Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Gjest Carleigh-Ann

Har du dagbok forresten?:)

Ja det har jeg, den heter Carleigh-Ann's singeldagbok :) Men jeg er dsv veldig lite teknisk av meg så vet ikke hvordan jeg linker den til signaturen..

Spennende at du har funnet noen interessante på sukker da! Du har ikke fått noen ufine forespørsler enda? Jeg er på møteplassen mest pga jeg har det litt kjipt pga kjærlighetssorg. Men må si det er mye rart der ute :fnise:

Film på meg i kveld. Scary movie 4. Helt grei! Har kun selskap av pusen min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, det var en svenske som så absolutt skulle vite hvor jeg bodde, og når jeg ikke ville, kalte han meg kjedelig, så jeg avvist han, og da kalte han meg bitch :P Så da trykket jeg på Ufin. :)

Men ellers har det vært dårlig med ufine folk, hehe. Da jeg var på møteplassen for noen år siden, fikk jeg melding om å "ha det moro" med et par ... :hakeslepp:

Jeg må nok lese meg opp litt i dagboka di, Carleigh-Ann! God bedring med kjærlighetssorg, it sucks :blomst:

Skulle gjerne hatt en pus hos meg i kveld også gitt! Mjau

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var en svenske som så absolutt skulle vite hvor jeg bodde, og når jeg ikke ville, kalte han meg kjedelig, så jeg avvist han, og da kalte han meg bitch :P Så da trykket jeg på Ufin. :)

Mannfolk altså... Hun jeg hadde en svenske på match.com som absolutt ville møte meg. Etter at vi hadde tatt en kaffe, så spurte han om jeg ville ha sex med han. Uten kondom. Hvor dum tror han at jeg er?! :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk altså... Hun jeg hadde en svenske på match.com som absolutt ville møte meg. Etter at vi hadde tatt en kaffe, så spurte han om jeg ville ha sex med han. Uten kondom. Hvor dum tror han at jeg er?! :murvegg:

Sa han det? "Vil du ha sex med meg? Ja, uten kondom?"

Fy søren, jeg håper det ikke finnes jenter som hadde takket ja til det. Håper folk har såpass med vett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, i natt har jeg sovet godt! Det var virkelig godt og nødvendig etter en veldig stressende uke, der jeg har jobbet som en gal og trent mye. Herlig!

Nå er frokosten inntatt, og ute skinner sola! Tror jeg skal stikke ned til byen i dag og se om jeg finner noe å ha meg i kveld, skal på innflytningsfest til et vennepar :) Hvis været fortsetter slik, skal vi grille! Årets første grillings for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Så koselig med grilling! Det er jo nydelig vær i dag :)

Har du en stor vennegjeng her i Oslo?

Jeg skulle egentlig på fest men orker ikke. Deilig å bare slappe av. Får prøve å være litt sosial i morgen heller.

Ha en fin kveld og kos deg på fest :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med grilling! Det er jo nydelig vær i dag :)

Har du en stor vennegjeng her i Oslo?

Jeg skulle egentlig på fest men orker ikke. Deilig å bare slappe av. Får prøve å være litt sosial i morgen heller.

Ha en fin kveld og kos deg på fest :vin:

Kan vel egentlig ikke skryte på meg noen stor vennegjeng i oslo nei ... noen har blitt med fra videregående og noen har jeg blitt kjent med i ettertid. Skulle gjerne kjent mange flere for å si det sånn!

Og de som er med fra videregående er stort sett i forhold ... blikke det samme for oss single da vøttø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du hadde en kjempefin dag ute i sola igår!!

Store planer for søndagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du hadde en kjempefin dag ute i sola igår!!

Store planer for søndagen?

Ja, var veldig deilig, gikk stort sett bare rundt i butikker og sånt, men kjente at jeg hadde fått litt sol ja :)

I dag våknet jeg kvart over to ... Liker ikke at det blir så lite igjen av dagen! Men sånn blir det vel siden jeg ramla inn døra her i tre-tida i går etter å ha vært på grillfest. Kjenner formen er OK, men ikke helt bra.

Hadde egentlig planer om å ta ut sykkelen og få luft i dekka på den og kanskje ta en liten sykkeltur, men spørs vel litt om jeg orker. Er jo fortsatt litt igjen av dagen da, så vi får se hva det blir til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det mandag og ny uke! I går dro jeg til ei venninne på pizza og brettspill, kjempekoselig. Og hun har flyttet såpass nærme at jeg kan sykle til og fra - win!

Jeg tror jeg kommer til å ha altfor mye å gjøre på jobb denne uka. Skjønner liksom ikke helt hvordan vi skal få alt gjort til slutt. Men det må jo gå på et vis. Fare for overtid flere dager i alle fall.

Så blir det muligens date på onsdag, selv om jeg ikke har hørt noe. Får sende en melding til han og høre om vi fortsatt skal møtes.

Ellers har jeg en 22-åring etter meg på sukker. Er hyggelig det, men jeg merker jeg er litt skeptisk. Han er nokså intens, sender mye meldinger og vil chatte ofte. Og han er fire år yngre ... Skal jo ikke akkurat bruke det mot han da, selv om det ikke er så lett å la være :P Men hyggelig gutt da, det er han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsom dag på jobb i dag også, selv om det kunne vært verre. Følte ikke jeg sov noe særlig godt i natt, så kan være litt derfor jeg er trøtt også. Og så jeg som hadde planer om trening i kveld! Men tror jeg prioriterer oppvask og litt shining av leiligheten - det trengs, for å si det mildt ...

I går og i dag har jeg spist blodpølse! Sikkert en del som synes det er fysh, men jeg synes det er kjempegodt. Nå hadde jeg ikke smakt det på flere år, og det smaktes nammers :) Før har jeg spist det med en smørklatt til, men nå spiste jeg det med sukker - kjempedigg. Det høres jo veldig sært ut, men virkelig verdt et forsøk :)

Tror jeg får dra med meg treningsbagen og dra på trening rett etter jobb i morra. Tanken var å dra hjem, spise middag og så stikke ut igjen på joggetur i kveld. Men det er tydeligvis bare det å trene rett etter jobb som funker. Da rekker jeg ikke at energinivået synker så lavt som det er nå. Hadde jeg lukket øynene i 15 sek nå, så hadde jeg vært fast azzzzzzleep ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en hektisk dag på jobb!

Men i dag var jeg i hvert fall så glup at jeg dro med meg treningsbagen slik at jeg fikk trent etter jobb. Spist sunn middag i dag også, så jeg er fornøyd :)

SINGEL-nyhetene:

22-åringen er blitt så masete at jeg begynner å bli skikkelig irritert nå. Han kontakter meg på chatten heeele tiden - jeg har da for søren verken tid eller lyst til å sitte der hele tiden!

Og når jeg sa at han var for intens, tok han hintet for en bitteliten stund, så begynte han å mase igjen. Nå orker jeg ikke mer.

Men jeg skal på date i morgen! Med en på 32. Så vi får se hvordan han er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Haha, en 22-åring? Morsomt da! Men masing er TURN OFF, så skjønner godt du ble irritert. Var det bra date med han andre da?

Jeg har lyst å kontakte en mexikaner som visstnok er veldig kjekk, men vet ikke om jeg tør.. kanskje invitere han på festen jeg skal ha istedet?

Flink du er å trene, er du medlem på et treningssenter? Har ikke hatt tid denne uka jeg, må være litt sosial + at det blir mye overtid. Får ikke tid før søndag faktisk.

Hva liker du å trene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, en 22-åring? Morsomt da! Men masing er TURN OFF, så skjønner godt du ble irritert. Var det bra date med han andre da?

Jeg har lyst å kontakte en mexikaner som visstnok er veldig kjekk, men vet ikke om jeg tør.. kanskje invitere han på festen jeg skal ha istedet?

Flink du er å trene, er du medlem på et treningssenter? Har ikke hatt tid denne uka jeg, må være litt sosial + at det blir mye overtid. Får ikke tid før søndag faktisk.

Hva liker du å trene?

Ja, det var veldig koselig i går faktisk! Han var veldig hyggelig og virket som en veldig smart og oppegående mann, og vi hadde mye å snakke om :) Treffer han veldig gjerne igjen! Men skal ikke ha forhåpninger eller forventninger om noe. Tar det som det kommer! Liker han waaaay better enn 22-åringen i alle fall :P

Jeg synes så absolutt du kan kontakte mexikaneren! Du har jo ingenting å tape på det? Viser jo bare at du er frampå og tar initiativ :)

Jepp, jeg er medlem på treningssenter! Har funnet ut at det fungerer best for meg, hvis jeg drar hjem etter jobb med planer om å trene etter middag, synker energinivået så sinnsykt etter jeg har satt meg i sofaen, og da har jeg ikke sjangs (eller viljestyrke) til å komme meg ut igjen. Så for meg funker det uten tvil best å stikke på trening rett etter jobb, før jeg mister energien!

Liker best å gå på gruppetimer, går på flere timer med kondisjon og enkle styrkeøvelser i uka. Og det er kjempegøy! Forrige onsdag var jeg også på dansetime, så det frister virkelig også til gjentakelse.

Men kjenner til det med å prøve å få tid til trening samtidig som man skal være sosial! Noen ganger må det bare prioriteres bort, sånn er det bare. Ofte er det krangling mellom trening og overtid hos meg også, men heldigvis har jeg stort sett fått til å dra på trening de dagene jeg har planlagt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, en 22-åring? Morsomt da! Men masing er TURN OFF, så skjønner godt du ble irritert. Var det bra date med han andre da?

Jeg har lyst å kontakte en mexikaner som visstnok er veldig kjekk, men vet ikke om jeg tør.. kanskje invitere han på festen jeg skal ha istedet?

Flink du er å trene, er du medlem på et treningssenter? Har ikke hatt tid denne uka jeg, må være litt sosial + at det blir mye overtid. Får ikke tid før søndag faktisk.

Hva liker du å trene?

Ja, det var veldig koselig i går faktisk! Han var veldig hyggelig og virket som en veldig smart og oppegående mann, og vi hadde mye å snakke om :) Treffer han veldig gjerne igjen! Men skal ikke ha forhåpninger eller forventninger om noe. Tar det som det kommer! Liker han waaaay better enn 22-åringen i alle fall :P

Jeg synes så absolutt du kan kontakte mexikaneren! Du har jo ingenting å tape på det? Viser jo bare at du er frampå og tar initiativ :)

Jepp, jeg er medlem på treningssenter! Har funnet ut at det fungerer best for meg, hvis jeg drar hjem etter jobb med planer om å trene etter middag, synker energinivået så sinnsykt etter jeg har satt meg i sofaen, og da har jeg ikke sjangs (eller viljestyrke) til å komme meg ut igjen. Så for meg funker det uten tvil best å stikke på trening rett etter jobb, før jeg mister energien!

Liker best å gå på gruppetimer, går på flere timer med kondisjon og enkle styrkeøvelser i uka. Og det er kjempegøy! Forrige onsdag var jeg også på dansetime, så det frister virkelig også til gjentakelse.

Men kjenner til det med å prøve å få tid til trening samtidig som man skal være sosial! Noen ganger må det bare prioriteres bort, sånn er det bare. Ofte er det krangling mellom trening og overtid hos meg også, men heldigvis har jeg stort sett fått til å dra på trening de dagene jeg har planlagt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Gruppetimer er gøy. Jeg liker spesielt bodypump og powerstep,da kjenner jeg virkelig at jeg har trent. Så fint at daten din gikk bra :-) Når det gjelder nettdating er det lett å bli skuffa! Virka han gutten keen på å møtes igjen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gruppetimer er gøy. Jeg liker spesielt bodypump og powerstep,da kjenner jeg virkelig at jeg har trent. Så fint at daten din gikk bra :-) Når det gjelder nettdating er det lett å bli skuffa! Virka han gutten keen på å møtes igjen eller?

Jeg var mye på bodypump da jeg var i England - veldig bra trening! Prøvd deg på zumba eller? DET er moro det!

Tja, vi snakka jo liksom ikke på det, fikk en klem og vi sa "var hyggelig, vi snakkes" liksom. Og jeg er nok ikke så god til å lese folk at jeg vet hva han tenkte :P Men tror kanskje ikke han hadde det helt jævlig i alle fall! Hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fræddan! Woho!!

Skal bli godt med helg nå, kjenner jeg, men sånn er det jo alltid :)

Ingen store planer for helga foreløpig, tar det som det kommer! Satser på å ta sol og handle etter jobb i dag for så å dra hjem og spise god mat og slenge meg foran TV-en i kveld. Deilig etter en stressende uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI :goodbye:

En masete 22 aaring? NEI! :nei:

HVordan gaar det med deg?

Hoeres ut som daten din gikk bra?! Har du hoert fra han etter det?

Ha en FIN helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI :goodbye:

En masete 22 aaring? NEI! :nei:

HVordan gaar det med deg?

Hoeres ut som daten din gikk bra?! Har du hoert fra han etter det?

Ha en FIN helg!!

Yaaaay, du er tilbake! :jepp:

Her går det bare bra. Vilt stress på jobb om dagen, så jeg er ganske sliten. Godt det er helg! Nå sitter jeg foran PC-en med et glass vin :)

Har ikke hørt noe fra daten min. Vi får se. Hører jeg ikke noe, er jo den saken grei. Men hadde jo vært hyggelig om han tok kontakt, selv om jeg ikke gidder å bli lei meg om han ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...