Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Det er jo hemmelig det, vettu, akkurat som på TV :gjeiper: Alt vi vet, er at det blir italiensk aften, så vi har tippet hva vi tror på eventen på Face :) Men helt ærlig aner jeg ikke hva det blir! Spennende :) Men det blir sikker nam uansett!

Næ, så gøy! Den ideen fikk jeg lyst til å stjele. Bare en middag eller 4? Hvor dere til slutt velger en vinner? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff....jeg må også komme meg til tannlegen!!!! VET det er ting å tak i...men er så redd!

Blir jo bare værre jo lengre jeg venter da..men men..... :ler: hjelp....

Morsomt med egen versjon av 4-stjerners middag da!! Skal dere ha en kveld hver da?

Hva skal du lage?

Jepp, vi skal ha en kveld hver! Jeg vet ikke hva jeg skal lage ennå, tenker det blir en stund til jeg har uansett, er ikke sånn at vi fyller opp en uke sånn som på TV :gjeiper:

Driver og ser etter oppskrifter og greier om dagen, så finner vel ute noe før eller senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, det ble nettopp avslørt!

Det blir "Det spiselige italienske flagg" til forrett (uten noe mer informasjon.

Pasta carbonara til hovedrett.

Pannacotta til dessert.

Yum! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næ, så gøy! Den ideen fikk jeg lyst til å stjele. Bare en middag eller 4? Hvor dere til slutt velger en vinner? :fnise:

Vi er tre stk da, så det blir tre middager :) Og vi skal gi terningkast akkurat som på teeeveee, hihi! Litt underholdning må det også være.

Moderat med alko da, siden onsdag er hverdag, men det var eneste dagen vi fant på lang tid som passet for alle :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var første middagen?

Den var fab! Veldig god mat :) Som underholdning skjøt vi med luftgevær - moro! Så nå blir det vel min tur neste gang, så da er det bare å begynne å planlegge.

Av en eller annen grunn har jeg hatt vondt i kjeven de siste dagene. Har tidvis hatt litt sånn stiv kjeve som det knekker i, men nå er den stivere og vondere enn på lenge. Jeg håper det går over av seg selv snart, ubehagelig å gå sånn.

Ha en fin onsdag, alle sammen! Tre dager til, så er det atter igjen helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lostlove

Den var fab! Veldig god mat :) Som underholdning skjøt vi med luftgevær - moro! Så nå blir det vel min tur neste gang, så da er det bare å begynne å planlegge.

Av en eller annen grunn har jeg hatt vondt i kjeven de siste dagene. Har tidvis hatt litt sånn stiv kjeve som det knekker i, men nå er den stivere og vondere enn på lenge. Jeg håper det går over av seg selv snart, ubehagelig å gå sånn.

Ha en fin onsdag, alle sammen! Tre dager til, så er det atter igjen helg :)

Kjekt å høre at du hadde det gøy :)

Men kjedelig med kjeven da! Har du vært i kontakt med en lege eller noe?

God bedring i allefall!

Og ha en fortsatt fin onsdag du også :) Ikke lenge til helg nei... For de av dere som har frihelg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de av dere som har frihelg :ler:

Ikke frihelg på deg heller? Heldigvis bare halv dag på lørdag siden det er pinseaften!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en trist telefon i kveld. Mamma og pappa skal med hunden vår til dyrlegen i morgen, og det er mest sannsynlig at hun blir avlivet ... Hun er gammel, og hun har ikke vært helt frisk og rask det siste halve året, så jeg har jo på en måte ventet litt på det. Likevel er det jo veldig vondt ...

Faktisk føler jeg en liten lettelse også. Det siste halve året har jeg jo gått mye og observert om hun har vist noe bedring eller det motsatte. Og jeg har vært veldig redd for at hun har hatt det vondt, selv om vi ikke har sett det på henne. Så jeg tror det riktige er å la henne slippe nå.

Nydelige vofsetafsen min ... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Så trist med vofselofsen din. Er aldri hyggelig å avlive kjæledyr,men når de lider så er det jo mest humant. Hvordan går det med deg ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med mamma nå i stad, og dyrlegen hadde sagt at det ikke var riktig å gjøre noe riktig ennå. Vi må jo bare stole på han! Mamma sa også at hun virket mye mer opplagt i dag, og det er klart at det ikke er riktig å avlive henne hvis hun fortsatt har det fint.

Det er jo selvfølgelig utrolig vanskelig å vite, men det virker jo som at hun fortsatt er oppmerksom og glad, så derfor virker det jo som at hun ikke har det vondt. Jeg vil virkelig ikke at hun skal ha det noe vondt. Vi regner jo med at hun ikke kommer til å leve så veldig mye lenger (hun er jo 12 år gammel), men om vi kan gi henne noen fine måneder framover nå, så vil vi jo heller det, enn å avlive henne mens hun fortsatt har det bra.

Ingen lette avgjørelser å ta, og det finnes jo ingen fasitsvar. Vi må jo bare gjøre det vi tror er rett. Jeg er jo ikke hjemme hos henne daglig, og det bekymrer meg, men jeg må jo bare stole på at mamma og pappa tar godt vare på henne og passer på. Så jeg håper jeg får se henne glad og blid når jeg drar hjem en tur om noen uker :)

Ellers er det ikke så mye nytt. Fortsatt heftig på jobb, men det har ikke blitt så veldig mye overtid, i det minste :P Klar for pinsehelg nå! Ingen store planer, men det blir vel noe som skjer på lørdag, noe grilling eller fest eller something.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

:klem:

Håper hunden din får noen fine sisste mnd da :hjerte:

Og godt du nå får mulighet til og se h*n igjen kanskje en sisste gang ...?

Kos deg i helgen hva enn du finner på :jepp:

Hva er det du jobber med egentlig?.... Kan ikke huske å ha fått det med meg :ler:

Ha en fortsatt fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår at det ikke er noen lett avgjørelse å ta!! Det gjør sikkert ikke noe å vente om hun har det bra akkurat nå.

Heldig som har sluppet unna når det gjelder overtid denne uka.

Nyt torsdagskvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, herlige helg!

En stressende dag på jobb i dag. Men jeg vant i det minste vinlotteriet! Hurra, hurra, hurra! Første gangen jeg har vunnet siden jeg begynte der for ni måneder siden, og alle andre har vunnet i mellomtiden, så det var sannelig på tide! :D

Snakket med mamma tidligere i dag, som kunne informere om at vofsen hadde det fint og var i godt humør. Utrolig godt å høre :)

I kveld er det kvalitetstid med sofaen/godstolen og TV-en. I morra blir det fest og fanteri, så helgeplanene er lagt! Blir godt å få en ekstra fridag på mandag :)

God helg alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pantherinae

Så trist å høre om hunden din. "Min" hund døde i fjor, han ble 13 år gammel. Men han var virkelig skral på slutten. Så lenge dyrlegen sier at det går fint med noen mnd til, må man jo nesten bare høre på det, er jo tross alt de som sitter inne med kunnskapen. :) Men er vanskelig, dyr er jo ikke akkurat flinke til å si fra om at de har det vondt.

Håper du får en fin kveld i kveld! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar for fest ikveld?

Ikke egentlig, hehe. Været legger en demper på humøret! Så jeg snakka med venninna mi, og vi ble enige om taco og sjokoladefondue til å begynne med, samt øl, deretter ser vi om vi havner på byen eller hva det blir til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...