AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #141 Skrevet 2. april 2011 Hvordan kunne Siv forelske seg i det neket der? Like barn leker best
Gjest Eurodice Skrevet 2. april 2011 #142 Skrevet 2. april 2011 Nå blir det spennende, tvekampen begynner! Kim Sondre og Ståle.
Gjest Eurodice Skrevet 2. april 2011 #144 Skrevet 2. april 2011 Håper Ståle ryker Jeg også, synes han er så usympatisk.
Gjest NozMonster Skrevet 2. april 2011 #145 Skrevet 2. april 2011 Håper Ståle ryker me2! vedder på at han ryker, og så kommer med DEN dåååligste ynskyldningen ever for at han tapte kampen!
Gjest Eurodice Skrevet 2. april 2011 #147 Skrevet 2. april 2011 (endret) me2! vedder på at han ryker, og så kommer med DEN dåååligste ynskyldningen ever for at han tapte kampen! Der er han ute, den viktigpompen! Nå er jeg barnslig. Endret 2. april 2011 av Belladonna
Myrthel Skrevet 2. april 2011 #148 Skrevet 2. april 2011 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :danse: Artig å gi en slit dritt en midt på trynet......
AnonymBruker Skrevet 2. april 2011 #151 Skrevet 2. april 2011 Ståle syntes det var kjeeeeeeeedelig av Kim å velge en "kvinnfolk-gren" som kunnskap. Ja, klart det er demotiverende å måtte stille i en konkurranse som krever hjernekapasitet 1
LilleMink Skrevet 2. april 2011 #152 Skrevet 2. april 2011 Yes!!! Endelig røk Ståle! Lo godt da han ikke fikk til den sveivegreia
nickless Skrevet 2. april 2011 #153 Skrevet 2. april 2011 Hurra Ståle er ute Nå gjenstår det bare å få ut kona før ho tar med seg bil og hytte hjem til den parasitten!
Larsern Skrevet 3. april 2011 #156 Skrevet 3. april 2011 Hvorfor all denne hatinga mot Ståle? Det er jo slike personligheter som gjør slike programmer interessante å se. (Nå har jeg ikke sett mange episodene). Tipper de færreste gidder å benke seg ned for å se en gjeng mennesker hogge trær og yste smør flere timer i uka.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #157 Skrevet 3. april 2011 Man yster ost og kjerner smør. Bortsett fra det så vil jeg også gjerne se litt annet enn kos og gårdsarbeid. Imidlertid klarer jeg meg godt uten mennesker som er nedlatende, verdensmestere, konstant negative og ute av stand til å godta at en annen er "sjefen" den uken. Vi får se nå da, når det kommer inn tre utfordrere på gården. Pleier å bli action av det. 2
Myrthel Skrevet 3. april 2011 #158 Skrevet 3. april 2011 (endret) Hvorfor all denne hatinga mot Ståle? Det er jo slike personligheter som gjør slike programmer interessante å se. (Nå har jeg ikke sett mange episodene). Tipper de færreste gidder å benke seg ned for å se en gjeng mennesker hogge trær og yste smør flere timer i uka. Flott med mange forskjellige personligheter, ja...Men Ståle var jo rett og slett en ufysen, selvopptatt drittsekk - som tydelig viste at han følte seg bedre enn alle andre... Med en slik barnslig oppførsel, grusom språkbruk og hånling av andre - itillegg til at han lyver - for å prøve å sette seg selv i ett bedre lys....Ja, hvem er det som kan like han da? Når han da tar med seg kjærringa si, som er et underkuet nek - da må jo det hele bare blir tragisk. Det er mye mer artig å se på folk som står på og jobber - og som er positive... Endret 3. april 2011 av Myrthel 1
Scorpina Skrevet 3. april 2011 #159 Skrevet 3. april 2011 For meg er en verdig vinner av Farmen en person som klarer å (over)leve alle oppgavene de skal gjøre ila tiden på gården, ikke hvorvidt personen "lager tv" ved hersketeknikker, kjefter og brøler - og er en rett og slett en ufyselig person. Jeg minnes Gaute i sin tid som vant Farmen og han brukte helt andre teknikker på å seile seg gjennom konkurransen. Han var rett og slett en likanes kar. 1
Kråkesaks Skrevet 3. april 2011 #160 Skrevet 3. april 2011 Ja, Ståle skapte liv. Men jeg tror fint det kan bli liv uten en person som nesten virker ond.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå