Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest idakaroline
Skrevet

Syns Ståle kan pelle seg ut av Farmen. Han er så fæl! Blir så provosert av hvordan han oppfører seg ovenfor de andre. Nei, få han ut av Farmen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ståle og Siv oppfører seg som noen drittunger! Håper Ståle ryker i tvekampen!

AnonymBruker
Skrevet

Ståle, en mann i sin beste trassalder. :snurt:

• Liker 3
Skrevet

åhhhhr! godt å se at det ikke bare var meg som reagerte ¨på hvordan ståle oppfører seg, og ikke minst hvordan siv forfølger og siterer alt han sier og gjør :kjefte:

håper ståle ryker!

Skrevet
:rope: Vil ha Ståle ut!
Skrevet

:rope: Vil ha Ståle ut!

Jaaaaa!!!!!!!!!

Skrevet

Ståle må ut ja, makan til idiot!!

AnonymBruker
Skrevet

Alle serier må ha en skurk, og TV2 har selvfølgelig klippet det til slik at vi kun ser hans dårlige øyeblikk. Hva skal vi engasjere oss i dersom han forsvinner? Blir kjedelig med bare turtelduene, søte de enn er. :fnise:

Men ja, han virker som en temmelig sur og heslig person. Hadde IKKE orket å være sammen med en sånn, blææææææææææ :dry:

Skrevet

Gikk dagens episode på zebra kl 19 i dag? Ser på VGs TVguide at episode 9 gikk da, og på mandag er det jo episode 10...

AnonymBruker
Skrevet

Er vel søndag, vel?

AnonymBruker
Skrevet

Gikk dagens episode på zebra kl 19 i dag? Ser på VGs TVguide at episode 9 gikk da, og på mandag er det jo episode 10...

Jeg så også det, og benket meg foran tv'n. Men så var det bare forrige episode.

Den som skulle gått i kveld kommer istedet i morgen kl 21:45.

(Utsatt pga fotballkampen)

Skrevet

Er vel søndag, vel?

Ja i morgen står det at episode 9 går kl 21.45. Men hva gikk da på zebra nå kl 19?

AnonymBruker
Skrevet

Ja i morgen står det at episode 9 går kl 21.45. Men hva gikk da på zebra nå kl 19?

Episode 8. Det sto feil i programmet.

Skrevet

Takk for opplysningene! Jeg ble nesten litt stresset nå, kan jo ikke gå glipp av en episode :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Takk for opplysningene! Jeg ble nesten litt stresset nå, kan jo ikke gå glipp av en episode :fnise:

Hehe.

Tok meg i å bli passe stressa da jeg oppdaget at det IKKE var den nye episoden som gikk i dag, "fanker'n må vente helt til i morgen" :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

ja FÆLE siv og ståle.. grøss.. og hun Siv som bare er enig og gjentar alt Ståle sier haha.. ingen tvil om hvem som styrer i det hjemmet..

• Liker 1
Skrevet

Ikke lenge til det begynner og Kim Andrè skal konfrontere Ståle!! :krangle: Gleder meg!! :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet

Håper Ståle ryker ut, og at kona ikke orker å være der alene og trekker seg. :P begge irriterer meg, Siv kanskje mest, fordi hun gjentar ALT han sier. Herrefred.

Gjest Alfred
Skrevet

Må le av Per Arne når når han omtaler seg selv som veik.

AnonymBruker
Skrevet

Håper Per Arne vinner tvekampen. Finnes ingen jeg unner mindre sjanse til å vinne Farmen enn den eklingen Ståle :nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...