Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kunne Siv forelske seg i det neket der? :klo:

Like barn leker best

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Nå blir det spennende, tvekampen begynner! Kim Sondre og Ståle.

AnonymBruker
Skrevet

Håper Ståle ryker :hoppe:

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg også, synes han er så usympatisk.

Gjest NozMonster
Skrevet

me2! vedder på at han ryker, og så kommer med DEN dåååligste ynskyldningen ever for at han tapte kampen!

AnonymBruker
Skrevet

JAAAAA :bolledeig:

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

me2! vedder på at han ryker, og så kommer med DEN dåååligste ynskyldningen ever for at han tapte kampen!

Der er han ute, den viktigpompen! Nå er jeg barnslig.

Endret av Belladonna
Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :danse: :danse: :danse:

Artig å gi en slit dritt en midt på trynet......

Skrevet

"Æ har svart d som e rætt!!" eller?? :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Ståle syntes det var kjeeeeeeeedelig av Kim å velge en "kvinnfolk-gren" som kunnskap. Ja, klart det er demotiverende å måtte stille i en konkurranse som krever hjernekapasitet :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Yes!!! Endelig røk Ståle! :bolledeig: Lo godt da han ikke fikk til den sveivegreia :rulle:

Skrevet

Hurra Ståle er ute :biggrin: Nå gjenstår det bare å få ut kona før ho tar med seg bil og hytte hjem til den parasitten!

AnonymBruker
Skrevet

Fryyyder meg at Ståle røyk ut!! :romeo:

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor all denne hatinga mot Ståle? Det er jo slike personligheter som gjør slike programmer interessante å se. (Nå har jeg ikke sett mange episodene). Tipper de færreste gidder å benke seg ned for å se en gjeng mennesker hogge trær og yste smør flere timer i uka.

AnonymBruker
Skrevet

Man yster ost og kjerner smør. :)

Bortsett fra det så vil jeg også gjerne se litt annet enn kos og gårdsarbeid. Imidlertid klarer jeg meg godt uten mennesker som er nedlatende, verdensmestere, konstant negative og ute av stand til å godta at en annen er "sjefen" den uken.

Vi får se nå da, når det kommer inn tre utfordrere på gården. Pleier å bli action av det. :krangle:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hvorfor all denne hatinga mot Ståle? Det er jo slike personligheter som gjør slike programmer interessante å se. (Nå har jeg ikke sett mange episodene). Tipper de færreste gidder å benke seg ned for å se en gjeng mennesker hogge trær og yste smør flere timer i uka.

Flott med mange forskjellige personligheter, ja...Men Ståle var jo rett og slett en ufysen, selvopptatt drittsekk - som tydelig viste at han følte seg bedre enn alle andre... Med en slik barnslig oppførsel, grusom språkbruk og hånling av andre - itillegg til at han lyver - for å prøve å sette seg selv i ett bedre lys....Ja, hvem er det som kan like han da?

Når han da tar med seg kjærringa si, som er et underkuet nek - da må jo det hele bare blir tragisk.

Det er mye mer artig å se på folk som står på og jobber - og som er positive...

Endret av Myrthel
  • Liker 1
Skrevet

For meg er en verdig vinner av Farmen en person som klarer å (over)leve alle oppgavene de skal gjøre ila tiden på gården, ikke hvorvidt personen "lager tv" ved hersketeknikker, kjefter og brøler - og er en rett og slett en ufyselig person. Jeg minnes Gaute i sin tid som vant Farmen og han brukte helt andre teknikker på å seile seg gjennom konkurransen. Han var rett og slett en likanes kar.

• Liker 1
Skrevet

Ja, Ståle skapte liv. Men jeg tror fint det kan bli liv uten en person som nesten virker ond.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...