Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok


Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Ugh.

Det var veldig koselig med kompisene mine i går! Men jeg drakk for mye. Hadde to flasker cava, hvor jeg drakk den ene og delte den andre med de andre. Også drakk jeg litt øl .. Gikk dårlig. Jeg ble dårlig.

Så jeg er redusert i dag ja. Har spist litt, men tror jeg må slappe av litt til før jeg gjør meg klar til kino i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ugh.

Det var veldig koselig med kompisene mine i går! Men jeg drakk for mye. Hadde to flasker cava, hvor jeg drakk den ene og delte den andre med de andre. Også drakk jeg litt øl .. Gikk dårlig. Jeg ble dårlig.

Auda... Du får drikke masse vann!! Og slappe av litt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Kos deg på kino ikveld!

God bakrus :ler:

Neste helg skal jeg gå på en smell igjen, som sisst helg..hehehe!! Drikke med måte, nei det har jeg ikke lært meg gitt... :ler:

GOD SØNDAG! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på kino ikveld!

God bakrus :ler:

Neste helg skal jeg gå på en smell igjen, som sisst helg..hehehe!! Drikke med måte, nei det har jeg ikke lært meg gitt... :ler:

GOD SØNDAG! :)

Haha, takk!

Skjønner ikke at jeg aldri lærer ... Drikker du for mye, blir du dårlig. Blander du forskjellige typer drikke, blir du dårlig. Det går tydeligvis aldri inn ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Haha, takk!

Skjønner ikke at jeg aldri lærer ... Drikker du for mye, blir du dårlig. Blander du forskjellige typer drikke, blir du dårlig. Det går tydeligvis aldri inn ...

Det går liksom ikke ann og drikke med måte.......... Ett par glass og kose seg og være i godt humør.

For min del så prøver jeg hver gang, men ender alltid med og bli driiitings, black out er noe jeg ikke klarer unngå lengre :ler:

Skal ut til helga som kommer.......... :ler: Gleder meg :skaal:

Nå er det kino med A !!!!

Wohooo :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å ønske deg en god start på en ny uke! Takk for igår - hyggelig å hilse på deg og de to andre jentene!!

Ha en fin mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm. Ikke det beste humøret.

Jeg sa opp leiligheten i går. Kan tro jeg grudde meg! Bare utsatte det og utsatte det. Så er de jeg bor hos så sinnsykt koselige også da, så det hjalp ikke på samvittigheten da jeg snakka med dem egentlig.

Men jeg tror jo jeg har gjort det riktige, selv om jeg trives godt i leiligheten, er veien til og fra så tung og lang.

Skal være heftig på jakt nå fremover. Men det plager meg at pappa ikke er enig i dette valget. Han hørtes skikkelig irritert ut da jeg snakka med mamma i går (hørte han i bakgrunnen), og jeg må bare innrømme at jeg hater ikke å ha foreldrene mine sitt samtykke! På en måte burde jeg jo sikkert vokse opp mer enn å føle at jeg til enhver tid må ha det, jeg er jo voksen og kan ta mine egne valg (bortsett fra at jeg er så veldig Vingle-Petter og alltid må ha mammas råd i alt). Tror jeg fortsatt delvis lever i den troen at foreldrene har rett uansett :P

Huff, at det skal være så mange valg å ta i livet! Blir sliten av det jo ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg igjen der. Foreldrene mine latet som de støttet meg i fjor når jeg solgte den gamle leiligheten min og kjøpte ny. Men etter at den var solgt, fikk jeg høre at de synes egentlig ikke at det var noe bra valg. De mente jeg burde vente et par år til. I hvert fall til jeg fikk meg en bedre jobb. Eller flytte inn hos dem - for å spare penger. Greit at de får lov til å ha sin mening. Men jeg var klar for å komme meg videre, der og da. Ingen kunne stoppe meg. Ikke de heller.

Så jeg forstår veldig godt hva du mener. Er rart med det at man vil høre hva foreldrene sine om ditt og datt men når de ikke er enig i at det er det rette valget, så er det noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pantherinae

Det går sikkert bra. Når du har kommet på plass i ny og bedre leilighet, er de sikkert enige alikevel. ;) Hvilke områder skal du kikke i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Bare innom for og ønske deg en god dag :)

Lykke til med leilighets-jakten fremover !

Slitsomt med foreldre som ikke er enige i ungenes valg ja.. Men stå på ditt og gjør det DU føler er riktig for DEG og ikke for noen andre sin del.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntringen, jenter!

Føler meg litt bedre nå :) Har litt mer troen på at jeg skal klare å få meg ålreit sted å bo til slutt!

Gjett hva jeg gjorde i dag, a? Jobba overtid, selvfølgelig! Haha! Neida, det var vel kanskje spesielt i dag, siden det var siste dagen i måneden og det var tall som skulle regnes over osv. Satser i alle fall på at det blir en roligere dag i morgen, kanskje jeg til og med kan gå hjem før tiden? Kan jo håpe!

Var hos et vennepar etter jobb. De har snakka om å spleise meg med en kompis av han, så han var også der i kveld da, og vi spilte brettspill. Fikk ikke så mye inntrykk av han egentlig, vi snakka ikke så mye direkte vi to, liksom. En nokså traust bondetype, er han nok riktignok, ikke det jeg vil tro er min type, men han var jo helt grei på andre måter. Men det ble jo liksom ikke noe mer ut av det enn at vi hilste på hverandre.

Snakka med han "røykegutten" på facebook i går da! Han beklaget sin høylytte snorking :P Så jeg vet ikke om han er nysgjerrig på meg eller hva det er, men jeg tenker jo uansett at det er fåfengt, siden han bor i en annen by langt borte.

Så, det var dagens nyheter! Nå blir det snart senga, kjenner jeg. Gleder meg til fri på torsdag! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja.. Bondegutt som ikke sier så mye? Hm... Spektisk! Røykegutten... Jaja.. Får se om han tar kontakt med deg igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så sykt lyst til å dra på Prince-konsert i juli! Hittil har jeg ikke hatt noe hell med å få med meg noen. Nokså dyre billetter, men det er PRINCE da! Er ingen her som er keen? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så sykt lyst til å dra på Prince-konsert i juli! Hittil har jeg ikke hatt noe hell med å få med meg noen. Nokså dyre billetter, men det er PRINCE da! Er ingen her som er keen? :jepp:

Er du Prince fan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow, 845kr for ståplasser. Det var dyrt ja... Jeg som trodde jeg betalte mye for Rihanna i oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pantherinae

Hvordan går det med leilighetsjakten? :)

Kan faktisk ikke huske en eneste prince-sang jeg, kanskje jeg må ta meg en tur på youtube etterpå. :gjeiper: Sjekka datoen, og da er ihvetrfall jeg bortreist tror jeg, så her passer det ikke. Får håpe du får med deg noen da, eller skan du jo alltids gå alene også. Jeg har drista meg til å gå alene på kino ett par ganger, har faktisk ikke vært så dumt. Og så kanskje du møter noen kjekke mannfolk der og. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, 845kr for ståplasser. Det var dyrt ja... Jeg som trodde jeg betalte mye for Rihanna i oktober.

Det er dyrt, men Prince er en av favorittene mine! Blir garantert helt fantastisk! Han fikk jo sinnsykt gode kritikker på konserten i fjor i Bergen. Var så typisk, i Bergen, også på en mandag :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med leilighetsjakten? :)

Kan faktisk ikke huske en eneste prince-sang jeg, kanskje jeg må ta meg en tur på youtube etterpå. :gjeiper: Sjekka datoen, og da er ihvetrfall jeg bortreist tror jeg, så her passer det ikke. Får håpe du får med deg noen da, eller skan du jo alltids gå alene også. Jeg har drista meg til å gå alene på kino ett par ganger, har faktisk ikke vært så dumt. Og så kanskje du møter noen kjekke mannfolk der og. ;)

Jeg er i det minste i gang! Men det er veldig tidlig, knapt noe som ligger ute ennå som leies ut fra slutten av august. Har i alle fall lagt ut annonse selv også, så håper jeg også kan få noe ut av den :)

Prince er jo fantastisk! Men jeg tviler nok på at jeg kommer til å gå alene. Halve greia med konserter er jo å stå der og digge sammen med noen! Blir ikke det samme alene ...

Redd det begynner å haste også! Billetter ble lagt ut kl 9 i dag og det var utsolgt i løpet av et kvarter (!!), men det er satt opp ekstrakonsert dagen etter, så jeg har et lite håp der. Får begynne å Prince-frelse folk! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...