AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #301 Skrevet 7. mai 2011 Hvorfor i all verden ser dere på "God kveld, Norge" når dere irriterer dere sånn over det? GKN sendes etter Farmen, så det er ikke poenget. Poenget er reklamen for GKN. Man vet jo aldri når den dukker opp, og dermed rekker man ikke å se vekk og skru av lyden. 1
Gjest Eurodice Skrevet 7. mai 2011 #302 Skrevet 7. mai 2011 GKN sendes etter Farmen, så det er ikke poenget. Poenget er reklamen for GKN. Man vet jo aldri når den dukker opp, og dermed rekker man ikke å se vekk og skru av lyden. Å ja, slik å forstå. Jeg ser sjelden på dette programmet, skjønner du.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #303 Skrevet 7. mai 2011 Å ja, slik å forstå. Jeg ser sjelden på dette programmet, skjønner du. God Kveld Norge? Eller Farmen? Jeg ser aldri på God Kveld Norge. Men hvis man ser på Farmen så ser man på TV2, og da får man alltids en reklame for God Kveld Norge midt i trynet før eller senere.
Gjest Eurodice Skrevet 7. mai 2011 #304 Skrevet 7. mai 2011 God Kveld Norge? Eller Farmen? Jeg ser aldri på God Kveld Norge. Men hvis man ser på Farmen så ser man på TV2, og da får man alltids en reklame for God Kveld Norge midt i trynet før eller senere. Jeg mente GKN. Farmen ser jeg på, morsomt det. Noen deltagere synes jeg er svært sympatiske, men noen "utskudd" har det vært . Når det er pauser, følger jeg ikke med, går på kjøkkenet og lager kaffe, for eksempel, tar meg en tur på toalettet etc.
Gjest Gaby Skrevet 7. mai 2011 #305 Skrevet 7. mai 2011 Takk for at du spoiler hvem som er på GKN for oss andre da. Siden du nettopp har sagt hvem du heier på. Jeg heier på Kim André ja, men blir også lei meg hvis Tommy eller Kim Sondre ryker! Begge de to syns jeg er blant de mest sympatiske der inne, og helst ville jeg hatt alle gutta som er igjen i finalen, utenom Jan Rudi. Og han er jo storbonde...
solkrem Skrevet 7. mai 2011 #306 Skrevet 7. mai 2011 Hvem tror dere Tommy velger da? Jeg klarer ikke helt å se for meg at han velger Kim Andre.
Gjest idakaroline Skrevet 7. mai 2011 #307 Skrevet 7. mai 2011 Hvem tror dere Tommy velger da? Jeg klarer ikke helt å se for meg at han velger Kim Andre. Ikke jeg heller. De har vært så gode kompiser igjennom hele Farmen, så det virker litt rart om valget faller på han. Håper at det blir Kim Sondre som blir valgt. Har egentlig ikke hatt sansen for han i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #308 Skrevet 7. mai 2011 Jeg mente GKN. Var det jeg trodde, men måtte spørre ettersom jeg da ikke skjønner poenget med "ser sjelden på dette programet" i svaret ditt. Det er jo ikke programmet som er problemet. Jeg ser enda sjeldnere på det enn deg (dvs. aldri), men ser man overhodet på TV2 så er sjansen tilstede for å få et glimt av reklamen for det.
Violetsky Skrevet 7. mai 2011 #309 Skrevet 7. mai 2011 Hvem av årets deltakere har vært med på GKN uten å ryke samme kveld? Julie var med på GKN uten å ryke samme kveld. Da snakket de om magesmertene hun fikk uken etter..
Gjest NozMonster Skrevet 7. mai 2011 #310 Skrevet 7. mai 2011 åååh, vi burde alle sende klage til GKN! ...ingen tvil som at kims ryker ut neiii.....
Violetsky Skrevet 7. mai 2011 #311 Skrevet 7. mai 2011 åååh, vi burde alle sende klage til GKN! ...ingen tvil som at kims ryker ut neiii..... Hæ? Kims er jo ikke på GKN i dag... Eller ikke som vi har sett på reklamen ihvertfall..
Gjest NozMonster Skrevet 7. mai 2011 #312 Skrevet 7. mai 2011 Hæ? Kims er jo ikke på GKN i dag... Eller ikke som vi har sett på reklamen ihvertfall.. hæhæ, jeg surrer fortsatt med navnene jeg...han med fingern mente jeg? erke det kims a? ..men jeg så han på GKN jeg...
Violetsky Skrevet 7. mai 2011 #313 Skrevet 7. mai 2011 (endret) hæhæ, jeg surrer fortsatt med navnene jeg...han med fingern mente jeg? erke det kims a? ..men jeg så han på GKN jeg... Nei, Kim Andre som kommer på GKN. Ihvertfall på den reklamen jeg så Endret 7. mai 2011 av Rosa Pute
Gjest NozMonster Skrevet 7. mai 2011 #314 Skrevet 7. mai 2011 Nei, Kim Andre som kommer på GKN. Ihvertfall på den reklamen jeg så jaaa, stemmer det! åff kåsh! ikke nok med at de har veldig like navn, men jeg synes faktisk de er litt like som personer også, ooooog noen likhetstrekk ved utseende ( sikkert ingen som er enig med meg der men )
Violetsky Skrevet 7. mai 2011 #315 Skrevet 7. mai 2011 (endret) Hehe.. De er begge lyse i håret da Endret 7. mai 2011 av Rosa Pute
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #317 Skrevet 7. mai 2011 Holy crap. Kim A gikk ned 40 kg på 3 mnd. Opp og trene på morgenen før jobb, hjem og trene etter jobb. Målbevisst fyr! 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #319 Skrevet 7. mai 2011 Var det Kim Sondre som røyk ut ja? Ja. Valgte saging, med ødelagt finger. Genialt
Gjest Eurodice Skrevet 7. mai 2011 #320 Skrevet 7. mai 2011 Ja. Valgte saging, med ødelagt finger. Genialt Er du ironisk nå? Det var en finger på venstre hånd som var skadet, ikke ødelagt. Han var høyrehendt, så saging i seg selv skulle ikke være noe problem. Han var ikke langt etter Tommy.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå