Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Begrunnelsen til valget hennes, var vel først og fremst at hun mente at enhver som skulle være verdt en plass i finalen, skulle ha stått i en tvekamp. Og dermed ble det altså Runi.

etterpå sa hun at hun heller ville møte Runi i kunnskap (som hun trodde hun hadde 80% sjanse til å slå) enn å møte synne i øksekast. Så det var nok mest en tanke på å finne en hun kunne vinne over.

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

etterpå sa hun at hun heller ville møte Runi i kunnskap (som hun trodde hun hadde 80% sjanse til å slå) enn å møte synne i øksekast. Så det var nok mest en tanke på å finne en hun kunne vinne over.

Kampen ble avgjort ved spørsmålet om hvor mye et gross er. Da ble jeg overrasket over hva de svarte. Kristin svarte at det var 10, Runi svarte 25. Hun var nærmest, så hun vant på det. Jeg trodde faktisk at det var allmennkunnskap at et gross er 144 stk., et dusin er 12, en tylft er 12 osv., og at et gross er 12x12.

Endret av Belladonna
Skrevet

Kampen ble avgjort ved spørsmålet om hvor mye et gross er. Da ble jeg overrasket over hva de svarte. Kristin svarte at det var 10, Runi svarte 25. Hun var nærmest, så hun vant på det. Jeg trodde faktisk at det var allmennkunnskap at et gross er 144 stk., et dusin er 12, en tylft er 12 osv., og at et gross er 12x12.

Jeg visste at det var et stort tall, men husket ikke nøyaktig hva det var. Jeg hadde nok svart nærmere enn begge, men ikke nødvendigvis riktig.

AnonymBruker
Skrevet

De spoilet også noe annet i intervjuet med Kristin og Kim S. De sa ikke noe direkte, men man kunne tenke seg til spoileren. :kjefte: Men nå skal ikke jeg spoile det for dere... Dumme god kveld norge som ødelegger spenningen!

det fikk ikke jeg med meg!!? Fortell?? :D

Skrevet

Jeg vil ikke kalle det allmennkunnskap. Jeg har sikkert lært det på barneskolen en gang, men har da aldri hatt bruk for kunnskapen, så den er borte for lenge siden. (Og jeg er ganske god på allmennkunnskap, bare så det er sagt.)

• Liker 2
Skrevet

De pølsene så skikkelig gode ut!

AnonymBruker
Skrevet

Kim Andre har en herlig tørr deadpan-humor.

Om kua som satt fast: "Ho gjorde det bare for å være morsom." :ler:

Ser for meg kua tenkte, "hmmm, nå hopper jeg oppå her, så skal vi se hva de sier :nigo: "

• Liker 1
Skrevet

Haha, jeg må så le av Kim Andre! :ler: Han og KimS er mine favoritter, håper de begge kommer til finalen!

Og så håper jeg at Synne og Morten Emil ryker ut derfra fortere enn svint :fnise:

Skrevet

Haha, jeg må så le av Kim Andre! :ler: Han og KimS er mine favoritter, håper de begge kommer til finalen!

Jeg også ler godt av Kim André altså, han er seg sjøl inn til beinet! Flirte godt igår over at han begynner å bli så seksuelt frustrert, og fant "roen" i å lage pølser :ler: .

Skrevet (endret)

Hvem velger Morten Emil til andrekjempe? :popcorn:

Endret av Kråkesaks
Gjest idakaroline
Skrevet

Tipper Tommy blir valgt. Tror han er for feig til å velge Jan Rudi eller Kim Andre

Skrevet

Det er mulig. Jeg tror alle de kan slå han ut uansett.

Gjest idakaroline
Skrevet

Valget falt på Jan Rudi! Det var i grunn overraskende. Krysser fingrene for at det er Jan Rudi som kommer tilbake ;)

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, kampen varte i to timer! Ikke verst jevnt, med tanke på at Jan Rudi er større. Morten Emil må være skikkelig seig.

Gjest fireflies
Skrevet

Jeg ble også overrasket da de sa at kampen varte i to timer! Jeg ville tippet en halvtimestid!

Skrevet

Herregud, kampen varte i to timer! Ikke verst jevnt, med tanke på at Jan Rudi er større. Morten Emil må være skikkelig seig.

Ja, det var litt av en tvekamp. Jeg ble ikke overrasket over at JR ble valgt, men hadde trodd han skulle ta ME ganske fort.

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Jeg var å sikker på at JR ville ta ME fort, men der tok jeg feil. Men to timer?!! Oi det var lenge,

AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at "kampen" varte så lenge var jo at Morten Emil, den lille feigingen, lå nede på bakken 90% av tida og prøvde gjøre seg så tung han bare kunne, mens han samlet krefter og lot Jan Rudi stå oppreist og bruke krefter. Så snart han mente Jan Rudi var bittelitt sliten eller uoppmerksom, så han sitt snitt til å bruke de få kreftene han hadde på å hente et par hesteskoer. Hadde han stått oppreist og fighta hadde Jan Rudi tatt 3 hesteskoer på rappen.

• Liker 2
Gjest halebein
Skrevet

Grunnen til at "kampen" varte så lenge var jo at Morten Emil, den lille feigingen, lå nede på bakken 90% av tida og prøvde gjøre seg så tung han bare kunne, mens han samlet krefter og lot Jan Rudi stå oppreist og bruke krefter. Så snart han mente Jan Rudi var bittelitt sliten eller uoppmerksom, så han sitt snitt til å bruke de få kreftene han hadde på å hente et par hesteskoer. Hadde han stått oppreist og fighta hadde Jan Rudi tatt 3 hesteskoer på rappen.

hvem gikk ut? fikk ikke sett slutten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...