Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Formen er bedre i dag, heldigvis!

Grei dag på jobb, og fikk trent etterpå. Nå driver jeg og lurer på om jeg skal begynne å pakke så smått, under to uker til flyttings nå! Gleder meg, selv om det er litt pes også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du mye ting da? Mye å pakke? Håper du får hjelp av venner/familie til å flytte da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mye ting da? Mye å pakke? Håper du får hjelp av venner/familie til å flytte da!

Jeg tenker vel egentlig at jeg ikke har så sinnsykt mye, men regner med at det viser seg å være mer enn jeg tror :P

Pappa skal være sjåfør den dagen, og har en snill kompis som skal hjelpe meg å bære, så jeg tror det skal gå veldig greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En helt ålreit dag, ja!

Har et stort prosjekt på jobb som jeg bekymrer meg mye over, men jeg håper alt kommer til å være OK når det leveres på fredag.

Fikk trent etter jobb i dag også, fine greier :)

Nå skal jeg begynne å pakke bittelitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg pakket en søppelsekk med klær (det var den ene søppelsekken jeg hadde) og har satt sammen en pappeske som jeg skal pakke i. Så kom det klesvask og det ble plutselig dårlig med plass.

Også er det snart Grey's.

Troooooor jeg fortsetter senere jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, dette er den tredje dagboka jeg går inn i kveld utenom min egen, og alle skriver om det samme. Grey's meg her og Grey's meg der :kjefte: (egentlig tenker jeg mer sånn :fnise:, men det gir ikke samme effekten). Nå tror jeg at jeg tar med BOKA MI og kryper til sengs. Sånn er det å leve uten tv, gitt. Nærmest en huleboeraktig tilværelse :fnise:

Når du er ferdig hos deg, kan du komme og pakke hos meg da? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skulle jeg egentlig på sykkeltur med ei venninne, men siden hun ikke fikk luft i dekket, ble det ikke noe av. Litt dumt, men samtidig kjenner jeg at jeg er såpass støl etter to dagers trening nå, at det på en måte ikke gjorde noe.

Så jeg har pakket litt klær i søppelposer samt begynt å pakke litt bøker og sånt. Greit å begynne i alle fall, slik at det ikke blir stress neste uke.

Nå sitter jeg og prøver å lage quiz til jobbfesten på lørdag ... Ikke så lett, føler meg litt tom for ideer! Men det skal vel gå på et vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg og prøver å lage quiz til jobbfesten på lørdag ... Ikke så lett, føler meg litt tom for ideer! Men det skal vel gå på et vis.

Igjen? Synes du snakker om Quiz hele tiden. Oslokino arrangerer Quiz i september. Litt lyst til å prøve. Se om jeg får med meg ei venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen? Synes du snakker om Quiz hele tiden. Oslokino arrangerer Quiz i september. Litt lyst til å prøve. Se om jeg får med meg ei venninne.

Man kan aldri snakke for mye om quiz! Hehe ;)

Jeg er nok ekstra quiz-interessert, samtidig som dette er noe alle vet og derfor ber meg om å lage quiz om det er noe.

Jeg tror jeg var på quiz med Oslokino en gang for noen år siden - den var kjempevanskelig i alle fall! Mulig den er lettere nå. Si fra om dere trenger flere på laget da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg var på quiz med Oslokino en gang for noen år siden - den var kjempevanskelig i alle fall! Mulig den er lettere nå. Si fra om dere trenger flere på laget da ;)

Jupp, jeg skal si fra!!

Endelig er det fredag!! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GOd helg!!

Gjorde du noe gøy igår da?

Ditto! :)

I går var jeg hos en kompis og drakk øl. Vi spilte sånn interaktivt spill (sånn playstation Move, er det det det heter?) - artig, men jeg sugde jo i det :P

Ble sent, var i seng rundt halv fire i natt, så er litt sliten nå. I kveld braker det løs med jobbfest. Har heldigvis klart å fullføre kvissen min! Nå var det bare å finne ut hva man skulle ha på seg ... nok en prøvelse det ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sov til rundt halv ett i dag, og nå har jeg spist frokost. Har hatt lyst på pannekaker hele uka omtrent, så da lagde jeg det til frokost i dag - veldig bra søndagsfrokost :)

Det ble en veldig morsom jobbfest i går. Vi hadde masse forskjellige leker, og quizen jeg hadde lagd, ble en suksess! Dro ut på byen etterpå og vi hadde det veldig koselig. Har egentlig noen veldig morsomme og ålreite kolleger! :)

Formen i dag er egentlig ganske overraskende bra! Så jeg tror jeg skal få ryddet opp her og pakket litt mer. Forhåpentligvis klarer jeg å komme meg ut på en treningstur også. Blir nok mindre trening denne uka, siden det blir ganske mye pakking og flyttepes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett på minnesseremonien på TV (fy søren som jeg grein - var utrolig fin) og spist middag.

Veldig trøtt nå, så det frister med en strekk på sofaen. Kan jo kanskje heller pakke litt senere ...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...