Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Buuuuuuu... Jeg vil ha sol!! Neste uke begynner juli. Håper virkelig at juli blir bedre enn juni når det gjelder været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har det jammen vært varmt og klamt i Oslo! Godt at det skal være varmt altså, men ikke særlig behagelig på denne måten.

Ikke så mye nytt å melde her for så vidt. Har begynt å se mer aktivt på leiligheter og har også satt inn annonse selv. Har hatt mange henvendelser, og selv om det ofte har vært ting som ikke har vært så interessant, er det jo positivt at jeg får respons. Var på visning i går og i dag, men ikke noe av noe særlig interesse det heller. Men jeg gir ikke opp! Skal sies at det er forferdelig dyrt å bo i Oslo, så jeg mister tidvis litt motet. Når folk skal ha 7000 + strøm for rom i bofellesskap, for eksempel ...

Men men, håper jeg kan finne noe bra snart! Skal bare fortsette å lete :)

I helga skal jeg hjem til foreldrene mine (og gamle, gode vofsen). Gleder meg til det! Har ikke vært hjemme siden påske nå, så skal bli godt å komme hjem litt. Kose litt (les masssssse) med bestevofsen også, vi vet jo ikke hvor lenge vi har henne nå. Gi henne masse masse masse kjærlighet!

I tillegg har en kjæresten til en venninne 30-årslag på lørdag. Stikker vel innom i alle fall, men sånn på bøgda er det jo alltid så problematisk å få skyss hjem fra byen, så jeg vurderer bare å kjøre selv. Kjenner ikke så mange av de som skal dit heller, så det kan jo kanskje være greit å kunne reise hjem når jeg vil. Men får se det an :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg også til helg. 2 dager igjen! Skal bort lørdag til søndag. Gleder meg veldig til å komme litt ut av Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Du, hva er kriteriene dine når du skal leie leilighet? Nå har jeg kjøpt leilighet som vi skal flytte inn i over sommeren, og da må jo samboeren min leie ut den vi bor i - kanskje den kunne vært noe for deg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Du, hva er kriteriene dine når du skal leie leilighet? Nå har jeg kjøpt leilighet som vi skal flytte inn i over sommeren, og da må jo samboeren min leie ut den vi bor i - kanskje den kunne vært noe for deg? ;)

Har sendt deg PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Oj, så spennende om du får leilighet da! 7000 for bofellesskap høres fryktelig dyrt ut.

Kos deg på bøgda og fæst! Er det ingen du kan kræsje hos, så slipper du å kjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare 1 dag igjen til helg.

7000kr? Det var mye!! Dyrt å leie i Oslo. Det var en periode jeg kikket på å leie når jeg ikke visste om jeg fikk kjøpt leilighet. Mye stygt og dyrt. Vært på noen visinger da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 1 dag igjen til helg.

7000kr? Det var mye!! Dyrt å leie i Oslo. Det var en periode jeg kikket på å leie når jeg ikke visste om jeg fikk kjøpt leilighet. Mye stygt og dyrt. Vært på noen visinger da?

Ja, det er og blir styggdyrt å leie i Oslo. Jeg var på visning på en i dag, 34 kvm i sandaker/storo/bjølsen-området, til 7500 (inkl. varmtvann og kabel-tv, eksl. strøm og internett), og selv om det var litt gammelt og ikke så veldig fresht, er dette noe av det jeg har vært mest positiv til hittil. Skulle gi henne beskjed i løpet av neste uke, så jeg har jo litt tid å fundere og kanskje gå på andre visninger på.

Skulle veldig gjerne kjøpt selv, men ser ut til at det blir lenge til ... Jeg har lite egenkapital og nokså dårlig lønn, selv om det sikkert teller bra at jeg har fast jobb. Må vel spinke og spare en god stund til, vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle veldig gjerne kjøpt selv, men ser ut til at det blir lenge til ... Jeg har lite egenkapital og nokså dårlig lønn, selv om det sikkert teller bra at jeg har fast jobb. Må vel spinke og spare en god stund til, vel!

Forstår det!! Får håpe du får gått på noen visnger til uka da!!

God helg & kos deg hjemme!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helgen snart over igjen. Ble en morsom kveld i 30-årslag i går! Tok av, og 30-åringen tok vel mest av av alle, hehe. Veldig artig i alle fall!

Ellers har jeg bare slappet av hjemme hos mamma og pappa og tatt toget hjem til hovedstaden igjen i kveld. Nok en jobbeuke står for dør, og jeg skal på visning på onsdag i alle fall. Vurderer egenlig å takke ja til den jeg så på på torsdag, men skal se om det eventuelt skulle dukke opp noe annet denne uken, selv om jeg ikke har så høye forhåpninger på at jeg skal finne noe billigere og bedre. Og det er uansett stress å gå på visninger og finne seg leilighet, så hadde vært godt å få det overstått! Men får se hva som skjer de neste dagene.

På tirsdag skal jeg få massasje i alle fall, det gleder jeg meg til! Skal bli godt for kontorskuldrene mine :)

Ha en fin uke, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på nok en visning. Var en fin leilighet, men tror egentlig ikke jeg kan få den, siden den er ledig nå og oppsigelsestiden min utløper i slutten av august. Heller mer og mer mot å takke ja til den jeg så på på torsdag - hvis det ikke dukker opp noe svært fantastisk i løpet av de neste par dagene, skal vi nok ikke se bort fra at det blir den! Blir jo rundt en tusenlapp mer enn det jeg betaler nå da, men satser på at det skal gå greit. Vil nødig gi fra meg den tusenlappen jeg sparer i måneden, og håper kanskje å kunne spare noe mer også.

Så det ble visning i stedet for trening i dag ... Ikkje braaa. I morgen skal jeg jo masseres, og på onsdag er det en ny visning. Får vel satse på torsdagen igjen! Det er redusert med tilbud der jeg trener nå i sommer, så det er jo litt synd. Mange færre timer enn vanlig, og ikke så mange som stemmer med min arbeidstid. Nå har jeg imidlertid spist fisk og salat til middag i dag, og laget så mye salat at jeg sikkert har i alle fall to dager til, så om jeg ikke får trent, skal jeg da i alle fall gjøre mitt ytterste for å spise sunt!

Søren, er jo min tur til å ha med fredagskos på fredag ... Arg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På tirsdag skal jeg få massasje i alle fall, det gleder jeg meg til! Skal bli godt for kontorskuldrene mine :)

Kos deg med massasje idag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var leilighet i boks! Jeg takket ja til den jeg var og så på forrige torsdag. Tror jeg kan få det fint der! Noe dyrere enn her jeg bor nå, men skal være flink med pengene (det er jeg jo egentlig alltid), så går det nok fint. Skal bli godt å komme nærmere alt sammen!

I dag hadde jeg med muffins til fredagskosen på jobb. Hadde også laget en morsom quiz som det virket som at folk likte. Jeg elsker jo quiz, så hadde det veldig moro med å lage den også.

Snakka med venninna mi på facebook mens jeg var på jobb. Og hun skrøt så fælt av disse sjokoladene som heter Sjokoladeprinsen - kun 7 kcal per 100 g! Så jeg tenkte at jeg måtte prøve disse. Stakk på meny etter jobb og kjøpte to av disse veeeeeldig dyre godbitene. Så kom jeg hjem og leste at det var 139,5 kcal i 25 g ... So much for sunn sjokolade! Tenker hun må ha lest feil et sted, for det var jo virkelig for godt til å være sant. Jaja, da får jeg i alle fall prøvd dem.

Ikke så mye helgeplaner her ennå. Skal gå tur i marka med venninner i morra, vet ikke helt om det skjer noe på kvelden. Prøvde å be inn folk til spillkveld, men så godt som alle hadde planer. Satser på det kan bli spillkveld neste helg i stedet.

Veldig godt med helg nå kjenner jeg! I kveld skal jeg chille foran TV-en, spise "sunn" sjokolade og slappe av. Herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spillekveld er lenge siden jeg har vært med på. Jeg og ei venninne snakket om det forrige uke. Prøve å få til det en gang til høsten.

Går det noe spennende på TV ikveld da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Carleigh-Ann

Gratulerer med leilighet! Når flytter du?

Må si du er veldig sunn for tiden, veldig bra! Jeg får litt dårlig samvittighet over at jeg spiser så mye crap. Ny favoritt: sjokoladecookies fra Deli De Luca. Oh. My. God. Her snakker vi helt fantastisk gode kjeks! Sikkert ikke veldig sunt, men utrooooolig gode. Samme med sjokolademuffinsene som heter sjokoladefondant.

Ha en fin helg, blir det bare rolig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med leilighet! Når flytter du?

Må si du er veldig sunn for tiden, veldig bra! Jeg får litt dårlig samvittighet over at jeg spiser så mye crap. Ny favoritt: sjokoladecookies fra Deli De Luca. Oh. My. God. Her snakker vi helt fantastisk gode kjeks! Sikkert ikke veldig sunt, men utrooooolig gode. Samme med sjokolademuffinsene som heter sjokoladefondant.

Ha en fin helg, blir det bare rolig?

Takk! :)

Flytter ikke før slutten av august, men uansett godt å ha det ordnet. Da slipper jeg å tenke mer på det, gå på visninger og bekymre meg over hvor jeg skal bo og hvor mye jeg skal betale :gjeiper:

Sunn og sunn, fru blom ... I kveld har jeg spist pizza, popcorn, noen saftis på pinne samt denne "sunne" sjokoladen. Men men, er helga da. Og jeg skal gå lang tur i morgen.

Veldig lite på TV i kveld, så jeg satte på filmen Milk. Bra film, men litt forvirrende. Jeg skjønner meg ikke alltid så veldig mye på sånn derre pollitikk! :gjeiper:

Tror nok det blir senga snart her nå. Trøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :)

Flytter ikke før slutten av august, men uansett godt å ha det ordnet. Da slipper jeg å tenke mer på det, gå på visninger og bekymre meg over hvor jeg skal bo og hvor mye jeg skal betale :gjeiper:

Veldig lite på TV i kveld, så jeg satte på filmen Milk. Bra film, men litt forvirrende. Jeg skjønner meg ikke alltid så veldig mye på sånn derre pollitikk! :gjeiper:

Ja glemte å si det... GRATULERER med leilighet!! :klappe:

Milk er jo en fin film. Sean Penn er en god skuespiller. Spilte bra homofil, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja glemte å si det... GRATULERER med leilighet!! :klappe:

Milk er jo en fin film. Sean Penn er en god skuespiller. Spilte bra homofil, synes jeg.

Takk takk :)

Ja, han er veldig flink i den filmen. Ikke så rart det ble Oscar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...