Gjest Sil3nt Skrevet 27. mars 2011 #101 Skrevet 27. mars 2011 Argh! Stålefaen! Er det mulig? Har problemer med å ta han seriøst! Jævla unge!
Gjest idakaroline Skrevet 27. mars 2011 #102 Skrevet 27. mars 2011 Krysser alt jeg har for at Ståle må dra fra Farmen idag!
Gjest idakaroline Skrevet 27. mars 2011 #105 Skrevet 27. mars 2011 Det var så absolutt ikke fortjent at Ståle fikk bli!
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #106 Skrevet 27. mars 2011 NEEEEEEEEEEEEEI Ståle hentet jævelen i seg.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #107 Skrevet 27. mars 2011 Det var så absolutt ikke fortjent at Ståle fikk bli! Jeg mener at det var fortjent. Han var bedre enn Per Arne i saging.
Gjest Eurodice Skrevet 27. mars 2011 #109 Skrevet 27. mars 2011 Ståle hentet jævelen i seg. Ja, han ropte høyt på Satan. Jeg synes Ståle er så usympatisk, er vel kanskje fordi jeg synes banning er så lavmål, og han banner og skriker alltid. 1
Gjest idakaroline Skrevet 27. mars 2011 #110 Skrevet 27. mars 2011 Jeg mener at det var fortjent. Han var bedre enn Per Arne i saging. Han var best på å sage, ja, men sånn som oppførselen til Ståle har vært på Farmen, mener jeg at det absolutt ikke er fortjent at han får bli! Håper neste storbonde får sendt han ut i kamp igjen
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #111 Skrevet 27. mars 2011 Ståle hentet jævelen i seg. Vel, den ligger jo ikke gjemt særlig langt inne, så. FAAAAAAAEN må vi se det sure trynet en uke til. Æsj.
Plutseliten Skrevet 27. mars 2011 #112 Skrevet 27. mars 2011 må tåle trynet på Ståle i hvert fall en uke til. Liker ikke!
UnderCover Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #113 Skrevet 27. mars 2011 Jeg er fornøyd med at Ståle blir værende. Må jo ha litt action å se på
LilleMink Skrevet 27. mars 2011 #114 Skrevet 27. mars 2011 (endret) Åååh! Tvekampen var så spennende! Per var så nærme! Kult at han stilte opp i speedo Ståle var jo helt vill da han vant. Haha... Tipper han er en skikkelig dårlig taper Tror Tommy eller Kim Andrè blir storbonde, og da håper jeg virkelig de sender Ståle ut i kamp igjen! Endret 27. mars 2011 av LilleMink 1
frøken gurine:) Skrevet 27. mars 2011 #115 Skrevet 27. mars 2011 feige Ståle turte ikke ta noen av di han mente var sterkest.. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #116 Skrevet 28. mars 2011 Åh, jeg syntes synd på Per, han var jo så nær, og det ble jevnere enn Ståle hadde regnet med, tror jeg. Det kommer til å bli noen lange uker hvis Ståle og kona skal sabotere alle ukesoppdrag der ingen av dem er storbonde... Ikke så veldig taktisk klokt å bli mislikt av alle så tidlig i spillet. Ingen vil vel velge Ståle eller Siv til storbonde nå. Men hvem av guttene som skal kunne klare å slå Ståle i kamp, vet jeg ikke helt. Derfor er det vel ikke sikkert han blir valgt til kjempe igjen før noen "må", fordi han er så overlegen i alt som involverer fysisk styrke. Og urettferdig hvis de saboterer, men får nyte godene av premien hvis ukesoppdraget likevel lykkes. Nei, akkurat nå spiller det ikke så stor rolle hvem som vinner Farmen, bare det ikke blir Ståle! 1
Annie Skrevet 28. mars 2011 #117 Skrevet 28. mars 2011 Tipper det sier seg selv hvem som blir førstekjempe fremover. Ståle eller Siv..
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #118 Skrevet 28. mars 2011 Haha.. Dette ligger an til å bli den beste farmen-sesongen noensinne. Ståle er helt fantastisk. 1
Gjest Sil3nt Skrevet 28. mars 2011 #119 Skrevet 28. mars 2011 Off...barnslig! Tenk å ha han derre som sjef i militæret. "Æ får ikkje viljen min, æ går og surmule". Forbanna forvokste drittunge! Imponerende at en mann på 40 år kan oppføre seg sånn Men må si jeg ikke helt likte lederstilen til Tommy. Han skuffet meg veldig idag...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå