Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Det er dyrt, men Prince er en av favorittene mine! Blir garantert helt fantastisk! Han fikk jo sinnsykt gode kritikker på konserten i fjor i Bergen. Var så typisk, i Bergen, også på en mandag :sukk:

Ja stemmer det. Han var jo i Bergen. Husker jeg leste det.

Pleier du å stå eller sitte når du er på konsert? Så det var to priser på sitteplasser. 595kr eller 845kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja stemmer det. Han var jo i Bergen. Husker jeg leste det.

Pleier du å stå eller sitte når du er på konsert? Så det var to priser på sitteplasser. 595kr eller 845kr.

Jeg er ikke så ofte på konsert at jeg kan si så mye om det egentlig, hehe. Det er jo klart det er best å stå, men med så dyre billetter ... Men likevel, det er kjipt hvis man må stå med kikkert for å se artisten også da! Hmmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jommen ble det ikke litt overtid i går også ... Nå har vi innført nytt system på jobben da, at vi må ha godkjenning fra overordnet før vi får jobbe overtid, og det er jo egentlig greit synes jeg, siden vi da må se etter andre muligheter først. Ble uansett ikke mer enn en halvtime-tre kvarter da, så jeg var hjemme i rimelig tid!

Fikk meg en god tur i går kveld da. Hadde først planer om å prøve å jogge, men jeg var så mett etter middagen at jeg ikke prøvde på det. Kjente både bein, skuldre og armer hadde godt av det, overtiden har vel satt sitt preg på denne kroppen! Nå skal jeg snart bestille massasje også, gleder meg til det :)

Fridag i dag - fantastisk! Sov til elleve og døsa en stund i senga, og nå har jeg spist frokost og sitter med kaffekoppen. Har egentlig ingen planer i dag, bortsett fra å legge sammen klesvask og sette på en ny, samt at jeg vurderer å komme meg ut en tur for en gå/joggetur. For kanskje jeg prøver å jogge litt i dag? Vi får se!

Oh, ja, finale på Paradise i kveld! Haha, jeg gleder meg egentlig til å få tilbake hverdagskveldene mine. Jeg håper ikke Heidi og Kim vinner, men jeg håper heller ikke Madde og Niklas vinner. Håper Oles hemmelighet gjør så ingen av dem vinner, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

ENJOY fridagen! Massasje høres fantastisk ut, hvor er det du skal ta det hen? Jeg kan anbefale Your Skin i Storgata. Tror det er 6-700 kr men da holder de på i en time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh, ja, finale på Paradise i kveld! Haha, jeg gleder meg egentlig til å få tilbake hverdagskveldene mine. Jeg håper ikke Heidi og Kim vinner, men jeg håper heller ikke Madde og Niklas vinner. Håper Oles hemmelighet gjør så ingen av dem vinner, haha.

Gleder meg til finalen jeg og!! Vet ikke hvem jeg vil at skal vinne men... Som deg, så gleder jeg meg til å ikke være avhengig av å se på PH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeelg, og sola skinner! Dette blir en bra dag, tror jeg - skal nedi byen på Musikkfest Oslo. Masse forskjellig musikk overalt i Oslo, også helt gratis, da gitt!

Etter hvert skal jeg ut og spise med venninner på Yayas. Ikke vært der før, men hører det er bra mat!

Hm, solkrem skulle jeg vel i grunnen hatt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet! Liker at sola skinner! Kos deg med god musikk & god mat idag! God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Høres ut som en bra lørdag :) Jeg var og på musikkfest, på Grünerløkka. Hvor var du? Utrolig deilig vær og bra stemning! Yayas er utrolig bra, Thai-mat er kjempegodt!

Kos deg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en bra helg! Møtte først noen venninner på Grünerløkka og sola oss litt der, før det kom et par andre venninner og vi tusla litt i butikker og satte oss på cafe. Ble ikke til at vi aktivt hørte på så mye musikk da, men det var litt av et folkeliv i Oslo i går!

Så dro vi på Yaya's og spiste nam thai-mat før vi dro til venninna mi og spiste is til dessert. Så på He's just not that into you. Liker den filmen, selv om den kan være litt harsh for noen av oss single :gjeiper:

Sov over der og spiste frokost i sola i dag, men nå er jeg hjemme igjen og er kjempetrøtt. Man blir trøtt av sola! Har litt lyst til å ta en høneblund på sofaen nå egentlig ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble det en høneblund på deg? :sovne:

Ja (gjesp), det ble nok det. Så nå er jeg våken, men fortsatt trøtt. Tror det ikke blir kjempesent i kveld. Har satt på en klesvask og skal bare slappe av litt nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En regnfull og klam dag i dag. Jeg var hos tannlegen i dag tidlig, har vært mange tannlegebesøk i det siste (deriblant en rotfylling), men i dag var det bare kontrollbilder og ny innkalling om tre måneder. Og ikke et rødt øre å betale! Jeg har en snill tannlege :)

Nok å gjøre på jobb i dag, men kom meg på trening - juhu! Det var badstu i treningssalen i dag, og det var superdigg med en kjempekald dusj etterpå.

Nå sitter jeg foran TV-en / PC-en og klaprer. Nesten digg at det ikke er Paradise i kveld, kanskje jeg faktisk kan legge meg i rimelig tid? :gjeiper:

I morgen skal jeg og noen venninner ha vår egen versjon av 4-stjerners middag! Gleder meg masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en snill tannlege :)

Nesten digg at det ikke er Paradise i kveld, kanskje jeg faktisk kan legge meg i rimelig tid? :gjeiper:

I morgen skal jeg og noen venninner ha vår egen versjon av 4-stjerners middag! Gleder meg masse :)

Lurer på om jeg burde ringe tannlegen. Husker ikke når jeg var der sist. Hm..

Jeg vet! Synes det er veldig digg at det ikke er PH ikveld.

Jaha, det høres gøy ut. Hva står på menyen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Huff....jeg må også komme meg til tannlegen!!!! VET det er ting å tak i...men er så redd!

Blir jo bare værre jo lengre jeg venter da..men men..... :ler: hjelp....

Morsomt med egen versjon av 4-stjerners middag da!! Skal dere ha en kveld hver da?

Hva skal du lage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, det høres gøy ut. Hva står på menyen da?

Det er jo hemmelig det, vettu, akkurat som på TV :gjeiper: Alt vi vet, er at det blir italiensk aften, så vi har tippet hva vi tror på eventen på Face :) Men helt ærlig aner jeg ikke hva det blir! Spennende :) Men det blir sikker nam uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...