Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Gjest Carleigh-Ann

Ser vi er flere som har hatt en stressende uke. Sannelig deilig det er fredag! Skeier ut med sjokolade og cola her, men syns jeg fortjener det.

Jeg har ikke fått prøvd zumba enda, hver gang jeg skal melde meg på er det typ 40 (!) på venteliste.. og sånt gidder jeg ikke altså. Jeg trente også bodypump i England, var utrolig bra timer der borte.

Hm så du har ikke hørt noe fra daten din? Jeg syns norske menn er så vanskelig å lese. De er utroooolig dårlige på å ta initiativ! Er nok derfor jeg stort sett dater utlendinger..

Har du hund forresten, eller var det bare at du er veldig glad i hunder? Kunne tenke meg en japansk spisshund eller jack russell, men når jeg bor alene og jobber mellom 8 og ti timer om dagen funker det ikke desverre.

Hadde vi hatt hund så hadde vi møtt masse menn hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser vi er flere som har hatt en stressende uke. Sannelig deilig det er fredag! Skeier ut med sjokolade og cola her, men syns jeg fortjener det.

Jeg har ikke fått prøvd zumba enda, hver gang jeg skal melde meg på er det typ 40 (!) på venteliste.. og sånt gidder jeg ikke altså. Jeg trente også bodypump i England, var utrolig bra timer der borte.

Hm så du har ikke hørt noe fra daten din? Jeg syns norske menn er så vanskelig å lese. De er utroooolig dårlige på å ta initiativ! Er nok derfor jeg stort sett dater utlendinger..

Har du hund forresten, eller var det bare at du er veldig glad i hunder? Kunne tenke meg en japansk spisshund eller jack russell, men når jeg bor alene og jobber mellom 8 og ti timer om dagen funker det ikke desverre.

Hadde vi hatt hund så hadde vi møtt masse menn hehe :)

Uff, mannfolk er no tull! Skulle nesten ønske jeg var lesbish, eller at jeg ville bli nonne. Men tenke noe så kjedelig da :P

Jeg har ikke hund her jeg bor nå, men foreldrene mine har hund, så hun er jo litt min også. Og jeg er superduperglad i hunder! Skulle sååå gjerne hatt hund her, men det går ikke på 35 kvm som jeg er borte fra borti 12 timer om dagen :P Kjipt, men får håpe det blir en anledning senere en gang!

Har du kontakta den hotte mexikaneren enda da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Helt enig, man burde ikke skaffe seg hund før man har tid til det. Det er jo akkurat som å ha barn!

Neeei tør ikke kontakte mexikanern, hva skal jeg si lissom? Jeg er hu jenta som eeeelsker mexikanere, er du keen? haha :)

Ikke lett det her med dating det er hvertfall sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag!

Jeg sto opp kvart over to i dag ... Var jo sent hjemme i natt etter fest. Helt ok fest, men mange nerder og ingen kjekkaser, samt en amerikaner som fortalte lange og dårlige vitser :P

Fikk da kreka meg ut på en lengre gåtur i dag om ikke annet. Så varmt og godt det har vært i dag!

Vurderer å sende en melding til daten min i kveld ... Har ikke hørt fra han siden daten på onsdag ... Should I? Eller skal jeg ta stillheten som et tegn på at han ikke er interessert? Kan kanskje ikke skade å sende en melding uansett? Whaddoyathink?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Søndag!

Jeg sto opp kvart over to i dag ... Var jo sent hjemme i natt etter fest. Helt ok fest, men mange nerder og ingen kjekkaser, samt en amerikaner som fortalte lange og dårlige vitser :P

Fikk da kreka meg ut på en lengre gåtur i dag om ikke annet. Så varmt og godt det har vært i dag!

Vurderer å sende en melding til daten min i kveld ... Har ikke hørt fra han siden daten på onsdag ... Should I? Eller skal jeg ta stillheten som et tegn på at han ikke er interessert? Kan kanskje ikke skade å sende en melding uansett? Whaddoyathink?

Hmm..... det er som filmen "he's just not that into you". Hvis en fyr er interessert i ei dame, så gjør han mye for å få henne der han vil ha henne ;)

Jeg personlig ville latt han ta kontakt først..

Vi damer er for tilgjengelige for ofte for disse mannfolka synes jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yaaaay, du er tilbake! :jepp:

Nei....

Men NÅ er jeg tilbake!!

Bare lese ferdig hva du har skrevet de siste dagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vurderer å sende en melding til daten min i kveld ... Har ikke hørt fra han siden daten på onsdag ... Should I? Eller skal jeg ta stillheten som et tegn på at han ikke er interessert? Kan kanskje ikke skade å sende en melding uansett? Whaddoyathink?

Sendte du melding til han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I did. I dag. Har vært på quiz med jobben i dag - vi kom på fjerde plass, av åtte! Ikke så gæli det.

Ikke fått noe svar. Oh well, da har jeg gjort mitt, så kan det bare værra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Svarte han ikke? Dust! Blir så lei av sånne gutter som er så high maintenance og ikke klarer være ærlige.

Men da finner du en ny fyr ikke sant. Play their own game! Du kan få den sleske mexicanern min haha!

Pub quiz er utrolig morsomt, grattis med 4. plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått noe svar. Oh well, da har jeg gjort mitt, så kan det bare værra.

Så dumt da!! Du prøvde i hvert fall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Synd og høre ang han der du tekstet!

Men bedre å prøve og feile enn aldri prøve i det hele tatt da..... :)

Noen andre i kikkerten, eller ? ;):lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd og høre ang han der du tekstet!

Men bedre å prøve og feile enn aldri prøve i det hele tatt da..... :)

Noen andre i kikkerten, eller ? ;):lur:

Nei, føler på meg at det er ny supertørke på gang :( Orker ikke mer masete 22-åring i alle fall!

Ikke at det var så veldig vått med han herre daten fra forrige uke heller akkurat ...

Uff, jeg som lovte at dette ikke skulle gå inn på meg! Må jo si jeg begynner å tenke over hva som er galt med meg, siden jeg aldri møter noen! Ikke bare at jeg ikke møter noen - det blir liksom totalt tørke også ... Ikke noe på gang eller noe! Håpløst ... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Nei, føler på meg at det er ny supertørke på gang :( Orker ikke mer masete 22-åring i alle fall!

Ikke at det var så veldig vått med han herre daten fra forrige uke heller akkurat ...

Uff, jeg som lovte at dette ikke skulle gå inn på meg! Må jo si jeg begynner å tenke over hva som er galt med meg, siden jeg aldri møter noen! Ikke bare at jeg ikke møter noen - det blir liksom totalt tørke også ... Ikke noe på gang eller noe! Håpløst ... :(

Leit å høre at du føler det slik :(

Bedre tider kommer, tro meg.

Prøv å nyt singel tilværelsen litt og kos deg med venner og familie :)

Hvordan har dagen din ellers vært ?

Planer for sommeren? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, jeg som lovte at dette ikke skulle gå inn på meg! Må jo si jeg begynner å tenke over hva som er galt med meg, siden jeg aldri møter noen! Ikke bare at jeg ikke møter noen - det blir liksom totalt tørke også ... Ikke noe på gang eller noe! Håpløst ... :(

Ikke tenk sånn da!! Tro meg, jeg har tenkt sånn selv. Hver gang jeg blir skuffet, så følger jeg at jeg tar et skritt tilbake igjen. Det hater jeg. Så du er ikke den eneste som føler det sånn. Men prøv å tenke positivt, selvom det ikke er lett.

Håper du har det bra!! God natt!! Ønsker deg en fin dag imorgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk sånn da!! Tro meg, jeg har tenkt sånn selv. Hver gang jeg blir skuffet, så følger jeg at jeg tar et skritt tilbake igjen. Det hater jeg. Så du er ikke den eneste som føler det sånn. Men prøv å tenke positivt, selvom det ikke er lett.

Håper du har det bra!! God natt!! Ønsker deg en fin dag imorgen!!

Uff, skal virkelig ikke være enkelt altså! Synes jeg møter så få nye folk også, jeg har bare ei nær venninne igjen i byen som er singel, og selv om jeg også henger med venninner som har kjæreste, blir det fort et mer "etablert" miljø der man drar hjem tidlig osv.

Og fester jeg pleier å være på er stort sett med de samme folka, eller det er noen nye der som ikke er interessante for fem flate.

Takk for oppmuntring, Stiles! Håper du får en fin dag også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Tro meg,vi er mange som har det kjipt pga singellivet. Vet det ikke er lett,men man må bare prøve å gjøre det beste ut av det. Planlegg noe hyggelig for deg selv! Har du ellers en bra uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, skal virkelig ikke være enkelt altså! Synes jeg møter så få nye folk også, jeg har bare ei nær venninne igjen i byen som er singel, og selv om jeg også henger med venninner som har kjæreste, blir det fort et mer "etablert" miljø der man drar hjem tidlig osv.

Og fester jeg pleier å være på er stort sett med de samme folka, eller det er noen nye der som ikke er interessante for fem flate.

Takk for oppmuntring, Stiles! Håper du får en fin dag også :)

Jeg har ingen single venninner på min alder. De fleste er gift og har barn. I hvert fall de på min alder. Jeg har venninner som er yngre enn meg. Men det er liksom ikke det samme. Ikke det samme å snakke med en jente som er i et fast forhold som en singel jente.

Bare hyggelig! Føler av og til at jeg prøver å oppmuntre meg selv mens jeg oppmuntrer deg. Hihi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåå, dere er søte!

:klemmer:

Det er mulig jeg får prøve å roe ned dette litt nå. Kanskje jeg egentlig er litt desperat? Jeg har bare veldig lyst på kjæreste ... Nå har jeg vært singel i mange mange år da, og har egentlig bare hatt ett ordentlig forhold. Det er kanskje ikke så rart man trakter etter noe?

Men det skjer vel når man minst venter det, sies det, så da bør jeg vel også slutte og vente :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt på boligjakt om dagen. Har bodd et stykke utenfor sentrum i rundt åtte måneder nå, og er egentlig ganske drittlei. Vil bo mer sentralt! Nå har jeg tre måneder oppsigelsestid her jeg er da, så jeg flytter i løpet av august. Og det er lite som er er annonsert såpass langt fram i tid ennå. Håper bare jeg finner noe!

Er nokså usikker på hvordan jeg vil bo også. Aller helst alene, men det er dyyyrt. Så jeg vurderer bofelleskap, bare for å få det litt mer sosialt og for å få det billigere. Men førstnevnte er jo å foretrekke.

Oooog jeg er usikker på dette med å leie eller eie. Nå har jeg tenkt å bli i hovedstaden på ubestemt tid, og å leie er jo egentlig å kaste penger ut av vinduet, men boligmarkedet er hardt for single! Og jeg har nokså dårlig lønn samt studielån. Det hadde kanskje ikke skadet å ta en tur i banken og høre om det i det hele tatt var mulig å få et lån uansett?

Noen som har noen råd eller erfaringer om dette? Tas imot med stooor takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåå, dere er søte!

:klemmer:

Det er mulig jeg får prøve å roe ned dette litt nå. Kanskje jeg egentlig er litt desperat? Jeg har bare veldig lyst på kjæreste ... Nå har jeg vært singel i mange mange år da, og har egentlig bare hatt ett ordentlig forhold. Det er kanskje ikke så rart man trakter etter noe?

Men det skjer vel når man minst venter det, sies det, så da bør jeg vel også slutte og vente :P

Jeg har lyst på kjæreste jeg og. Men ikke hvem som helst. Det er mye som skal stemme. Heter det ikke: man må kysse mange frosker før man finner den rette? HIHI :fnise:

Men som du sier: Når man minst venter det, så dukker han opp. Med tiden gjør han nok det. For oss alle sammen. Håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...