Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nok en overtidsdag over - denne gangen ble det rundt 10 timer. Nå har jeg imidlertid et lite håp om å kunne sitte litt kortere i morgen, forhåpentligvis kan jeg gå sånn at jeg rekker å dra på dans! Merker det har blitt mye sitting de siste dagene, bare jeg gikk bakkene opp til her jeg bor, ble jeg stiv og rar i leggene. Enda jeg trente på søndag. Hmf.

Slækking resten av kvelden her nå, før det blir senga ... Sove, spise, jobbe, sove, spise, jobbe. Skjer ikke så mye mer om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en overtidsdag over - denne gangen ble det rundt 10 timer.

Jeg fikk nettopp vite at det hadde vært kaos på jobb etter at jeg dro fra jobb kl 16. Jeg spurte til og med om det var behov for folk. Neida, fikk jeg beskjed om. Lurer på om sjefen fortsatt mener det samme imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir penger ut av det ihvertfall da! Det er greit å ha når sommeren kommer. :)

Du har helt rett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har helt rett!!

Jepp, det er det jeg prøver å ha som motivasjon! Nå er jeg såpass ny i jobben at jeg ikke helt vet åssen det funker med utbetaling av overtid og sånt, men jeg regner med at jeg kan få en god del av det utbetalt i alle fall, så kan jeg i alle fall få avspasert resten. Skal høre med sjefen straks dette prosjektet er over! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Jobbe, spise, sove - da er vi to! Ble ferdig med prosjekt i dag jeg, utrolig deilig følelse :)

Håper du får slappet av i kveld da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke i dag? Eller ble det ikke noe av?

Jo det var idag.

Les i dagboka mi :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det var idag.

Les i dagboka mi :gjeiper:

Sorry, Stiles! Jeg får alltid automatisk e-post når det er nye innlegg i dagbøkene dine, men av en eller annen grunn har jeg ikke fått for din i dag. Visste at det var noe som mangla ... KG er kanskje ikke alltid til å stole på :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pantherinae

Jepp, det er det jeg prøver å ha som motivasjon! Nå er jeg såpass ny i jobben at jeg ikke helt vet åssen det funker med utbetaling av overtid og sånt, men jeg regner med at jeg kan få en god del av det utbetalt i alle fall, så kan jeg i alle fall få avspasert resten. Skal høre med sjefen straks dette prosjektet er over! :)

Da blir det eventuelt ekstra lang sommerferie da. Er ikke å forakte det heller. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry, Stiles! Jeg får alltid automatisk e-post når det er nye innlegg i dagbøkene dine, men av en eller annen grunn har jeg ikke fått for din i dag. Visste at det var noe som mangla ... KG er kanskje ikke alltid til å stole på :gjeiper:

ikke noe problem.

Får du det? Genialt! Er vel nok som ikke funker helt 100% da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jædda, ble overtid i dag også. Og jeg har bare så vidt tid til spise foran PC-en mens jeg jobber ... Noe sier meg at jeg har for mye å gjøre, vurderer å ta det opp senere hvis det fortsetter å være så mye, jeg kan knapt huske når jeg hadde full matpause, og jeg sitter stort sett alltid lenger enn 8 timer. Puh ...

Fikk dratt meg på trening i dag da, selv om energien kunne vært bedre. En liten seier, siden det er tidenes overtidsuke! Dro på dansetime, veldig artig, og det var godt å bevege seg litt. Men siden den begynte kl 19, og jeg handlet etterpå, var jeg ikke hjemme før halv ti. Fått spist litt og tatt meg en kopp te nå, så kjenner jeg det blir senga snart ... Det verste er at jeg nesten føler meg litt tykk i halsen ...

Er bedt til et vennepar i morra, og jeg har lyst til å dra - er jo knapt sosial om dagen! Så jeg håper det ikke blir fullt så mye overtid

Gleder meg så sykt til fredag kveld nå, altså! Da skal jeg slappe av så sinnsykt hardt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pantherinae

Uff slitsomt med sånne jobber man aldri rekker å ta pause i, har vært i en sånn en jeg og. Fant til slutt ut at det var ingen andre som passet på meg, og jeg hadde tross alt krav på lunchpause, så jeg begynte å ta meg lunch uansett om det var mye å gjøre eller ikke jeg. :)

Er ikke lenge igjen til fredag nå! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bedt til et vennepar i morra, og jeg har lyst til å dra - er jo knapt sosial om dagen! Så jeg håper det ikke blir fullt så mye overtid

Kos deg ikveld!!

Jeg har ikke vært sosial hele uka. Skal bli godt med helg og være litt sammen med venner. Men er faktisk ikke sikker på hvor mye planer jeg orker å ha til helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble heldigvis ikke så veldig mye overtid i dag (selv om det var nok uansett), så jeg fikk dratt på middag og spillkveld :) Kjempekoselig!

Tipper morgendagen blir nokså hektisk, men det skal bli vilt godt med helg nå!

Er enig med deg, Stiles - det blir godt med helg, men er ikke sikker på om jeg orker å ha så veldig mye planer selv. Kunne tenke meg noen rolige planer med venner! Så jeg håper ikke alle skal ut og drikke, det tror jeg ikke jeg orker :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...