Gå til innhold

Farmen 2011


UnderCover

Anbefalte innlegg

Tommy var faktisk den jeg likte best i begynnelsen av serien, så jeg er storfornøyd :) selv om det hadde vært enda mer gøy om Kim André hadde vunnet, så vil jeg si at seieren så absolutt er fortjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jan Rudi :rodmer: For en MANN! Synd han ikke vant. Den klart mest sympatiske av de to som stod igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Tommy kjempegodt helt fra begynnelsen. Han virker som en kjernekar. Glad i dyrene og har vist omsorg for de andre deltagerne hele veien, samtidig som han har jobbet hardt på Farmen. Den mest verdige vinneren i mine øyne! Gratulerer Tommy!! :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy virket flink med dyrene, jeg la merke til at han hadde teken under geitefødselen, blant annet. Og han virker snill, selv om han kanskje også har noe litt "rart" over seg (ikke slemt, mer at han ga litt inntrykk av å kanskje bli lett skuffet over folk når han gir mye av seg selv, men ikke alltid får tilbake det samme?). Synes det var fint at en av de sympatiske og arbeidssomme vant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller at JR skulle vinne da, men så lenge Siv og Ståle ikke vant så går det bra :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller at JR skulle vinne da, men så lenge Siv og Ståle ikke vant så går det bra :gjeiper:

Enig!! :jepp:

Forøvrig synes jeg Tommy gjorde en god figur på gården. Han var seg selv gjennom hele serien, på godt og vondt. Men det som gjorde han til en verdig vinner, i mine øyne, er at han var fair, brukte ikke skitne taktikker (som visse andre) og hadde en genuin omsorg og respekt for både medkonkurrenter og dyrene på gården.

Gratulere så masse Tommy! Kos deg med både bil og hytte ilag med din familie! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...