Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Gjest Carleigh-Ann

Så du skal flytte? Spennende :) Jeg jobber faktisk med boliglån og slikt. Er som du sier ekstra vanskelig hvis man er singel og skal kjøpe.. også må du jo ha 10% egenkapital (helst mer). Finner du et kollektiv så får du kanskje spart litt mer eller? Bare for en periode liksom.. Ellers så er det desverre sånn at jo mer sentralt jo dyrere blir det å bo.

Tror ikke du er desperat, bare keen på å møte noen :fnise: Hadde du virkelig vært desperat hadde du tatt på deg tighteste minikjolen og dratt ut på byen flere ganger i uka + aktiv nettdating. Og du er ikke helt der eller?

Merker nå at jeg blir liksom ikke interessert i noen. Ser mange jeg syns er kjekk, men det er ikke noe mer.

Gjør du noe gøy i helga da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lyst på kjæreste jeg og. Men ikke hvem som helst. Det er mye som skal stemme. Heter det ikke: man må kysse mange frosker før man finner den rette? HIHI :fnise:

Men som du sier: Når man minst venter det, så dukker han opp. Med tiden gjør han nok det. For oss alle sammen. Håper jeg.

Joda, jeg skulle gjerne kysset på masse frosker og kost meg fram til jeg møtte den rette jeg, men det skjer bare så sinnsykt lite om dagen! Jeg treffer ikke nye folk! Jeg drar sjelden ut, siden jeg stort sett har etablerte venner i par ... Hvordan skal man liksom møte folk og prøve seg fram da da ...?

Huff, jeg høres sinnsykt negativ ut nå, og det er jeg nok også. Mååå bare prøve å tenke mer positivt. Ikke at det er så lett når jeg stort sett henger med par og blir minnet på gang på gang at jeg er den eneste alene da ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du skal flytte? Spennende :) Jeg jobber faktisk med boliglån og slikt. Er som du sier ekstra vanskelig hvis man er singel og skal kjøpe.. også må du jo ha 10% egenkapital (helst mer). Finner du et kollektiv så får du kanskje spart litt mer eller? Bare for en periode liksom.. Ellers så er det desverre sånn at jo mer sentralt jo dyrere blir det å bo.

Tror ikke du er desperat, bare keen på å møte noen :fnise: Hadde du virkelig vært desperat hadde du tatt på deg tighteste minikjolen og dratt ut på byen flere ganger i uka + aktiv nettdating. Og du er ikke helt der eller?

Merker nå at jeg blir liksom ikke interessert i noen. Ser mange jeg syns er kjekk, men det er ikke noe mer.

Gjør du noe gøy i helga da?

Ja, har planer om flytting! Orker søren ikke å bo så usentralt mer, det er jo et ork å komme seg til og fra byen.

Ah, kanskje du kan gi meg råd da, siden du jobber med lån? Hehe.

Så det er et absolutt krav at man har 10 % av kjøpesummen altså? Mener jeg har hørt det før, men så hører jeg stadig om folk som knapt har noe egenkapital og har lån og greier. Jeg har litt på BSU, men så har jeg også studielån ... Men det hadde jo virkelig vært en drøm å kjøpt noe! Og alle sier at "Har du råd til å leie, har du råd til å eie" ...

Hehe, nei, den verste minikjolen ligger nok ganske langt inn i skapet og blir svææært sjelden tatt frem ;)

Uff, dating og singelliv er søren ikke lett!

Helgeplanene jeg har er å slappe av masse i morra kveld (sannsynligvis sovne på sofaen på et eller annet tidspunkt), og på lørdag er det fest igjen.

Kjenner jeg har litt søvn å ta igjen, har vel sovet kanskje fem-seks timer hver natt denne uka. Det er for lite for meg!

Skal uansett bli kjempedigg med helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg skulle gjerne kysset på masse frosker og kost meg fram til jeg møtte den rette jeg, men det skjer bare så sinnsykt lite om dagen! Jeg treffer ikke nye folk! Jeg drar sjelden ut, siden jeg stort sett har etablerte venner i par ... Hvordan skal man liksom møte folk og prøve seg fram da da ...?

Huff, jeg høres sinnsykt negativ ut nå, og det er jeg nok også. Mååå bare prøve å tenke mer positivt. Ikke at det er så lett når jeg stort sett henger med par og blir minnet på gang på gang at jeg er den eneste alene da ....

nei, si det.. hvis ikke du vet, så vet ikke jeg.. :fnise:

du får prøve å se etter nye folk ute når du skal på fest på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du en fin fredagskveld? Planer for dagen?

Hadde det kjempekoselig i går, ja! Det ble ikke slakt på sofaen hjemme sånn som jeg egentlig hadde planlagt - ble bedt til en kompis som kjøpte seg leilighet for en stund siden, og jeg hadde ennå ikke vært der. Jeg ble sååå misunnelig! Jeg vil også ha!

Vi spiste lasagne og jordbær, så kom også ei annen venninne etter hvert. Egentlig det jeg vil karakterisere som bekjent, siden jeg aldri treffer henne regelmessig, men vi har møttes et par ganger for noen år siden, og jeg har alltid kommet kjempegodt overens med henne, hun er bare så søt og koselig. Så vi hadde det innmari koselig alle tre i går, og jeg flira til jeg fikk vondt i magen!

Håper jeg kan finne på noe moro med henne snart igjen :)

I dag sto jeg opp i elleve-tida, så dagen er ung for min del! Har spist frokost og vasket opp det berget jeg hadde av oppvask, og nå skal jeg snart ringe mamsen min, som har bursdag i dag :)

I kveld er det fest hos noen venninner! Jeg er imidlertid blakk, og det er enda 10 dager til lønning, så jeg tar med en vinflaske jeg har på hylla og satser på at det ikke blir noen tur ut. Jeg mååå spare nå ... Uff, hater å være blakk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lostlove

Hadde det kjempekoselig i går, ja! Det ble ikke slakt på sofaen hjemme sånn som jeg egentlig hadde planlagt - ble bedt til en kompis som kjøpte seg leilighet for en stund siden, og jeg hadde ennå ikke vært der. Jeg ble sååå misunnelig! Jeg vil også ha!

Vi spiste lasagne og jordbær, så kom også ei annen venninne etter hvert. Egentlig det jeg vil karakterisere som bekjent, siden jeg aldri treffer henne regelmessig, men vi har møttes et par ganger for noen år siden, og jeg har alltid kommet kjempegodt overens med henne, hun er bare så søt og koselig. Så vi hadde det innmari koselig alle tre i går, og jeg flira til jeg fikk vondt i magen!

Håper jeg kan finne på noe moro med henne snart igjen :)

I dag sto jeg opp i elleve-tida, så dagen er ung for min del! Har spist frokost og vasket opp det berget jeg hadde av oppvask, og nå skal jeg snart ringe mamsen min, som har bursdag i dag :)

I kveld er det fest hos noen venninner! Jeg er imidlertid blakk, og det er enda 10 dager til lønning, så jeg tar med en vinflaske jeg har på hylla og satser på at det ikke blir noen tur ut. Jeg mååå spare nå ... Uff, hater å være blakk!

Kos deg på fest :jepp:

Regner med du ender på byen dersom formen blir bra og dere koser dere, er i allefall det som pleier skje med meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld er det fest hos noen venninner! Jeg er imidlertid blakk, og det er enda 10 dager til lønning, så jeg tar med en vinflaske jeg har på hylla og satser på at det ikke blir noen tur ut. Jeg mååå spare nå ... Uff, hater å være blakk!

Ble en hyggelig fest med venninner?

Jeg vet! Ikke gøy å være blakk. I hvert fall når man er på en fest hvor man har det gøy, også skal alle gå ut og man vil være med. Ble en tur ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en bra fest i går! Vinflaska forsvant fort, men da var det mange som ga meg litt av sitt drikke, så det var snilt :) Dro ikke ut, men var vel oppe til seks-sju-tida i dag tidlig - en av de få gangene hvor jeg har holdt ut så lenge, jeg som som oftest kapitulerer i to-tre-tida!

Så var det en fyr på denne festen, da, som jeg flørta litt med. Han og kompisen var der til det slutta i dag tidlig, og da han ble med på rommet til venninna mi, ble det meg og han på sofaen. Det skjedde ingenting bortsett fra litt tafsing - jeg synes han var kjempesøt, men han lukta noe så sinnsykt RØYK! Når jeg tenker etter, har jeg vel kanskje ikke kyssa eller holdt på med noen som har røyka før, eller i alle fall ikke av de mest heavy røykerne, men nå vet jeg i alle fall at det kan bidra til at jeg ikke orker å kysse noen, for det klarte jeg rett og slett ikke der vi lå. Så det ble at han tafsa litt før både jeg og han sovna. Så derfor fortsetter sølibatet ...

Etter en stund våkna jeg, og da lå han og sov og duuuuuura og snorka ved siden av meg. Jeg prøvde å sove litt til, og dytta til han for å få han til å slutte og snorke, men det var tydeligvis umulig.

Så jeg sto opp og tusla litt rundt og drakk litt vann før jeg tok sakene mine og gikk. Var det veldig slemt av meg å bare gå sånn? Jeg fikk litt dårlig samvittighet, men det var jo ikke som om jeg prøvde å snike meg ut, hadde han våkna, hadde jeg jo snakka med han og sånn.

Jeg sendte melding til venninna mi og sa at jeg hadde dratt og at han lå og sov som en stein. Nå er det vel svært lite sannsynlig at jeg ser han igjen, men likevel liker jeg ikke tanken på om noen tenker stygt om meg. Var det dårlig gjort av meg?

Anyway, nå har jeg fått sovet noen timer og skal lage meg noe pannekaker til middag. Formen er bedre enn først forventet, siden jeg fortsatt følte meg full da jeg tok bussen i morges. Blir bra med litt mat og TV nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikkeå kysse noen som røyker. Smaken av det i munnen er ikke noe gøy. Og snorking. Ikke bra. Da sliter jeg alltid med å sovne.

Men høres ut som du hadde en bra men lang kveld :fnise: Godt det da!! Nyt resten av søndagen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så digg å bare slappe av i kveld! Ikke trenger jeg å stå opp så veldig tidlig i morra heller, skal være på frokost kl 11. Like greit ikke å drikke i dag, siden helgens fest tok på, samt at det blir champis til frokost i morgen ;)

Lurer på om jeg kanskje driver og brygger på noe, er litt snufsete, og synes ikke jeg ytte godt nok på trening i dag. Men kan virkelig ikke bli sjuk nå - fra og med onsdag er jeg teamleder i fire uker, da teamlederen vår skal på ferie! Redd det blir Texas og mye overtid, men sikkert en god erfaring også :)

Har folket noe planer for i kveld? Eller hva med i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Så digg å bare slappe av i kveld! Ikke trenger jeg å stå opp så veldig tidlig i morra heller, skal være på frokost kl 11. Like greit ikke å drikke i dag, siden helgens fest tok på, samt at det blir champis til frokost i morgen ;)

Lurer på om jeg kanskje driver og brygger på noe, er litt snufsete, og synes ikke jeg ytte godt nok på trening i dag. Men kan virkelig ikke bli sjuk nå - fra og med onsdag er jeg teamleder i fire uker, da teamlederen vår skal på ferie! Redd det blir Texas og mye overtid, men sikkert en god erfaring også :)

Har folket noe planer for i kveld? Eller hva med i morgen?

Samme her :) bare slappis !!!! :) :)

Ser en koooselig film på tv 2 film kanalen :) elizabethtown, har du sett den?

Ikke bli syk da..det er jo kjedelig. Få i deg vitaminer og mineraler :jepp:

Planen min for morgendagen er å arrangere frokost kl.8 !! Heise flagget, se barnetog, lunsj hos besteforeldre, se folketog.. Så er det middag og hjem å få av bunaden :ler:

Hva med deg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her :) bare slappis !!!! :) :)

Ser en koooselig film på tv 2 film kanalen :) elizabethtown, har du sett den?

Ikke bli syk da..det er jo kjedelig. Få i deg vitaminer og mineraler :jepp:

Planen min for morgendagen er å arrangere frokost kl.8 !! Heise flagget, se barnetog, lunsj hos besteforeldre, se folketog.. Så er det middag og hjem å få av bunaden :ler:

Hva med deg ?

Trokke jeg har sett den nei! Skulle nok sett den hadde det ikke vært for at den kolliderer med Paradise, som begynner om tre kvarter ;) Har lett for å glemme at jeg har Filmkanalen egentlig, siden den er laaaangt uti kanallista, med mange tomme kanaler foran seg - ganske irriterende egentlig!

Jeg har hivi innpå med noen c-vitamintabletter nå! Det har ofte hjulpet før, så satser på at det funker nå også :)

Høres ut som koselige planer! Jeg skal på frokost hos ei venninne, så blir det vel sikkert til at vi drar inn til byen og tusler og kikker, før det er middag med samme gjengen kl 18. Tror det blir bra! Krysser fingre og tær og alt jeg har for at det ikke blir regn bare ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser en koooselig film på tv 2 film kanalen :) elizabethtown, har du sett den?

Den filmen er søt. Lenge siden jeg har sett den. Men TV2 filmkanalen fungerer ikke hos meg. Klagd på det til Canal Digital men får aldri svar. Så da prøver jeg igjen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vofsitofsi, ville bare legge igjen et lite spor og vise at jeg fortsatt henger med her inne :) jeg bare føler at jeg ikke helt har talerett når det gjelder singellivets frustrasjoner :fnise: (og kjærestelivets frustrasjoner tar jeg helst et annet sted). Håper du får en flott dag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei vofsitofsi, ville bare legge igjen et lite spor og vise at jeg fortsatt henger med her inne :) jeg bare føler at jeg ikke helt har talerett når det gjelder singellivets frustrasjoner :fnise: (og kjærestelivets frustrasjoner tar jeg helst et annet sted). Håper du får en flott dag i morgen!

Hehe, bra at du fortsatt er med ;) Koselig det! Du får selvfølgelig lov til å ta del i diskusjonene om singellivets frustrasjoner selv om du er i forhold - alle tips og råd kommer godt med vettu! Og mannfolk er mannfolk, uansett om de er single eller ikke ;)

Ha en knallfin dag i morgen sjøl! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pantherinae

Får legge igjen en liten hilsen her og jeg da. ;)

Haha var sant det du sa om speilet. Leste kjapt igjennom første siden din, godt å se at det er flere enn meg som er på denne alderen og ikke har skikkelige langvarige forhold bak seg! Jeg hadde ett som jeg kaller "seriøst", og så har det vært en del tulleforhold i tillegg. Synes det er litt flaut å si, er da ingen på vår alder som ikke har vært skikkelig i forhold liksom. :fnise:

Skal bli artig å følge med fremover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får legge igjen en liten hilsen her og jeg da. ;)

Haha var sant det du sa om speilet. Leste kjapt igjennom første siden din, godt å se at det er flere enn meg som er på denne alderen og ikke har skikkelige langvarige forhold bak seg! Jeg hadde ett som jeg kaller "seriøst", og så har det vært en del tulleforhold i tillegg. Synes det er litt flaut å si, er da ingen på vår alder som ikke har vært skikkelig i forhold liksom. :fnise:

Skal bli artig å følge med fremover. :)

Heeeey :)

Huff, tulleforhold begynner jeg å bli god på! Vært et par sånne der vi bare har holdt på en stund og ingen har helt bestemt seg på hva det er som skjer, før han plutselig kutter ut (hvorfor er det alltid JEG som får fyken?) og jeg sitter vonbroten tilbake ... Hvor er alle de bra og seriøse mannfolka? Håper noen har fasiten??? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper noen har fasiten??? :P

Det håper jeg også på! Hvem har fasiten????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...