Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Da var det endelig helg!

Dro på trening etter jobb i dag. Trodde det skulle gå verre enn det gjorde, siden jeg ikke hadde spist på fem timer, men det gikk mye bedre enn forventet! Klarte å jogge 25 min, og selv om det ikke høres så mye ut, er det bra til å være meg, siden jeg ikke akkurat er inne i noen god form om dagen. Så jeg er kjempefornøyd!

Turen på butikken gikk også fint - det er noe med det å trene altså, da får jeg liksom ikke sånn veldig lyst på søtsaker og den slags! Så jeg kjøpte jordbær og druer til kos i kveld, og lagde tikka masala til middag. Fortsetter det sånn, kan det gå bra! :)

I kveld skal jeg bare slappe av hjemme. Det regner ute, og da er det ekstra godt å være inne. Har heller ingen planer resten av helga - mange av vennene mine er på ferie eller skal i bryllup og greier i morgen, så jeg veit ikke helt hva det blir til. Klarer meg alene i morgen kveld også, så vi får bare se om det dukker opp noe, eller om jeg skal ha en sunn og billig kveld for meg selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å få et ekstra motivasjonskick på det sunne liv har jeg nå opprettet en treningsdagbok i tillegg til denne dagboken. Se signaturen min hvis dere vil kikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeldig rolig helg for min del. Så og si alle vennene mine er bortreist eller hadde andre planer i går, så da ble det alenekveld hos meg med bare meg selv som selskap. Men det var nå greit det også, selv om det tidvis var litt småkjedelig.

Fikk gått meg en real tur på over to timer i går i sola, det var ikke å forakte. I dag regner det derimot, så jeg er ikke sikker på om jeg skal gå så veldig mye ut av døra i dag. Passer bedre å shine litt her hjemme kanskje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny og fresk uke!

Bra start i dag, fikk meg en time spinning etter jobb. Så dro jeg og kjøpte meg kjøleskap, siden jeg trenger det der jeg skal flytte. Begynner å kjenne at jeg gleder meg til å flytte nå, skal bli godt å bo nærmere alt! :)

Har vært veldig gjespete og trøtt i dag, så tror ikke det blir så lenge til senga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lostlove

Flink du er med en knallstart på uka :)

Blitt noe mer trening eller skal det bli? Du er flink uansett...kan ikke huske sisst jeg trente nå :ler:

Blir bra i ny leilighet ja, når flytter du inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært så veldig aktiv der i det siste, men det går i bølger. Har skrevet litt med en de siste dagene nå, men ellers er det ikke så mye interessant av de meldingene jeg får :P Men tenker det kan være annerledes på fest, da har man jo litt innabords og det er lettere å komme i snakk med folk! :)

Enig! Jeg er med jeg.. Må bare dobbeltsjekke på mandag at jeg ikke jobber den lørdagen. Hvis du fortsatt vil dra på sukkerfesten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skulle jeg egentlig på sykkeltur med ei venninne, men på grunn av regnet tok vi spillkveld og kos hos henne i stedet. Helt greit det også! :)

Har kommet godt inn i treninga mi nå - les treningsdagboka for mer informasjon :)

Ellers er det vel ikke så mye som skjer. Har skrevet litt med en på sukker, som jeg sendte SMS til i går etter å ha fått nummeret, så svarte han ikke før i dag. Han unnskyldte seg da. Snakk på at vi skal møtes snart i alle fall, kan jo bli koselig det. Han har vel ikke akkurat tatt meg med storm ennå, men det er kanskje ikke så lett å gjøre det med et par meldinger på Sukker heller? :P

På fredag skal jeg på quiz med venner, mens det er innflytningsfest hos en bekjent på lørdag. Regner med at søndagen dermed blir ubrukelig :P

Neste helg er det jobbfest, og helga etter der flytter jeg! Fy søren, tida går. Men gleder meg jo til det, selv om det sikkert også blir stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, gikk ikke akkurat bra på quizen i går - altfor mye geografi! Jeg ruuuler på kjendiskunnskap, musikk og film, men det var det svært lite av. Skuffende. Men koselig var det likevel.

Etterpå stakk venninna mi, en kollega av henne og jeg ut en liten tur. Rolige former, bare satt og drakk og skravla. Var vel hjemme rundt ett.

Kjenner i dag at jeg godt kunne drukket mindre likevel, er ikke helt på topp. Hadde egentlig planer om å trene i dag, men det blir dårlig med tid (i tillegg til formen), siden jeg må handle øl til i kveld og møte venninner halv fire. Vi skal spise taco og drikke litt før det bærer videre på ny fest. Hårda bud ...

Regner med morgendagen tilbringes i horisontalen. Det er vanlig for søndager, det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carleigh-Ann

Var du på quiz i går? Var det morsomt?

Jeg har funnet ut at dansing er en super måte å trene på. Jeg danset i flere timer i går.

Skal du gjøre noe mer gøy i helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Vi skal spise taco og drikke litt før det bærer videre på ny fest. Hårda bud ...

Regner med morgendagen tilbringes i horisontalen. Det er vanlig for søndager, det!

Å, taco, det høres fristende ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sliten søndag i dag, sånn det pleier å være :)

Var gøy på fest i går, men jeg ble så sinnsykt trøtt mot slutten, så jeg tok bussen hjem i ett-tiden. Duppa av flere ganger på bussen også, skumle saker det ... Noen kunne jo stjålet fra meg, eller jeg kunne misset der jeg skulle av! Det gikk heldigvis bra da, og jeg kom hjem like hel.

Flytting skjer om to uker, så jeg må vel snart begynne å pakke litt snart. Men kanskje ikke i dag ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt som skjer nesten hver gang jeg drikker for min del ... I alle fall når jeg vil karakterisere meg selv som full. Ikkje bra ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...