Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Sil3nt
Skrevet

Argh! :kjefte: Stålefaen! Er det mulig? Har problemer med å ta han seriøst! Jævla unge! :snurt:

Videoannonse
Annonse
Gjest idakaroline
Skrevet

Krysser alt jeg har for at Ståle må dra fra Farmen idag!

AnonymBruker
Skrevet

Ståle må UT!!!

AnonymBruker
Skrevet

NEEEEEEEEEEEEEI

Gjest idakaroline
Skrevet

Det var så absolutt ikke fortjent at Ståle fikk bli!

AnonymBruker
Skrevet

NEEEEEEEEEEEEEI

Ståle hentet jævelen i seg.

AnonymBruker
Skrevet

Det var så absolutt ikke fortjent at Ståle fikk bli!

Jeg mener at det var fortjent. Han var bedre enn Per Arne i saging.

Gjest Eurodice
Skrevet

Ståle hentet jævelen i seg.

Ja, han ropte høyt på Satan. Jeg synes Ståle er så usympatisk, er vel kanskje fordi jeg synes banning er så lavmål, og han banner og skriker alltid.

  • Liker 1
Gjest idakaroline
Skrevet

Jeg mener at det var fortjent. Han var bedre enn Per Arne i saging.

Han var best på å sage, ja, men sånn som oppførselen til Ståle har vært på Farmen, mener jeg at det absolutt ikke er fortjent at han får bli! Håper neste storbonde får sendt han ut i kamp igjen :)

AnonymBruker
Skrevet

Ståle hentet jævelen i seg.

Vel, den ligger jo ikke gjemt særlig langt inne, så.

FAAAAAAAEN må vi se det sure trynet en uke til. Æsj.

Skrevet
:snurt: må tåle trynet på Ståle i hvert fall en uke til. Liker ikke!
Skrevet

Jeg er fornøyd med at Ståle blir værende. Må jo ha litt action å se på :jepp:

Skrevet (endret)

Åååh! Tvekampen var så spennende! Per var så nærme! Kult at han stilte opp i speedo :fnise: Ståle var jo helt vill da han vant. Haha... Tipper han er en skikkelig dårlig taper :roll:

Tror Tommy eller Kim Andrè blir storbonde, og da håper jeg virkelig de sender Ståle ut i kamp igjen!

Endret av LilleMink
  • Liker 1
Skrevet

feige Ståle turte ikke ta noen av di han mente var sterkest..

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åh, jeg syntes synd på Per, han var jo så nær, og det ble jevnere enn Ståle hadde regnet med, tror jeg.

Det kommer til å bli noen lange uker hvis Ståle og kona skal sabotere alle ukesoppdrag der ingen av dem er storbonde... Ikke så veldig taktisk klokt å bli mislikt av alle så tidlig i spillet. Ingen vil vel velge Ståle eller Siv til storbonde nå. Men hvem av guttene som skal kunne klare å slå Ståle i kamp, vet jeg ikke helt. Derfor er det vel ikke sikkert han blir valgt til kjempe igjen før noen "må", fordi han er så overlegen i alt som involverer fysisk styrke.

Og urettferdig hvis de saboterer, men får nyte godene av premien hvis ukesoppdraget likevel lykkes. Nei, akkurat nå spiller det ikke så stor rolle hvem som vinner Farmen, bare det ikke blir Ståle!

  • Liker 1
Skrevet

Tipper det sier seg selv hvem som blir førstekjempe fremover. Ståle eller Siv..

AnonymBruker
Skrevet

Haha.. Dette ligger an til å bli den beste farmen-sesongen noensinne. Ståle er helt fantastisk.

  • Liker 1
Gjest Sil3nt
Skrevet

Off...barnslig! Tenk å ha han derre som sjef i militæret. "Æ får ikkje viljen min, æ går og surmule". Forbanna forvokste drittunge! Imponerende at en mann på 40 år kan oppføre seg sånn :kjefte:

Men må si jeg ikke helt likte lederstilen til Tommy. Han skuffet meg veldig idag... :sjenert:

Skrevet

Haha, Ståle tar av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...