Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Hatt en fin torsdag?

Ja, kanke klage! Vært en bra dag på jobb, jeg har fått trent og har spist sunt :) Og har til og med fått ryddet litt her hjemme! Det er ikke hver dag skjer :gjeiper:

I morgen har jeg planer om ta sol og slappe av hjemme foran TV-en etterpå! Lette etter oppskrifter på billig mat i stad, og jeg fant oppskrift på ordentlig Mac&Cheese. Det tror jeg jammen jeg skal lage i morgen! :)

Så ble jeg bedt på vors til en kompis på lørdag. Men jeg er jo blakk, så tviler litt på om jeg drar. Var ikke noen jeg kjenner noe særlig som skal dit heller, snarere heller folk jeg "småkjenner", men aldri helt har kommet overens med. Uvisst av hvilken grunn. Men men, får se hva det blir til! Jeg har festet en god del i det siste, så en rolig helg hadde jo ikke akkurat vært noe dårlig for helsa heller :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres bra ut!!

Skriver her i stedet. Det hadde vært hyggelig å treffes. Siden vi er single alle sammen. Og bor i Oslo. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut!!

Skriver her i stedet. Det hadde vært hyggelig å treffes. Siden vi er single alle sammen. Og bor i Oslo. :jepp:

Jaaa, det hadde det! :) Skal vi ta resten av planleggingen på PM? Hehe, tenk om jeg faktisk kjenner noen av dere da? Haha, det hadde tatt seg ut! Tror sannsynligheten er relativt liten, men :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, det hadde det! :) Skal vi ta resten av planleggingen på PM? Hehe, tenk om jeg faktisk kjenner noen av dere da? Haha, det hadde tatt seg ut! Tror sannsynligheten er relativt liten, men :gjeiper:

Det kan vi vettu... Jeg har tenkt den tanken jeg og.

Ha en fin dag på jobb!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pantherinae

Jaaa, det hadde det! :) Skal vi ta resten av planleggingen på PM? Hehe, tenk om jeg faktisk kjenner noen av dere da? Haha, det hadde tatt seg ut! Tror sannsynligheten er relativt liten, men :gjeiper:

Haha jeg tviler, men det hadde jo vært skikkelig rart... :fnise:

Sender dere en pm nå jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Jeg vil og være med på treff! Kjipt å være blakk,det samme er jeg så blir en helg hjemme. 129 kr igjen på kontoen.. Ikkje bra. Ha en super helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil og være med på treff! Kjipt å være blakk,det samme er jeg så blir en helg hjemme. 129 kr igjen på kontoen.. Ikkje bra. Ha en super helg :-)

Hehe, bra vi er flere! Da slipper jeg å føle meg kjip når jeg sitter hjemme og sturer i morra :P

En lang dag på jobb i dag, og det blir nok verre til uka. Har fortsatt mye igjen på prosjektet som skal inn fredag, så det blir nok mye overtid! Er allerede sliten, så spent på hvordan jeg vil føle meg neste helg :P

Dro til ei venninne etter jobb i dag og spiste taco og drakk øl. Så tulla vi rundt på sukker.no og så en og annen kjent fyr, hehe. Koselig med en slappe av-kveld hos venninne!

I morgen skal jeg sove til jeg våkner av meg selv - det skal bli sååå digg. Så skal jeg ta det lugnt, kanskje ta en treningstur og handle litt. Selv om jeg er nokså blakk, har jeg lyst til å bake! Vet ikke helt hva ennå, noe søtt og godt er jo alltid godt, ellers har jeg hatt lyst til å bake knekkebrød i det siste også. Noen gode tips???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pantherinae

Ser det er veldig mange som baker knekkebrød om dagen, men har ike fått prøvd det selv enda. Hvis du prøver, så må du legge ut oppskrift og si om det ble bra eller ikke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige lørdag!

Må si det er veldig godt å ha en dag der jeg har null planer og bare kan styre helt som jeg vil. Derfor har jeg spist lat frokost, surra på nettet og sett litt på TV, og planen er å gå og handle LITT (jeg er jo faktisk blakk), ta en jogge-/gåtur og deretter bake noe og slappe av foran TV-en i kveld. Null stress, joggedress! Love it :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pantherinae

Ja, det er kjempedeilig med sånne dager! Spesielt hvis man er midt i en stressende periode. Blir det knekkebrødbaking, eller blir det noe annet?

Jeg pleier av og til å bake disse rundstykkene, (det første svaret i tråden). Er elendig på gjærbakst, men akkurat de der får jeg til! De er veldig gode også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, lat lørdag deluxe. Jeg lagde mac'n cheese til middag og har forspist meg! Og den treningsturen ser det ut til at jeg må se langt etter ... Sovna først på sofaen etter middag og nå er jeg bare mett og stinn. Samvittigheten er svart, men jeg SKAL komme meg på trening i morgen, så da gjør det vel opp for LITT av den dårlige samvittigheten i alle fall.

Skal vel snart sette i gang med bakingen - gjorde det enkelt og kjøpte sånn ferdigblanding til grove rundstykker :gjeiper: Men det blir sikkert godt læll.

Lørdagsgodt i kveld er sukkererter! Sunt og godt. Får finne meg en film og se på etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carleigh-Ann

Så flink du er, som klarer å være sunn :) Jeg er desverre altfor glad i sjokolade. Hva pleier du å trene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, lat lørdag deluxe.

Får finne meg en film og se på etterpå!

Synes det høres bra ut jeg...

Hvilken film ble det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flink du er, som klarer å være sunn :) Jeg er desverre altfor glad i sjokolade. Hva pleier du å trene?

Hehe, jeg er nokså svak for sjokolade til tider jeg også, men klarer stort sett å unngå det i ukedagene i alle fall! Unner meg av og til litt sjokolade i helgene eller hvis jeg blir tilbudt, men klarer stort sett å holde meg unna :gjeiper:

Jeg pleier stort sett å gå på kondisjon-/styrketimer, så det er det jeg har tenkt meg på i dag også. Vurderer å begynne med litt jogging/løping etterhvert, men foreløpig har det bare blitt med tanken, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres bra ut jeg...

Hvilken film ble det?

Det var ganske digg ja!

Faktisk ble det ingen film, jeg begynte å lese i Snømannen igjen og det var så spennende at jeg like så godt leste ut boka. Og jeg hadde en mistanke hele tiden om hvem som var Snømannen! Vofsitofsi vs. Jo Nesbø gikk 1-0 i min favør denne gangen altså :)

Begynte å se litt på Wayne's World 2, men den gikk så sent at jeg så bare begynnelsen og la meg. Har sett den mange ganger før riktignok - I love Mike Myers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var treningen overstått og middagen hivd innpå! Slækkings resten av kvelden. Lade opp til en uke med massssse overtid.

Er litt søtsugen i dag, må jeg innrømme ... Har egg, mel, kakaopulver, vaniljesukker og sånt, så kan jo kanskje klæsje sammen noe digg. Får se etter at middagen har synket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...