Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Gjest lostlove

Ikke egentlig, hehe. Været legger en demper på humøret! Så jeg snakka med venninna mi, og vi ble enige om taco og sjokoladefondue til å begynne med, samt øl, deretter ser vi om vi havner på byen eller hva det blir til :)

Kos dere!!! :jepp: hørtes koselig ut!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carleigh-Ann

Å,ut på byen høres gøy ut! Hvor pleier du dra ut hen og hva slags musikk liker du? Håper du får en bra kveld da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke egentlig, hehe. Været legger en demper på humøret! Så jeg snakka med venninna mi, og vi ble enige om taco og sjokoladefondue til å begynne med, samt øl, deretter ser vi om vi havner på byen eller hva det blir til :)

Forstår det veldig godt. Det var ikke noe gøy å gå rundt i byen igår kveld når det regnet. Glad jeg valgte å ha en innekveld idag.

Håper du har en fin lørdagskveld, om det blir ut på byen eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en koselig kveld i går! Regnet ga seg smått om senn, men det var ikke noe å sitte ute for. Ble en liten gjeng jenter som spiste taco, sjokoladefondue med frukt (NAM!) og spilte spill, samt litt øl. Ble ingen tur ut, men det gjorde ikke noe. Tok bussen hjemover i to-tida.

Og i dag er endelig sola tilbake i hovedstaden! Så jeg planlegger å vaske og rydde litt mens frokosten søkker litt, og deretter dra ut på en aldri så liten tur. I kveld er det snakk om noe konsert, så vi får se hva det blir til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig deilig med sola!! Gleder meg til det blir varmt igjen. Jeg vil sole meg og bade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lostlove

Hørtes ut som en koselig og vellykket kveld igår :)

Hva ble det til at du gjør i kveld?? Håper du har det kjekt i hvertfall :jepp:

Nyt resten av dagen og fridagen i morgen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen! Dro til venninner og drakk martini, noe jeg nesten aldri drikker, så det var uvant, men nokså godt! Litt for søtt for min smak egentlig, men helt ok. Ble bare at vi satt der med noen kompiser, og siden det ikke går nattbusser i natt, tok jeg siste bussen hjem. Nå sitter jeg og ser på Graham Norton Show - han er bare så hysterisk morsom! Elsker talkshowet hans.

Blir vel senga snart tenker jeg. Ingen faste planer i morgen, tar det litt som det kommer. Siden jeg vasket badet i dag, tenker jeg å vaske og rydde litt ellers i morgen, samt sette på en klesvask. Skal jobbe tirsdag og onsdag, så drar jeg til Trondheim på torsdag, skal besøke ei venninne samt noen gamle klassekamerater. Blir bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto opp rundt halv elleve i dag, og har fått vasket klær, støvsugd og vasket opp - er jeg ikke flink? :jepp:

Har egentlig ingen andre planer i dag, så jeg tror jeg skal sette meg litt ut i sola (sole baksiden i dag kanskje, siden framsiden ble seendes helt rød og idiotisk ut i går), tror også jeg skal gå meg en tur. Hadde først planer om å dra på treningssenteret, men det var kun en gruppetime i dag, og i tillegg til at det går noen timer med siden jeg må ta buss til og fra, føles det litt teit å være inne og trene når det er så fint vær ute! Så jeg tror jeg heller går meg en lengre tur i dag, og finner en film eller noe annet å se på på TV i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Flink du er som har ryddet og ordnet i dag! Skulle egentlig det jeg og men orket liksom ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, nå er jeg trøtt og mett! Fikk så utrolig lyst på kyllingsalat med pesto til middag, så da ble det det. Nå sitter jeg her og er på vei til å rulle av stolen :P

Vært på trening i dag. Merker jeg helst skulle spist noe mer før jeg drar på trening sånn etter jobb. Holder ikke når jeg spiser havregrøt til frokost i seks-tida, tre knekkebrød med pålegg kl. 12 og deretter ikkeno før jeg drar på trening fem til seks og ikke spiser før sju-åtte-tida. Jeg blir bare så oppslukt i det jeg gjør på jobb så jeg glemmer å spise noe mer! Får prøve å skjerpe meg på det.

Nå skal jeg bare jobbe en dag til, så drar jeg til Trondheim på torsdag! Gleder meg masse masse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Åh, nå er jeg trøtt og mett! Fikk så utrolig lyst på kyllingsalat med pesto til middag, så da ble det det. Nå sitter jeg her og er på vei til å rulle av stolen :P

Vært på trening i dag. Merker jeg helst skulle spist noe mer før jeg drar på trening sånn etter jobb. Holder ikke når jeg spiser havregrøt til frokost i seks-tida, tre knekkebrød med pålegg kl. 12 og deretter ikkeno før jeg drar på trening fem til seks og ikke spiser før sju-åtte-tida. Jeg blir bare så oppslukt i det jeg gjør på jobb så jeg glemmer å spise noe mer! Får prøve å skjerpe meg på det.

Nå skal jeg bare jobbe en dag til, så drar jeg til Trondheim på torsdag! Gleder meg masse masse! :)

Kos deg sisste dag på jobb, og god tur til Trondheim!! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg bare jobbe en dag til, så drar jeg til Trondheim på torsdag! Gleder meg masse masse! :)

Så gøy da!! Langhelg? Trondheim er en fin by!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var jeg hjemme igjen etter en aldeles herlig tur til Trondheim! Det var faktisk veldig veldig trist å dra derfra i dag, hadde virkelig ikke lyst. Er så vannvittig glad i de gode venninnene mine <3

Hatt ganske bra vær disse dagene, så det har blitt litt kos i parken og grilling. Har spist god mat og hatt kvalitetstid med venninner. Var først og fremst på besøk hos bestevenninna mi fra videregående, men fikk også en del tid med gamle studievenner. Var så sykt godt å se igjen bestevenninna mi fra da jeg studerte i Trondheim! Så jeg tuta og sippa i går da vi skiltes, men vi ble enige om å besøke hverandre oftere heretter. Kjipt at gode venner skal bo så langt unna!

Ny jobbeuke igjen i morgen. Skal vel bli greit det også. Håper dere har hatt en bra helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du har hatt det fint i Trondheim!!

Jeg forstår veldig godt hva du mener. Bestevenninna mi bor også der. Jeg har ikke sett henne siden november i fjor. Tror jeg. Men Hun har mann & 2 barn, så forstår at det ikke er like lett for henne å reise til Oslo. Jeg tror det blir en tur oppover i august.

Pleier du å ta tog eller fly oppover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du har hatt det fint i Trondheim!!

Jeg forstår veldig godt hva du mener. Bestevenninna mi bor også der. Jeg har ikke sett henne siden november i fjor. Tror jeg. Men Hun har mann & 2 barn, så forstår at det ikke er like lett for henne å reise til Oslo. Jeg tror det blir en tur oppover i august.

Pleier du å ta tog eller fly oppover?

Så koselig da, det blir sikkert kjempekoselig å se henne igjen!

Det billigste er jo gjerne Lavprisekspressen, men så er det superkjipt å sitte på buss i sju timer også da. Jeg tok fly denne gangen her, det er jo så raskt og greit. Ikke ble så all verdens dyrt heller, alt tatt i betraktning, betalte vel rundt 1200 tur-retur. Togbillett for voksen tur-retur blir jo gjerne minst like dyrt, med mindre man får minipris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandagen snart overstått! Vært en grei, men litt kjedelig dag i dag. Jeg savner Trondheim og moroa der oppe! Men men ... Det er jo dette som er hverdagen. Blæh.

En del roligere på jobb nå, teamleder er tilbake fra ferie, så da er det litt mindre som hviler på mine skuldre. Gjør meg ingenting! Ellers har jeg bare trent og vært hjemme i kveld, fått pakket ut fra i går og lagt sammen klær. Guri, så spennende denne hverdagen er ...

Fredag er i det minste lønningsdag! Får ikke med overtiden min på denne lønna da, siden jeg var litt sen med å si fra om det, men jeg får det på julilønna :) Så det blir bra! Hører rykter om at mange får skattepengene også på fredag, men tviler på at det gjelder meg. Det var så mye tull med selvangivelsen i år, at jeg regner med at jeg ikke får det før i høst. Kjipt men. Får da se på fredag, selv om jeg ikke har høye forventninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...