Gå til innhold

Farmen 2011


UnderCover

Anbefalte innlegg

andre som syns det er rart at ekteparet aldri har bodd sammen før?? vært gift i flere år men aldri bodd sammen??

Veldig rart. Det var det de mente altså... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig rart. Det var det de mente altså... :klo:

Så på god morgen norge at de ikke hadde bodd så mye sammen pga jobb. De var begge ukependlere og derfor bodde de bare sammen i helgene.

Blir spennende å se hvem som blir valgt som førstekjempe. Har en følelse av at det blir han "eldre" mannen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på god morgen norge at de ikke hadde bodd så mye sammen pga jobb. De var begge ukependlere og derfor bodde de bare sammen i helgene.

Blir spennende å se hvem som blir valgt som førstekjempe. Har en følelse av at det blir han "eldre" mannen..

Ja han som kun hadde klødd seg på ballene istedet for å jobbe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun griner hele tiden hun blondie som har litt den "hippie look`en" (husker ikke navnet) :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Jeg sitter og ser på Farmen nå. Det er snakk om å slakte en gris for at deltagerne skal sikre seg mat. En av jentene sitter og sipper og griner. Jeg har ikke lært meg navnene ennå, så jeg vet ikke hva hun heter. Det er i hvert fall hun som synes dyr er så søte og må likestilles med mennesker. Jeg lurer på om hun vet hvor kjøttet i kjøttdisken i butikken kommer fra?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også lagt merke til hun :P

hvordan tror hun at de overlevde før i tiden liksom :roll:

må man slakte så må man slakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var ikke jenta (husker dessverre heller ikke navn) negativ til slakting, men hun var negativ til slakting etter EI UKE. Og det er jeg forsåvidt enig i...

Sånn som jeg har skjønt det, er dyrene på Farmen der som husdyr først og fremst - men at de kan slaktes, "etter avtale", om nøden blir stor. Og det kan den ikke være etter en uke...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de må slakte etter bare èn uke, så lurer jeg på hvordan det står til der om feks 5..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men var det noen som nevnte slakting da? sånn som jeg fikk det med meg var det at hun trodde det kom til og bli en slakting siden ukesoppdraget ikke ble godkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det ble ingen slakting, var bare snakk om det. Det hadde vel med å gjøre om ukesoppdraget ble godkjent. Det ble det ikke, men de fikk jo kjøpt noe kjøtt og mel/gryn på markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det en Farmentråd her fra før. Helt unødvendig med to.

Kan dere modder slå dem sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en Farmentråd her fra før. Helt unødvendig med to.

Kan dere modder slå dem sammen?

Meg igjen. Jeg har av en eller annen grunn sett dobbelt her. :sprettoy:

Det er selvfølgelig bare en tråd. :klaske:

Unnskyld! :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Meg igjen. Jeg har av en eller annen grunn sett dobbelt her. :sprettoy:

Det er selvfølgelig bare en tråd. :klaske:

Unnskyld! :lete:

Neida. Jeg slo de sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle vært obligatorisk med jevnlig slakting hvis det skal være noen som helst relevans til livet for 100 år siden.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og ser på Farmen nå. Det er snakk om å slakte en gris for at deltagerne skal sikre seg mat. En av jentene sitter og sipper og griner. Jeg har ikke lært meg navnene ennå, så jeg vet ikke hva hun heter. Det er i hvert fall hun som synes dyr er så søte og må likestilles med mennesker. Jeg lurer på om hun vet hvor kjøttet i kjøttdisken i butikken kommer fra?

Sikker på at hun ikke er vegetarianer da? Jeg vet ikke, men jeg hadde blitt veldig lei meg om noen skulle slakte dyr (spesiellt om det var noen jeg kjente, blir som kjæledyr). Totalt unødvendig å slakte etter en uke. Holder de på å sulte ihjel, kunne jeg til nøds forstått det.

Jeg heier på henne:D Er veldig begeistret for folk som er glade i dyr og ikke bare tenker på sin egen gane:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Sikker på at hun ikke er vegetarianer da? Jeg vet ikke, men jeg hadde blitt veldig lei meg om noen skulle slakte dyr (spesiellt om det var noen jeg kjente, blir som kjæledyr). Totalt unødvendig å slakte etter en uke. Holder de på å sulte ihjel, kunne jeg til nøds forstått det.

Jeg heier på henne:D Er veldig begeistret for folk som er glade i dyr og ikke bare tenker på sin egen gane:)

Tar jeg veldig feil om jeg antar at du er et bymenneske og knapt har satt dine ben i et fjøs eller grisehus, eller vært med på slakting? Mange (unge) har et romantisk syn på husdyr og tror vel at at det innpakkede kjøttet i kjøttdisken og pakkene med kylling (som er så godt) materialiserer seg selv?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...