Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hvem gikk ut? fikk ikke sett slutten

Morten Emil.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Morten Emil, den lille feigingen

Hehe, artig. Når ble det feigt å bruke de metodene man kan? Han stilte i utgangspunktet svakere fordi han er mindre. Grunnen til at han måtte legge seg ned var jo at JR helt fra starten spente beinet mot stokken og la vekta si bakover. Så han sto ikke bare "oppreist og fighta" han heller.

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, artig. Når ble det feigt å bruke de metodene man kan? Han stilte i utgangspunktet svakere fordi han er mindre. Grunnen til at han måtte legge seg ned var jo at JR helt fra starten spente beinet mot stokken og la vekta si bakover. Så han sto ikke bare "oppreist og fighta" han heller.

Han er ikke bare mindre. Han er også svakere. Grunnen til at JR spente beinet mot stokken og la vekta si bakover var jo fordi ME hele tiden hadde ræva si planta i bakken. JR kjempet iallefall oppreist, hvilket er mer enn hva man kan si om ME, som nærmest tygde gras. For all det, feigingene må bare bruke de metodene de ser seg nødt til - så lenge de ryker på hue, eller helst ræva, ut, slik ME gjorde. :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke bare mindre. Han er også svakere. Grunnen til at JR spente beinet mot stokken og la vekta si bakover var jo fordi ME hele tiden hadde ræva si planta i bakken. JR kjempet iallefall oppreist, hvilket er mer enn hva man kan si om ME, som nærmest tygde gras. For all det, feigingene må bare bruke de metodene de ser seg nødt til - så lenge de ryker på hue, eller helst ræva, ut, slik ME gjorde. :ler:

Du fulgte ikke helt med du, tydeligvis ;)

JR begynte helt fra starten med å spenne bein mot stokken og lene seg bakover. Det var etter han hadde holdt på sånn en stund, at ME ble nødt til å legge seg ned for i det hele tatt å ha en sjanse.

At du åpenbart er fornøyd med at han røk ut får være så, men skal du kalle ham feig bør du i det minste klare å komme opp med en relevant grunn :fnise:

Gjest Jente1990:)
Skrevet

ME er da ikke feig. Heller du som er feig anonym som ikke en gang kan stå frem med nick når du kommer med slikt tull. At ME liksom er feig fordi han ikke sto oppreist å fighta er det dummeste jeg har hørt. Er vel samme om man står, sitter eller ligger å figther da. Verken JR eller ME var feige under kampen. Man bruker de metodene man kan.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det var litt feigt av ME å legge seg ned å "hvile" mens JR kjempet omtrent helt uten hvile.

Jeg er uansett sjeleglad for at ME måtte dra, både han og Synne er helt på trynet etter min mening :sjenert:

Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

Jeg hadde sikkert gjort det samme som ME. Man må jo gjøre alt man kan for å vinne. Feigt gjort eller ikke. Jeg hadde kun vært med på farmen for en ting. Nemlig å vinne og da hadde jeg ikke brydd meg om jeg hadde kjempet på en feig måte eller ikke ;) Alt for å vinne ikke sant. Synd ME røyk ut. Nå heier jeg på Synne og Hanne.

Endret av Linda sofie
  • Liker 1
Skrevet

Helt sant.Man gjør det man kan for å overleve uansett om det er feigt eller ikke :jepp:

Skrevet

Så lenge det er lov å legge seg ned sånn så er det også greit å gjøre det. Man gjør det man kan hvis man vil vinne.

AnonymBruker
Skrevet

Du fulgte ikke helt med du, tydeligvis ;)

JR begynte helt fra starten med å spenne bein mot stokken og lene seg bakover. Det var etter han hadde holdt på sånn en stund, at ME ble nødt til å legge seg ned for i det hele tatt å ha en sjanse.

At du åpenbart er fornøyd med at han røk ut får være så, men skal du kalle ham feig bør du i det minste klare å komme opp med en relevant grunn :fnise:

Åh men hallo. ME kunne fint ha stått oppreist og spent bein mot stokken, han også. Det var ingen som hindret ham i det. Men det hadde selvsagt krevd mer krefter av han og fordret at han stod på to bein :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

ME er da ikke feig. Heller du som er feig anonym som ikke en gang kan stå frem med nick når du kommer med slikt tull. At ME liksom er feig fordi han ikke sto oppreist å fighta er det dummeste jeg har hørt. Er vel samme om man står, sitter eller ligger å figther da. Verken JR eller ME var feige under kampen. Man bruker de metodene man kan.

Huff, for et skrullehode. Blir like lattermild hver gang jeg ser uttalelser om at man er feig fordi man ikke bruker et kallenavn på et forum. Du er like anonym her inne, Jente1990, som en hvilken som helst bruker som kaller seg Anonym Bruker. Bare sånn at du er klar over det.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Så lenge det var lov å legge seg ned, så ser ikke jeg problemet. Man gjør det man kan for å vinne. Det sier seg jo selv. Jeg tror jeg å hadde lagt meg ned. Jeg hadde ikke en gang brydd meg om at det liksom var så feigt gjort. Hvem bryr seg om det? Jeg hadde gjort alt jeg kunne for å vinne. :)

Endret av Lillemeg22
AnonymBruker
Skrevet

Åh men hallo. ME kunne fint ha stått oppreist og spent bein mot stokken, han også. Det var ingen som hindret ham i det. Men det hadde selvsagt krevd mer krefter av han og fordret at han stod på to bein :fnise:

Det hadde krevd at han var like stor og sterk som motstanderen.

Vanskelig for deg å forstå tydeligvis, er helt i orden det ;)

AnonymBruker
Skrevet

Vi så fem minutter av en to timer lang kamp. Ingen her kan egentlig vite hvordan kampen gikk for seg. At tv2 velger å vise klipp der ME ligger på bakken trenger ikke å bety at han lå der hele tiden.

Skrevet

Vi så fem minutter av en to timer lang kamp. Ingen her kan egentlig vite hvordan kampen gikk for seg. At tv2 velger å vise klipp der ME ligger på bakken trenger ikke å bety at han lå der hele tiden.

Nettopp. Tviler på han lå på bakken å "hvilte" i to timer.

AnonymBruker
Skrevet

I dag kommer Farmen kl.18.55 (pga fotball).

Bare til orientering, hvis dere ikke har fått det med dere. ;)

AnonymBruker
Skrevet

I dag kommer Farmen kl.18.55 (pga fotball).

Bare til orientering, hvis dere ikke har fått det med dere. ;)

Bra du sa i fra :)

Skrevet

Synes brevet fra Morten Emil var veldig fint! :) Ble rørt her jeg sitter.

• Liker 1
Gjest Linda sofie
Skrevet

Synes brevet fra Morten Emil var veldig fint! :) Ble rørt her jeg sitter.

Enig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...