Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ikke sett så mye på Farmen denne sesongen, men jeg har sett noen episoder da. Jeg liker hanne jeg da. Synes hun virker snill og positiv. Jeg liker også Synne og Morten Emil litt å, men Hanne er min favoritt.

Er spent på hvem Hanne velger som førstekjempe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hanne bør velge en jente som førstekjempe. Men ikke hon nye. Hon bør velge Synne (Fru Lat), sånn at andrekjempen får velge gren, og så må Synne reise :nigo:

Skrevet

Hanne bør jo velge ei jente som er sterkere enn hun selv for å bli kvitt dem.. for hun stiller ikke veldig sterkt i en finale tror nå jeg.. derfor burde hun heller velge noen andre enn Synne. enten Kristin eller Siv for det er vel di sterkeste som er der av jentene..

blir litt oppgitt hver gang hun rudi sier hvor sterk og sånn hun er.. det har ikke jeg sett noe til enda men.. hun kan jo overraske, men ser ikke det helt for meg..:P

AnonymBruker
Skrevet

Hanne velger nok en jente siden de er i overtall.

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Hvem ble førstekjempe i går?? Og hvem av de nye fikk bli? Jeg fikk ikke med meg episoden i går.

Skrevet

Hvem ble førstekjempe i går?? Og hvem av de nye fikk bli? Jeg fikk ikke med meg episoden i går.

Den episoden går i dag.. ;)

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Den episoden går i dag.. ;)

Åja. Trodde det var i går jeg.

Skrevet

Hehe, i dag igår ja. Kristin ble valgt som førstekjempe, ikke helt uventet for Hanne valgte vel den hun mente var den sterkeste motstanderen. Kristin trodde Synne skulle bli valgt og det ble litt drama rundt rykter om at Synne blir kalt lat osv.

Er spent på hvem som blir andrekjempe, tipper det blir Synne for nå tror jeg Kristin har lyst å ha bare sterke damer tilbake og kanskje har et ekstra lite ønske om å møte Hanne i kamp en dag... Får med meg de fleste programmene, ellers er det jo reprise eller, spørre noen som har sett på. Liker veldig godt at de viser litt av historien og det praktiske livet i 1911.

Skrevet

Har ikke fått sett reprisen av Torsdagens episode.. Hvem fikk bli av de tre nyinnkommerne?

Skrevet

Har ikke fått sett reprisen av Torsdagens episode.. Hvem fikk bli av de tre nyinnkommerne?

Jan Rudi

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ganske enkelt å skjønne hvem som går ut av farmen, i og med at god kveld norge viser et innslag med den som taper, HVER jævla lørdag!??!?!

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ganske enkelt å skjønne hvem som går ut av farmen, i og med at god kveld norge viser et innslag med den som taper, HVER jævla lørdag!??!?!

Har irritert meg over det samme. Etter reklamepausen, før selve kampen, kommer en reklame for God kveld norge og jeg sier til skjermen: Takk for det, da er det h*n som ryker ut altså.

Tror de at folk som ser på Farmen ikke er smarte nok til å skjønne det? Eller hva er poenget med å spoile?

Får bare prøve, IGJEN, å huske å skru av lyden og se en annen vei til det er gått nok tid til at episoden garantert er i gang igjen..

Skrevet

Det er ikke sikkert jeg får sett reprisen i dag, og lurer på hvem som ble andrekjempe og som røk ut og hvilken gren de kjempet i.. blir litt som å åpne pakker før julaften, men vil gjerne høre kortversjonen likevel.

Skrevet

Runi vant i kunnskap.

Skrevet

Runi? rudi, altså inntrengeren, ok da gikk Kristin ut, blir vel kjærlighetsorg på farmen da, men hvorfor var hun så prinsippfast - velge en man ikke vet noe om...bare fordi han kom med i programmet etter de andre. Det er jo et spill, kanskje hun ble lei av å spille...hvem vet. Må nesten se på reprisen senere i dag. Takk for svar. :)

Skrevet

Nei. Runi vant. "Hu mor" altså hun "gamle" anonyme.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, Runi - hun eldste damen på gården, "mor sjøl". Inntrengeren som fikk bli var han bergenseren som jeg ikke husker navnet på i farta.

Skrevet

Ok, hun anonyme husmoren som ikke er blitt filmet før omtrent, men da er jeg oppgradert. :)Men hvordan mente Kristin at det var en motstander hun kunne slå.. Hun er over 50, men de er veldig seig i den alderen, i alle fall de som melder seg inn på farmen frivillig. Begynner nesten å ane at Siv og Runi da enten kommer til finalen, eller vinner over alle de andre damene. Av gutta håper jeg kjæresten til Kristin vinner, eller er litt usikker, de virker jo alle ok, men han er flink til å lage mat. :)

Skrevet

De spoilet også noe annet i intervjuet med Kristin og Kim S. De sa ikke noe direkte, men man kunne tenke seg til spoileren. :kjefte: Men nå skal ikke jeg spoile det for dere... Dumme god kveld norge som ødelegger spenningen!

Skrevet

Men hvordan mente Kristin at det var en motstander hun kunne slå.. Hun er over 50, men de er veldig seig i den alderen, i alle fall de som melder seg inn på farmen frivillig.

Begrunnelsen til valget hennes, var vel først og fremst at hun mente at enhver som skulle være verdt en plass i finalen, skulle ha stått i en tvekamp. Og dermed ble det altså Runi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...