Myrthel Skrevet 3. april 2011 #161 Skrevet 3. april 2011 For meg er en verdig vinner av Farmen en person som klarer å (over)leve alle oppgavene de skal gjøre ila tiden på gården, ikke hvorvidt personen "lager tv" ved hersketeknikker, kjefter og brøler - og er en rett og slett en ufyselig person. Jeg minnes Gaute i sin tid som vant Farmen og han brukte helt andre teknikker på å seile seg gjennom konkurransen. Han var rett og slett en likanes kar. Dette er jeg helt enig i. Ståle gadd jo ikke å lee en finger i forrige uke. Syntes det er så synd at slikt ikke får følger videre i spillet for en person som rett og slett saboterer...(minuspoeng til evt. finale, flytte ut i "furtebod" en uke og ordne seg sin egen mat - ikke få noe fra markedet f. eks)
Rotehøna_21 Skrevet 3. april 2011 #162 Skrevet 3. april 2011 Jada, det ble mye liv med Ståle på Farmen, men han var så motbydelig. Også trodde han jo det at han skulle ta alle mannfolka. Også "jeg svarte det som er rett". Haha, tror ikke det. Ståle røk ut Det var artig. Blir spennende å se da de utfordrerne kommer da. Og håper ikke Julie går, selv om ho har sutra fælt om slaktinga så har jeg sansen for a. 2
Larsern Skrevet 3. april 2011 #163 Skrevet 3. april 2011 Flott med mange forskjellige personligheter, ja...Men Ståle var jo rett og slett en ufysen, selvopptatt drittsekk - som tydelig viste at han følte seg bedre enn alle andre... Med en slik barnslig oppførsel, grusom språkbruk og hånling av andre - itillegg til at han lyver - for å prøve å sette seg selv i ett bedre lys....Ja, hvem er det som kan like han da? Når han da tar med seg kjærringa si, som er et underkuet nek - da må jo det hele bare blir tragisk. Det er mye mer artig å se på folk som står på og jobber - og som er positive... Jeg vil ikke kalle ham ufyselig eller drittsekk, men at han tydeligvis er vanskelig å samarbeide med kan så være. At kona er underkuet har jeg derimot liten tro på.
Larsern Skrevet 3. april 2011 #164 Skrevet 3. april 2011 Jada, det ble mye liv med Ståle på Farmen, men han var så motbydelig. Også trodde han jo det at han skulle ta alle mannfolka. Også "jeg svarte det som er rett". Haha, tror ikke det. Ståle røk ut Det var artig. Blir spennende å se da de utfordrerne kommer da. Og håper ikke Julie går, selv om ho har sutra fælt om slaktinga så har jeg sansen for a. Jeg lo godt da han med den største selvtillit svarte; "Æ svarte det som va rætt", eller når han under fiaskoen med separeringen ropte når GGG skulle til å avbryte, og i etterkant letet etter en forklaring når han sa "nei, ailtså..".
Kråkesaks Skrevet 4. april 2011 #165 Skrevet 4. april 2011 Hva er pooenget med de utfordrerne? Er det ikke litt dårlig gjort at folk som kommer inn midt i konkurransen har like stor sjanse som de andre til å vinne? Eller har de ikke det?
MarianneE Skrevet 4. april 2011 #166 Skrevet 4. april 2011 Syntes det var så fint da kalven ble født jeg...
UnderCover Skrevet 4. april 2011 Forfatter #167 Skrevet 4. april 2011 Endelig kom det kjentfolk inn på farmen
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #168 Skrevet 4. april 2011 Hva er pooenget med de utfordrerne? Er det ikke litt dårlig gjort at folk som kommer inn midt i konkurransen har like stor sjanse som de andre til å vinne? Eller har de ikke det? Sånn har det vært i alle sesongene (? mange ihvertfall, har ikke sett alle). Ja de har samme sjanse til å vinne. Er vel for å røske opp litt liv og røre i leiren når alle er blitt buddies og det blir for kjedelig tv..
Brukernavn Skrevet 5. april 2011 #169 Skrevet 5. april 2011 Hva er pooenget med de utfordrerne? Er det ikke litt dårlig gjort at folk som kommer inn midt i konkurransen har like stor sjanse som de andre til å vinne? Eller har de ikke det? Å, det irriterer meg også. Jeg hadde blitt så grinete om jeg hadde vært farmen-deltaker og tapt for en utfordrer
AnonymBruker Skrevet 5. april 2011 #170 Skrevet 5. april 2011 Jeg har tilbragt en dag sammen med Ståle ved en tidligere anledning. Jeg oppfattet ham nøyaktig slik han har blitt fremstilt på tv.... Jeg jublet høyt når han røk ut!
AnonymBruker Skrevet 7. april 2011 #171 Skrevet 7. april 2011 Det er ikke morsomt i det hele tatt lengre! Forrige fredag i God kveld Norge fikk jeg en STERK anelse om hvem som kom til å ryke ut denne uka, fordi det uten unntak er den personen som blir intervjuet i programmet. Nå går jeg intetanende inn for å lese nyheter på VG-nett, og får det 100% bekreftet!! Hva er vitsen med dette da? Hele spenninga blir jo borte!
Gjest Eurodice Skrevet 8. april 2011 #172 Skrevet 8. april 2011 Det er ikke morsomt i det hele tatt lengre! Forrige fredag i God kveld Norge fikk jeg en STERK anelse om hvem som kom til å ryke ut denne uka, fordi det uten unntak er den personen som blir intervjuet i programmet. Nå går jeg intetanende inn for å lese nyheter på VG-nett, og får det 100% bekreftet!! Hva er vitsen med dette da? Hele spenninga blir jo borte! Nå kommer snart tre nye deltagere, det kan bli spennende.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #173 Skrevet 8. april 2011 Det er ikke morsomt i det hele tatt lengre! Forrige fredag i God kveld Norge fikk jeg en STERK anelse om hvem som kom til å ryke ut denne uka, fordi det uten unntak er den personen som blir intervjuet i programmet. Nå går jeg intetanende inn for å lese nyheter på VG-nett, og får det 100% bekreftet!! Hva er vitsen med dette da? Hele spenninga blir jo borte! Hvilken VGnett-artikkel er det du har fantasert opp i drømme?
Alvina Skrevet 9. april 2011 #174 Skrevet 9. april 2011 Håper ikke førstekjmepen Cecilie ryker ut, hun virker sterk både fysisk, mentalt og sikkert også i kunnskap. Er spent på hvem hun velger som andrekjempe, det blir jo ikke venninna. Tror det blir hun som gjør så lite, husker ikke hva hun heter, men hun virker fysisk svakere og lite engasjert i oppgavene. Jeg kan ikke tro at Ståle er en drittsekk, antar tv2 har intervjuet flere enn de som deltar og spurt hvilken stategi de vil gå ut med. Han var rett frem, og alt er jo klippet så vi ser jo bare problemene som oppsto og han gjorde det bevisst. Men han virket furten mange ganger. Rart han har en så fin dame som Siv, da må det være noe ok med han også, håper jeg.
Alvina Skrevet 9. april 2011 #175 Skrevet 9. april 2011 Jeg får ikke sett tv ikveld, men hvem ble andrekjempe og hvem røyk ut og hvilken gren ble valgt?
UnderCover Skrevet 9. april 2011 Forfatter #176 Skrevet 9. april 2011 Jeg får ikke sett tv ikveld, men hvem ble andrekjempe og hvem røyk ut og hvilken gren ble valgt? Synne ble andrekjempe. Grenen ble øksekast. Og Julie røk ut.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #177 Skrevet 9. april 2011 Så blir Hanne storbonde. Og hun velger ?? som førstekjempe.. Siv kanskje? Som igjen velger Synne som andrekjempe, fordi hun er feig akkurat som gubben. Og Synne velger ?? som gren.. øksekast igjen kanskje? Og Siv ryker ut, siden Synne er god på det. Eller Siv vinner, for hun har øvd og øvd.. hm Eller kanskje Hanne velger Kristin, som også er en stor konkurrent. Og Kristin synes Synne er en latsabb så hun velger henne som andrekjempe. Og Synne velger øksekast igjen.. hm Må visst finne meg en hobby 1
Lillemeg25 Skrevet 10. april 2011 #178 Skrevet 10. april 2011 Jeg heier på Synne og Morten Emil. Hvem heier dere på?
spørsmålstegnet Skrevet 10. april 2011 #179 Skrevet 10. april 2011 Jeg fikk ikke fulgt med på noe farmen denne uka. Men fikk med meg at Ståle røyk forrige uke, og da valgte han sannsynligvis dama si? Hvorfor valgte hu Julie??? ..som er vel det svakeste leddet.. Hva var grunnen?
Kråkesaks Skrevet 10. april 2011 #180 Skrevet 10. april 2011 Det ble sagt at hun ville vært en stor konkurrent i finalen. Det er mulig Julie sitter med mye kunnskap, men jeg tror nok heller det var snakk om at Siv rett og slett ikke likte Julie brukte sjansen hun hadde til å få henne ut. Jeg heier forøvrig på Kristin og Kim Sondre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå