Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjemme fra jobb i dag. Fortsatt ikke bra igjen - har så utrolig lite energi! Var hos tannlegen i dag og deretter hos legen. Hadde rundt en time å slå ihjel mello disse timene, som jeg tenkte jeg skulle bruke til å kikke litt i butikker, men hadde ikke sjangs, og da er det ille :P

Uansett, fikk påvist en mageinfeksjon hos legen, så da er det noe jeg har spist. Men det må visst bare ta sin tid. Fikk tips om å drikke cola og spise loff, så da får vi prøve det.

I kveld skulle jeg på puquiz med venninner, har veldig lyst til å prøve meg en tur. Men først slappe av litt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha, jenter!

Dro på jobb i dag, selv om jeg hadde sykelding. Ble så jeg dro hjem igjen i halv tolv-tida. Stakk innom biblioteket og leide meg noen filmer, så ble en slapp dag/kveld på sofaen med film og soving :P Tappet for energi, og nå er jeg lei cola og loff!

Prøve meg på jobb igjen i morgen, gidder ikke dette tullet mer nå!

Ser på "I used to be fat" på MTV nå - god motivasjon, så da skulle jeg bare ønske energien kom tilbake, så skulle jeg nok kommet meg raskt på trening igjen! Merker jeg savner det nå, har ikke trent siden onsdag :/ Uansett godt å vite at trening er blitt så godt innarbeidet hos meg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å være syk, håper du blir bedre raskt!

I dag har jeg testet ut quizen på colletts :) har du vært på den?

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, har hengt i lenge dette, skal jeg si dere. Var på jobb igjen på onsdag, noe som gikk sånn passe greit, men da jeg var på jobb i går, var det ikke fullt så greit, så jeg fikk ny legetime og fikk sykemelding for i dag. Så i dag har jeg sovet masse og bare slappet av. Merker kanskje en liten bedring nå, men har fortsatt utrolig lite energi - kunne egentlig bare sovet og sovet.

Får helga på meg nå, så da håper jeg at jeg er bedre til mandag igjen.

I kveld skal jeg bare slappe av og spise middag med venninner, i morgen skal jeg på en bursdagsfest, og jeg VIL dra! Så da får denne sykdommen bare gå og gjemme seg. Får heller ta det litt lugnt og ikke drikke meg helt fra sans og samling.

God helg, jenter! Håper dere i alle fall er friske og raske ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. vært slakk lenge du :(

Får håpe det gir seg snart, du får kose deg masse i kveld, og forhåpentligvis er du i form imorgen! :)

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjedelig at du fortsatt ikke er helt i topp form. håper du får en fin helg og føler deg bedre snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Så lenge du har vært dårlig da. Kjipt. Håper det hjalp med en sykedag så du fikk sovet ut. Ha en fin helg vofselofsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så satt jeg her i sofaen igjen. Ikke glad akkurat, hadde så lyst til å dra ut i kveld. Formen er egentlig ikke noe bedre, så da måtte jeg nesten bare bli hjemme. Kjempeskuffa og sur, og sint på den dumme magen som skal være så i mot meg. Skjønner heller ikke hvorfor det ikke er noe av dette legen har anbefalt som har hjulpet. Håper bare det ikke er noe mer alvorlig.

Jeg MÅ MÅ MÅ bli bedre til neste helg i alle fall, da skal jeg ha fest, og har også planer om en liten tur ut på fredagen. I tillegg fikk jeg koselig melding av en gammel studievenninne på face, som lurte på om vi skulle treffes en dag, siden hun bor i nærheten av Oslo nå. Så vi skal spise middag på lørdag før festen, som hun også blir med på! Blir så koselig, har ikke sett henne på kjempelenge, så vi har nok masse å snakke om og ta igjen :)

Så jeg må bli bedre snart, hvis ikke vet jeg ikke hva jeg gjør. Hele livet står jo bare på vent her mens jeg er syk. Usj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carleigh-Ann

Skjønner godt det er kjedelig å være syk så lenge. Er det noen du kan invitere hjem til deg så du slipper å gå ut? Jeg syns iafall det er veldig kjedelig å være alene når jeg er syk :)

Orker du jobb i morgen tror du eller tar du noen dager hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt det er kjedelig å være syk så lenge. Er det noen du kan invitere hjem til deg så du slipper å gå ut? Jeg syns iafall det er veldig kjedelig å være alene når jeg er syk :)

Orker du jobb i morgen tror du eller tar du noen dager hjemme?

Hehe, skulle gjerne invitert noen hit, men siden leiligheten ser helt for jævlig ut etter at jeg ikke har hatt energi til å løfte en finger på en uke, har jeg rett og slett ikke lyst til å vise denne siden av meg selv til noen :P

Jeg merker kanskje bittelitt bedring i dag *banker i bordet så hardt det er mulig*, så jeg har absolutt planer om å gå på jobb i morgen. Bare håper ikke det blir reprise fra torsdagen, da var jeg ikke god da jeg våknet på morgenen. Men det må jo snart ta slutt dette her også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker kanskje bittelitt bedring i dag *banker i bordet så hardt det er mulig*, så jeg har absolutt planer om å gå på jobb i morgen. Bare håper ikke det blir reprise fra torsdagen, da var jeg ikke god da jeg våknet på morgenen. Men det må jo snart ta slutt dette her også!

Krysser fingerne for at du føler deg bedre og kom deg på jobb idag!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er nesten så jeg ikke tør å skrive det, men jeg synes formen har vært bedre i dag! Litt mer energi enn de siste dagene. Så dagen på jobb har gått greiere i dag enn i forrige uke!

Må nok riktignok vente litt før jeg har den helt store energien. Etter en tur på biblioteket og et par ærender var jeg klar for sofaen igjen, der jeg slokna til Kongen av Queens. Godt å ha senvakt i morgen i alle fall, da kan jeg sove til åtte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og lov - nå kan jeg endelig tørre å si at jeg er bedre! Utrolig hvordan man kjenner at man har mer energi når man har vært så uendelig slapp og sliten. Deilig å kjenne at jeg er på vei tilbake!

Senvakt på jobb i dag. Var og handlet når jeg kom hjem, og har laget og spist middag. Føler virkelig jeg er i sparemodus om dagen - har begynt å tenke på ferie neste år, samt at denne boligdrømmen ikke gir seg, på tross av hevede finanskrav.

Så det blir billig mat, men prøver ikke å la det gå på bekostning av sunnhet.

En liten stund i sofaen nå, før jeg skal shine opp leiligheten litt! Det synes at jeg har vært syk en uke ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Godt å høre at du er frisk! Det var sannelig lenge du var syk. Hva slags mat pleier du lage for tiden? Kjenner jeg er så matlei. Også er det så mye jeg ikke tåler, så alt blir så tiltak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...