Gjest idakaroline Skrevet 28. mars 2011 #121 Skrevet 28. mars 2011 Kjenner jeg blir så provosert av den oppførselen til Ståle!
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #122 Skrevet 28. mars 2011 Hvordan kunne Siv forelske seg i det neket der? 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #123 Skrevet 28. mars 2011 Får storbonden en 'straff' dersom oppdraget ikke blir godkjent?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #124 Skrevet 28. mars 2011 Bare at de ikke får penger til markedet, og at han ikke får kniv.
Gjest idakaroline Skrevet 28. mars 2011 #125 Skrevet 28. mars 2011 http://www.seher.no/866172/mange-ville-trekke-seg-fra-tv-innspillingen-mener-farmen-deltager
LilleMink Skrevet 28. mars 2011 #126 Skrevet 28. mars 2011 Synes Ståle bare blir verre og verre jeg. Var det så vanskelig å bare forklare med en gang hvorfor Siv gikk tilbake med hesten? Han tåler tydeligvis ikke å ha noen over seg. Stae drittunge! 1
Snipa Skrevet 28. mars 2011 #127 Skrevet 28. mars 2011 Kommunikasjon er ikke hans sterkeste side, nei.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #128 Skrevet 28. mars 2011 Tipper at Ståle har en borderline personlighetsforstyrrelse.
Gjest Minimi Skrevet 28. mars 2011 #129 Skrevet 28. mars 2011 (endret) Jeg får seriøst høyt blodtrykk og magesår av Ståle Og den dumme kjærringa hans som bare dilter etter og gjentar alt han sier. Riktig nok ikke rart man ikke har egne meninger når man er gift med en slik idiot. Syns det er rart at han kan oppføre seg slik uten å skjønne hvorfor de andre reagerer. Han har mye som kan minne om bordeline ja! Eneste er bare at han ikke er skiftende i humør og atferd, han er slik heeele tida Edit: Skrivefeil Endret 28. mars 2011 av Minimi
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #130 Skrevet 28. mars 2011 Det er mange av hans sort i militæret. Den eneste plassen slike folk kan jobbe.
Gjest Eurodice Skrevet 28. mars 2011 #131 Skrevet 28. mars 2011 Hvordan kunne Siv forelske seg i det neket der? Uniformer er forskjønnende, vet du. Da får nesten enhver mann draget på (dumme) damer .
crazyforgum Skrevet 28. mars 2011 #132 Skrevet 28. mars 2011 Uniformer er forskjønnende, vet du. Da får nesten enhver mann draget på (dumme) damer . Tragisk
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2011 #133 Skrevet 30. mars 2011 Tipper at Ståle har en borderline personlighetsforstyrrelse. Det må være uvitenhet og fordommer som får deg til å komme med noe sånt. Jeg har selv borderline personlighetsforstyrrelse, og kunne aldri i livet ha oppført med sånn. De med borderline har ofte ekstrem grad av empati og omsorg for omgivelsene sine. De vil stå på og jobbe ræva av seg for å bli godtatt og likt (har ofte veldig lavt selvbilde). De hadde ikke klart å gå rundt og være kald og boikotte arbeidet på en slik måte (iallefall ikke i mer enn 3 minutter ) I tillegg er de med borderline oftest veldig åpne omkring sine følelser både på godt og vondt. Du kan ikke ha særlig kunnskap om BPF. 1
crazyforgum Skrevet 30. mars 2011 #134 Skrevet 30. mars 2011 (endret) Det må være uvitenhet og fordommer som får deg til å komme med noe sånt. Jeg har selv borderline personlighetsforstyrrelse, og kunne aldri i livet ha oppført med sånn. De med borderline har ofte ekstrem grad av empati og omsorg for omgivelsene sine. De vil stå på og jobbe ræva av seg for å bli godtatt og likt (har ofte veldig lavt selvbilde). De hadde ikke klart å gå rundt og være kald og boikotte arbeidet på en slik måte (iallefall ikke i mer enn 3 minutter ) I tillegg er de med borderline oftest veldig åpne omkring sine følelser både på godt og vondt. Du kan ikke ha særlig kunnskap om BPF. En av tingene de med borderline personlighetsforstyrrelse er karakterisert med er splitting - splitt og herk og få folk satt opp mot hverandre. Ikke nødvendigvis bevisst alltid ... De er ofte så dyktige på området at de ikke skal innlegges uten at det er svært akutt. Men jeg kan være enig i at Ståle kanskje er for "kald" for en slik diagnose ... Sosiopat kanskje?? Men da hadde han vært smartere enn å melde seg på en reality der han kunne bli gjennomskuet Endret 30. mars 2011 av crazyforgum
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #135 Skrevet 31. mars 2011 En av tingene de med borderline personlighetsforstyrrelse er karakterisert med er splitting - splitt og herk og få folk satt opp mot hverandre. Det er feil. Borderlinere kan ofte virke manipulative, og det er noe annet. De kan agere sånn av frykt for å "miste folk" de er glad i. De har ekstremt stor frykt for å bli alene. De er derimot veldig "ærlige" i alt de gjør (som små barn). Bevisst manipulering, splitt og hersk, og å sette seg selv på en pidestall er klare kjennetegn på en viss annen personlighetsforstyrrelse jeg helst ikke vil nevne navn på (skal ikke drive med diagnostisering av et fremmed menneske basert på et tv-program. Ikke nødvendigvis bevisst alltid ... De er ofte så dyktige på området at de ikke skal innlegges uten at det er svært akutt. Det er frarådet i det aller lengste å legge inn de med BPF, fordi et opphold på sengepost i de aller fleste tilfeller gjør pasienten verre. Dessuten er det ikke noe som kan kalles "akutt splitt og hersk". Men jeg kan være enig i at Ståle kanskje er for "kald" for en slik diagnose ... Her har du helt rett. Ståle er alt for kald for en sånn diagnose. Han er beregnende og det er det stikk motsatte av BPF. Sosiopat kanskje?? Men da hadde han vært smartere enn å melde seg på en reality der han kunne bli gjennomskuet Jeg har god greie på personlighetsforstyrrelser. Jeg har selv hatt diagnosen Borderline i 24 år, og vet hva jeg snakker om. Jeg har mine klare tanker om hvilken personlighetstype Ståle har, men det er kun utifra det vi til nå har sett på tv. Skummelt å diagnostisere et menneske ut i fra de forutsetningene. 1
crazyforgum Skrevet 31. mars 2011 #136 Skrevet 31. mars 2011 Jeg har god greie på personlighetsforstyrrelser. Jeg har selv hatt diagnosen Borderline i 24 år, og vet hva jeg snakker om. Jeg har mine klare tanker om hvilken personlighetstype Ståle har, men det er kun utifra det vi til nå har sett på tv. Skummelt å diagnostisere et menneske ut i fra de forutsetningene. Nå ser jeg ikke helt hensikten med å fortsette diskusjonen om kjennetegn med pf i denne tråden. Må bare si at jeg synes din versjon blir litt rosenrød ... men vi ser diagnosen fra to forskjellige sider. Der begynte Farmen igjen 1
Gjest Sil3nt Skrevet 1. april 2011 #137 Skrevet 1. april 2011 Hahaha! Dagens aprilspøk MÅ være denne: http://www.tv2underholdning.no/gkn/tv-2-kastet-staale-ut-av-farmen-etter-raa-banning-3458184.html Søker erstatter for lørdagens program, faktisk. Merkelig at det er sommer på Farmen og vinter\vår her. Den var dårlig!
HedvigR Skrevet 1. april 2011 #138 Skrevet 1. april 2011 Folk trenger ikke alltid å ha en personlighetsforstyrrelse for å forklare at de er noen idioter :gjeiper:
Plutseliten Skrevet 1. april 2011 #139 Skrevet 1. april 2011 Jeg blir rett og slett flau over å være nordfra når jeg ser Ståle på skjermen. Makan til oppførsel. Han er så utrolig barnslig. Blir morsomt å se hvordan kjerringa hans klarer seg om han forlater.. Hun dilter jo etter han hele tiden, så lurer på hvordan hun kommer til å oppføre seg ovenfor de andre om hun blir alene der.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #140 Skrevet 2. april 2011 Jeg blir rett og slett flau over å være nordfra når jeg ser Ståle på skjermen. Makan til oppførsel. Han er så utrolig barnslig. Blir morsomt å se hvordan kjerringa hans klarer seg om han forlater.. Hun dilter jo etter han hele tiden, så lurer på hvordan hun kommer til å oppføre seg ovenfor de andre om hun blir alene der. Virker som en nikkedukke uten egne meninger ja!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå