Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Gjest Pantherinae

Åh jeg er også søtsugen i dag. Og fysen på takeaway. Den komboen kan bli farlig. :gjeiper: Er nødt til å gå forbi blant annet 7-11 for å få hentet takeaway. Alternativet er havregrøt. :sukk:

Har vært veldig flink denne uken, både med kosthold og trening, så dumt å ødelegge det med å hive i seg mye usunt nå.

Hvordan gikk det med rundstykkebaking? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er litt søtsugen i dag, må jeg innrømme ...

Jeg og! Jeg fant M&Ms i skapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jeg er også søtsugen i dag. Og fysen på takeaway. Den komboen kan bli farlig. :gjeiper: Er nødt til å gå forbi blant annet 7-11 for å få hentet takeaway. Alternativet er havregrøt. :sukk:

Har vært veldig flink denne uken, både med kosthold og trening, så dumt å ødelegge det med å hive i seg mye usunt nå.

Hvordan gikk det med rundstykkebaking? :)

Hehe, know the feeling! Nå ble jeg i det minste akutt stappmett av middagen (jeg bokstavelig talt hev den inn), så det kan vel hende at søtsuget går over. Kanskje. Eller ikke. Får se.

Men havregrøt er jo kjempegodt, da! Jeg spiser det nesten hver dag til frokost :)

Rundstykkene ble veldig bra! Veldig enkelt da, det er jo bare å blande gjær, pulver (mel) og olje, heve, bake ut, heve og steke. Baking på lavt nivå :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pantherinae

Men når jeg er fysen på sushi, er ikke havregrøt øverst på listen over erstatninger. :gjeiper:

Nå ble det sushi, og kjøpe med en kokosbolle fra kokosbollefabrikken. De er det bare 50 kalorier i, så da går det an. :)

Altså, jeg har klart å tulle til sånne 1-2-3 poser med brød og sånn jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaaag. Det jeg har mest lyst til nå, er å lage deig for sjokoladekake - og bare spise deigen! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaaag. Det jeg har mest lyst til nå, er å lage deig for sjokoladekake - og bare spise deigen! :sjenert:

Det synes jeg av og til er det beste ved å bake kake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg akkurat mekka sammen noe greier som står i muffinsbrett i ovnene. Om det blir muffins, er jeg litt usikker på - jeg bare helte litt på slump og kom på at jeg hadde glemt bakepulver når jeg allerede hadde begynt å fylle i formene. Såeeeh. Noe blir det vel, men om det blir muffins, det veit jeg ikke ennå!

Og ja, jeg lagde såpass mye røre at jeg kunne spise noe av den bar. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catch, Stiles! *hive over sjokomuffins*

De ble ikke så verst! Jeg hadde ikke så mye sukker da, så det ble mest splenda og litt sukker, men de ble ganske gode. Så nå er jeg stapp på sjokomuffins ... Rart hvordan dette sukkeret kan styre hjernen så til de grader. Sååå sugen, og nå sitter jeg her sååå mett (og kvalm).

Jeg kjenner jeg er kjempetrøtt, så jeg vurderer egentlig å ta kvelden snart. Har egentlig lyst til å se søndagsfilmen, I now pronounce you Chuck and Larry, men jeg tror faktisk ikke jeg orker å være oppe så lenge ... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Jeg vil også ha en muffins :ler:

Skulle lagd selv hadde jeg hatt overskudd til det !

Du får ha en god natts søvn da, blir nokk tidlig kveld her også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catch, Stiles! *hive over sjokomuffins*

Jeg kjenner jeg er kjempetrøtt, så jeg vurderer egentlig å ta kvelden snart. Har egentlig lyst til å se søndagsfilmen, I now pronounce you Chuck and Larry, men jeg tror faktisk ikke jeg orker å være oppe så lenge ... :gjeiper:

*tar imot* Takker!!

Har du ikke sett den? Morsom film! Elsker Adam Sandler. Synes han er morsom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tar imot* Takker!!

Har du ikke sett den? Morsom film! Elsker Adam Sandler. Synes han er morsom!

Anytime, vettu! :)

Har ikke sett den, nei! Jeg er ikke noe fan av Adam Sandler, men Kevin James, han er morsom han! Cracks me up!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke noe fan av Adam Sandler, men Kevin James, han er morsom han! Cracks me up!

Kevin James er morsom. Spesielt i Kongen av Queens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg hjemme igjen etter en lang dag på jobb. Kom på jobb ca halv åtte og ble til 18. Sliten nå ... Men blir nok overtid i morgen også! Har et håp om at jeg kan få det på en feeet lønning i juni :gjeiper:

Nå har jeg fortært middagen, fått på meg pysjbuksa og har planer om å slække resten av kvelden! Så får vi se om tidlig seng eller paradise vinner i dag, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Kjøpte meg sjokolademuffins på 7-11 i dag jeg. UTROLIG god! Er du flink til å bake eller?

Jeg syns det er utroolig vanskelig å spise sunt hver dag. Men prøver! Jeg ser på "I used to be fat" på MTV for å bli motivert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøpte meg sjokolademuffins på 7-11 i dag jeg. UTROLIG god! Er du flink til å bake eller?

Jeg syns det er utroolig vanskelig å spise sunt hver dag. Men prøver! Jeg ser på "I used to be fat" på MTV for å bli motivert :)

Aggg! Også nå som jeg trodde jeg skulle klare å holde meg unna søtsaker til helga igjen, så kommer du og snakker om sjokolademuffins igjen? Hva giiiir'u meg?? Haha ;)

Jeg er nok ingen god baker, men de ble helt greie, de jeg lagde i går. Hadde lite sukker, så det ble en del splenda i stedet, og det er jo selvfølgelig best med ordentlig sukker.

Det er ikke så lett å spise sunt nei!

Men når går dette programmet? Jeg har også lyst til å se det! Går det i kveld???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fortært middagen, fått på meg pysjbuksa og har planer om å slække resten av kvelden! Så får vi se om tidlig seng eller paradise vinner i dag, hehe.

Holder på å varme opp litt rester fra middagen igår. Bare slappe av frem til Paradise Hotel begynner. Gleder meg til en ny uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

:ler:

I used to be fat ja... det programmet gir iallefall ikke meg lyst til å trykke i trynet på søt saker!!

Men kan anbefale deg Krom tabletter..

De gjør hvertfall susen for meg..

Var ikke helt overbevist i begynnelsen, å trodde det lå litt i psyken også, men kan faktisk ikke huske sisst jeg spiste noe søtt.. utenom litt kake på 17.mai da.. behovet melder seg liksom ikke lengre! Rart når jeg tenker over hvor mye sukker jeg faktisk spiste før jeg starter på disse tablettene. Blodsukkerer blir stabilt, å blir meg suge på å spise noe skikkelig sundt som i tillegg gir e energi og overskudd :bolledeig:

Bare ett lite tips :goodbye:

Håper du har en fin dag ? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

I used to be fat ja... det programmet gir iallefall ikke meg lyst til å trykke i trynet på søt saker!!

Men kan anbefale deg Krom tabletter..

De gjør hvertfall susen for meg..

Var ikke helt overbevist i begynnelsen, å trodde det lå litt i psyken også, men kan faktisk ikke huske sisst jeg spiste noe søtt.. utenom litt kake på 17.mai da.. behovet melder seg liksom ikke lengre! Rart når jeg tenker over hvor mye sukker jeg faktisk spiste før jeg starter på disse tablettene. Blodsukkerer blir stabilt, å blir meg suge på å spise noe skikkelig sundt som i tillegg gir e energi og overskudd :bolledeig:

Bare ett lite tips :goodbye:

Håper du har en fin dag ? :jepp:

Jeg tror jeg prøvde kromtabletter før, men er lenge siden nå. Husker ikke om jeg synes det hadde noe særlig effekt. Nå er nok kanskje ikke jeg den som plages aller mest med søtsug heller, kan gå noen uker mellom hver gang jeg spiser noe godis, men av og til sier det bare PANG!

Kan nok hende jeg tar det opp til vurdering igjen en gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...