i den serien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med å være teamleder!! Godt å høre at første dagen gikk bra. Det kommer sikkert til å gå bra resten av tiden og.

Snømannen har jeg lest. Venter på at jeg kan begynne på Panserhjertet. og kommer Jo Nesbø med en ny bok snart så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

HAHA, jeg leste om han du klina med som lukta røyk og snorka :skratte: Ikke hatt noe mer med han å gjøre da eller? Sånt er bare turn off!

Skjønner godt du ikke vil nevne hva du jobber med hvis det er en smal bransje. No probs :) Bra du trivs iafall!

Jeg har blitt så hekta på denne sangen igjen, minner meg om da jeg bodde i UK. Og gjør meg i godt humør! Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA, jeg leste om han du klina med som lukta røyk og snorka :skratte: Ikke hatt noe mer med han å gjøre da eller? Sånt er bare turn off!

Skjønner godt du ikke vil nevne hva du jobber med hvis det er en smal bransje. No probs :) Bra du trivs iafall!

Jeg har blitt så hekta på denne sangen igjen, minner meg om da jeg bodde i UK. Og gjør meg i godt humør! Ha en fin kveld!

Haha, jeg kyssa han jo ikke en gang, hadde egentlig kjempelyst, men han stinka så røyk at jeg klarte bare ikke! Huff a meg. Har ikke hatt noe mer med han å gjøre nei, han bor uansett på en annen del av landet - kanskje like greit :P

Ja, jeg er veldig heldig som trives så veldig godt på jobb! Føler at dette er det jeg er skapt for å gjøre liksom. Ikke verst å kose seg såpass på jobb! Det eneste minuset er at jeg må stå opp tidlig om morgenen - men hey, klager sjelden på det :)

Den sangen er så søt! Jeg har maaange sanger som minner meg om tiden i UK. Nå bodde jo jeg der fra september i forfjor til september i fjor, så det er noe nyere sanger som minner meg om tiden i England. Sånn som denne:

Og denne:

Hehe, ja, vi var en del ute og festa :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...