Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er søren meg glad Siv røyk ut ja.

Du, unnskyld at jeg spør, men ser du mye på serier?

Var innom Paradise Hotel-tråden nylig og ser at du poster mye der også.

Når skal du ta turen innom 'post et bilde av kroppen din'-tråden? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Linda sofie
Skrevet

Du, unnskyld at jeg spør, men ser du mye på serier?

Var innom Paradise Hotel-tråden nylig og ser at du poster mye der også.

Når skal du ta turen innom 'post et bilde av kroppen din'-tråden? :)

Ja jeg ser mye på serier. Why?

Skrevet (endret)

Jeg har verken likt Ståle eller Siv, så er glad de begge er ute. Siv er en drittkjerring!

Men jeg skjønner JR litt da. Han hadde en stor mulighet til å komme til finaleuken og den sjansen tok han selv om det var sleipt gjort. Tror nok jeg hadde gjort det samme selv hvis jeg var en utforder.

lurer på hvem Siv valgte til førstekjempe.

Endret av Lillemeg22
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Siv er litt av ei kjerring, full av faen. Må være trist å være så kjip og bitter. Hun og Ståle er perfekt eksempel på at like barn leker best.

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir kvalm av Siv.

Skrevet

Jeg må innrømme Farmen deltagerne i år har hatt det for lett i forhold til mat. Det har jo kunne slakta to griser for svarte. De har ihvertfall ikke sulta seg i hjæl!

Men nå... Hvem som helst kan vinne og alle fortjener å vinne. Det er hipp som happ nå som Ståle og Siv er ute:D

AnonymBruker
Skrevet

Verdige vinnere alle sammen i mine øyne, men jeg heier på Kim André. Han har virket mest ekte og sympatisk hele veien. Og morsom. :)

Jada, vet det er et spill, men jeg liker koselige folk :popcorn:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare jeg som liker synne bedre nå som Moten Emil er ute?

• Liker 2
Skrevet

Jeg må innrømme Farmen deltagerne i år har hatt det for lett i forhold til mat. Det har jo kunne slakta to griser for svarte. De har ihvertfall ikke sulta seg i hjæl!

Men nå... Hvem som helst kan vinne og alle fortjener å vinne. Det er hipp som happ nå som Ståle og Siv er ute:D

Hanne hadde jo lagt på seg 10 kg ell noe, så nei i år har det ikke vært synd på dem.. !

Håper JR har baller nok til å velge hvem han vil selv til førstekjempe.. er jo bare å takke ja til avtalen det før hun drar, også drite i hva slags valg hu vil at han skal ta så lenge hu ikke er der lengre.. Men siden dem avslørte i dag at det var Tommy som hu hadde skrivd i brevet tror ikke jeg det er han som blir valgt.

trur kanskje han velger KimS..

Skrevet

Bare jeg som liker synne bedre nå som Moten Emil er ute?

Jeg har ikke sett på farmen så mye denne sesongen, så har ikke helt fått med meg hvorfor folk ikke liker Synne og ME. Hva har jeg gått glipp av? Jeg synes i hvert fall Synne virker helt okey :)

AnonymBruker
Skrevet

Håper JR har baller nok til å velge hvem han vil selv til førstekjempe.. er jo bare å takke ja til avtalen det før hun drar, også drite i hva slags valg hu vil at han skal ta så lenge hu ikke er der lengre.. Men siden dem avslørte i dag at det var Tommy som hu hadde skrivd i brevet tror ikke jeg det er han som blir valgt.

trur kanskje han velger KimS..

Enig. Han har da ingenting å vinne på å følge avtalen med Siv.

Tror heller ikke det blir Tommy. I glimtet fra neste episode helt på slutten, sa jo JR at valget faller på en person som han er veldig glad i. Tommy er vel den som har hatt dårligst tone med JR, og som etter eget utsagn "hæler ikke trynet hans".

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sett på farmen så mye denne sesongen, så har ikke helt fått med meg hvorfor folk ikke liker Synne og ME. Hva har jeg gått glipp av? Jeg synes i hvert fall Synne virker helt okey :)

Aner ikke, har sett alle episodene og ikke sett noen grunn til å mislike dem. Synes de er søte jeg, om enn litt barnslige turtelduer. :popcorn:

Er vel bare noe med vakre forelska mennesker som trigger en grønn faen i enkelte.. :rolleyes:

AnonymBruker
Skrevet

I serien ble Synne fremstilt som litt lat. Da hun hadde ansvar for matlaging mens de andre brøt opp mark, tok hun seg et bad, vasket håret, leste og solet seg og tok ikke opp poteter og grønnsaker til middagen, som Kim Sondre kom daglig for å lage siden han var flinkest på kjøkkenet. Hun dro heller ikke ned for å bidra til å bryte opp trærne mens hun ventet på Kim S, men brukte tiden på å slappe av.

Men ellers har hun vært flink til å jobbe og deltakerne på farmen tok det opp med henne når hun hadde ansvar for kjøkkentjenesten. Hun ble også litt usynlig når kjæresten var der og virket stille, litt jålete, og mest til pynt og kyssing...

Det var det tv2 valgte å vise i alle fall. Jeg synes hun har forandret seg postivt etter at hun ble storbonde sist uke.

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir kvalm av Siv.

Ditto. Håper Kim André eller Tommy vinner hele sulamitten.

• Liker 1
Skrevet

Håper Kim Andrè stikker av med seieren :)

Gjest Gaby
Skrevet

Heia Kim Andre!! Jeg ler og ler av ham :ler: For en entusiasme han har, i dag når det kom tjære ut f.eks! Helt vill :nigo:

• Liker 1
Gjest idakaroline
Skrevet

Jeg og håper på at Kim André vinner! Han virker som en kjernekar. Syns også at han er den som har stått på aller mest i gruppa og virkelig fortjener det å vinne! Jeg er som Gaby - jeg ler og ler av kommentarene hans :fnise:

Skrevet

heier også på Kim Andre.. :D

Skrevet

Jeg har en følelse av at JR velger Kim Andre som førstekjempe. Han sa han valgte en han var glad i og i tillegg er Kim Andre en kjempestor konkurent. Forhåpentligvis klarer Kim Andre å vinne over andrekjempen og vinne hele greia! :)

Gjest Jente1990:)
Skrevet

JR velger nok ikke Tommy som førstekjempe. JR sa det var en han var glad i og jeg tror ikke JR er så glad i Tommy liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...