Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Bra at formen er bedre! Og så spennende med flyttingen! Kan tenke meg at det blir deilig å komme seg lenger inn i byen :)

Apropos quiz, har du vært på den på colletts cafe? Snakkey med noen venner om å dra dit, men vet egentlig ingenting om den.

Har ikke vært på den på Colletts nei! Har vært på Shamrock (kjempevanskelig!) og på O'Reillys, begge på Grünerløkka. Sistnevnte er veldig ålreit. Nå tror jeg jammen jeg skal sjekke ut den på Colletts også, kanskje den også er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppe allerede! Burde vel egentlig sovet litt lenger, siden jeg fortsatt er sliten og slapp og har vondt i hodet, men fikk ikke sove mer - trolig litt flyttenerver!

Mamma og pappa kommer om rundt en time, så da starter flyttinga for fullt. Blir nok derfor ikke å se her inne på en stund, siden jeg ikke får Internett i den nye leiligheten før 23. sept. Kjipt, men tror det kan bli litt greit å bruke tiden på andre ting også! Og jeg har jo Internett på jobb, så kommer nok til å lese en del av dagbøkene likevel, selv om jeg ikke logger meg på på jobb :)

Ha det fint så lenge, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forresten Ringenes Herre som er tema på Oslokino Quiz den 7.september. Sett filmene men tror ikke jeg kan såååå mye om det.

Vi har jo snakket om å ta et treff igjen, sender deg sms så kan vi finne en dag i september.

Lykke til med flytting!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å ønske deg en GOD HELG!! Håper at flyttinga har gått greit og at du trives i den nye leiligheten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

The bitch is finally back!

Jammen er det godt å ha nett igjen! Telenor-mannen kom og ordnet det i dag, så det var digg. Har forøvrig hatt en av tidenes mest hektiske dager på jobb i dag, og jeg dro derfra kl 19. Lunsjen var en yoghurt jeg spiste mens jeg jobba, så nå skal jeg spise pizza med god samvittighet :)

Ellers har jeg vel egentlig ikke så mye nytt å melde fra sist gang, bortsett fra at jeg har kommet i orden i den nye leiligheten, der jeg trives kjempegodt! Det merkes godt at alt er mye mer sentralt nå, og det er utrolig deilig. Mye enklere å stikke ut og møte folk, uten å måtte planlegge to timer på forhånd, slik det var før :P

Nå er det mat! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se dere igjen, jenter!

Ingen jobbing nei, jeg jobber heldigvis ikke i helgene :) I dag har jeg bare latet meg i senga og spist deilig frokost. Skal til ei venninne på taco i kveld, ellers ingen planer.

Var bedt på fest, men så ble den avlyst på grunn av dårlig oppmøte. Gjør meg egentlig ikke så mye, har slitt mye med magevondt de siste dagene, så det er like greit at det blir en rolig helg.

Skulle gjerne trent i dag, men føler jeg ikke opplagt på grunn av mageknip ... Uff, håper det går over snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjedelig! Har du spis noe du ikke pleier å spise? Taco burde gå greit da, det er jo de fleste nordmenn godt vant til etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vofsi, you`re back!!

Alt bra? Kommet i orden i den nye leiligheten? Kan tenke meg at det er bedre å bo litt mer sentralt. Mindre planlegging når man skal finne på noe med venner. Og skal hjem om kvelden/natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok en veldig rolig helg, kjenner jeg. Har fortsatt kjempevondt i magen. Men tror nok jeg drar til venninna mi i kveld likevel, selv om matlysten ikke er på topp. Huff, nå er jeg lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir nok en veldig rolig helg, kjenner jeg. Har fortsatt kjempevondt i magen. Men tror nok jeg drar til venninna mi i kveld likevel, selv om matlysten ikke er på topp. Huff, nå er jeg lei!

Auda.. Høres ikke bra ut.. Håper du føler deg bedre snart!!

Kos deg hos venninna di ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe særlig bedre dessverre. Er skikkelig slapp og sliten i kroppen, samt dårlig i magen. Og kvalm. Matlysten er ikke på topp, så jeg stakk på butikken og kjøpte cola og boller nå. Usunt og ille, men sånn er det når man ikke er i form! Følte det hjalp allerede litt med cola faktisk. Håper bare jeg er i form til å gå på jobb i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...