AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #261 Skrevet 30. april 2011 Jeg er søren meg glad Siv røyk ut ja. Du, unnskyld at jeg spør, men ser du mye på serier? Var innom Paradise Hotel-tråden nylig og ser at du poster mye der også. Når skal du ta turen innom 'post et bilde av kroppen din'-tråden?
Gjest Linda sofie Skrevet 30. april 2011 #262 Skrevet 30. april 2011 Du, unnskyld at jeg spør, men ser du mye på serier? Var innom Paradise Hotel-tråden nylig og ser at du poster mye der også. Når skal du ta turen innom 'post et bilde av kroppen din'-tråden? Ja jeg ser mye på serier. Why?
Lillemeg25 Skrevet 2. mai 2011 #263 Skrevet 2. mai 2011 (endret) Jeg har verken likt Ståle eller Siv, så er glad de begge er ute. Siv er en drittkjerring! Men jeg skjønner JR litt da. Han hadde en stor mulighet til å komme til finaleuken og den sjansen tok han selv om det var sleipt gjort. Tror nok jeg hadde gjort det samme selv hvis jeg var en utforder. lurer på hvem Siv valgte til førstekjempe. Endret 2. mai 2011 av Lillemeg22 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #264 Skrevet 2. mai 2011 Siv er litt av ei kjerring, full av faen. Må være trist å være så kjip og bitter. Hun og Ståle er perfekt eksempel på at like barn leker best. 1
Evalilja Skrevet 2. mai 2011 #266 Skrevet 2. mai 2011 Jeg må innrømme Farmen deltagerne i år har hatt det for lett i forhold til mat. Det har jo kunne slakta to griser for svarte. De har ihvertfall ikke sulta seg i hjæl! Men nå... Hvem som helst kan vinne og alle fortjener å vinne. Det er hipp som happ nå som Ståle og Siv er ute:D
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #267 Skrevet 2. mai 2011 Verdige vinnere alle sammen i mine øyne, men jeg heier på Kim André. Han har virket mest ekte og sympatisk hele veien. Og morsom. Jada, vet det er et spill, men jeg liker koselige folk 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #268 Skrevet 2. mai 2011 Bare jeg som liker synne bedre nå som Moten Emil er ute? 2
frøken gurine:) Skrevet 2. mai 2011 #269 Skrevet 2. mai 2011 Jeg må innrømme Farmen deltagerne i år har hatt det for lett i forhold til mat. Det har jo kunne slakta to griser for svarte. De har ihvertfall ikke sulta seg i hjæl! Men nå... Hvem som helst kan vinne og alle fortjener å vinne. Det er hipp som happ nå som Ståle og Siv er ute:D Hanne hadde jo lagt på seg 10 kg ell noe, så nei i år har det ikke vært synd på dem.. ! Håper JR har baller nok til å velge hvem han vil selv til førstekjempe.. er jo bare å takke ja til avtalen det før hun drar, også drite i hva slags valg hu vil at han skal ta så lenge hu ikke er der lengre.. Men siden dem avslørte i dag at det var Tommy som hu hadde skrivd i brevet tror ikke jeg det er han som blir valgt. trur kanskje han velger KimS..
smalls Skrevet 2. mai 2011 #270 Skrevet 2. mai 2011 Bare jeg som liker synne bedre nå som Moten Emil er ute? Jeg har ikke sett på farmen så mye denne sesongen, så har ikke helt fått med meg hvorfor folk ikke liker Synne og ME. Hva har jeg gått glipp av? Jeg synes i hvert fall Synne virker helt okey
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #271 Skrevet 2. mai 2011 Håper JR har baller nok til å velge hvem han vil selv til førstekjempe.. er jo bare å takke ja til avtalen det før hun drar, også drite i hva slags valg hu vil at han skal ta så lenge hu ikke er der lengre.. Men siden dem avslørte i dag at det var Tommy som hu hadde skrivd i brevet tror ikke jeg det er han som blir valgt. trur kanskje han velger KimS.. Enig. Han har da ingenting å vinne på å følge avtalen med Siv. Tror heller ikke det blir Tommy. I glimtet fra neste episode helt på slutten, sa jo JR at valget faller på en person som han er veldig glad i. Tommy er vel den som har hatt dårligst tone med JR, og som etter eget utsagn "hæler ikke trynet hans".
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #272 Skrevet 2. mai 2011 Jeg har ikke sett på farmen så mye denne sesongen, så har ikke helt fått med meg hvorfor folk ikke liker Synne og ME. Hva har jeg gått glipp av? Jeg synes i hvert fall Synne virker helt okey Aner ikke, har sett alle episodene og ikke sett noen grunn til å mislike dem. Synes de er søte jeg, om enn litt barnslige turtelduer. Er vel bare noe med vakre forelska mennesker som trigger en grønn faen i enkelte..
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #273 Skrevet 2. mai 2011 I serien ble Synne fremstilt som litt lat. Da hun hadde ansvar for matlaging mens de andre brøt opp mark, tok hun seg et bad, vasket håret, leste og solet seg og tok ikke opp poteter og grønnsaker til middagen, som Kim Sondre kom daglig for å lage siden han var flinkest på kjøkkenet. Hun dro heller ikke ned for å bidra til å bryte opp trærne mens hun ventet på Kim S, men brukte tiden på å slappe av. Men ellers har hun vært flink til å jobbe og deltakerne på farmen tok det opp med henne når hun hadde ansvar for kjøkkentjenesten. Hun ble også litt usynlig når kjæresten var der og virket stille, litt jålete, og mest til pynt og kyssing... Det var det tv2 valgte å vise i alle fall. Jeg synes hun har forandret seg postivt etter at hun ble storbonde sist uke. 1
Neala Skrevet 2. mai 2011 #274 Skrevet 2. mai 2011 Jeg blir kvalm av Siv. Ditto. Håper Kim André eller Tommy vinner hele sulamitten. 1
Gjest Gaby Skrevet 2. mai 2011 #276 Skrevet 2. mai 2011 Heia Kim Andre!! Jeg ler og ler av ham For en entusiasme han har, i dag når det kom tjære ut f.eks! Helt vill 1
Gjest idakaroline Skrevet 2. mai 2011 #277 Skrevet 2. mai 2011 Jeg og håper på at Kim André vinner! Han virker som en kjernekar. Syns også at han er den som har stått på aller mest i gruppa og virkelig fortjener det å vinne! Jeg er som Gaby - jeg ler og ler av kommentarene hans
Violetsky Skrevet 3. mai 2011 #279 Skrevet 3. mai 2011 Jeg har en følelse av at JR velger Kim Andre som førstekjempe. Han sa han valgte en han var glad i og i tillegg er Kim Andre en kjempestor konkurent. Forhåpentligvis klarer Kim Andre å vinne over andrekjempen og vinne hele greia!
Gjest Jente1990:) Skrevet 3. mai 2011 #280 Skrevet 3. mai 2011 JR velger nok ikke Tommy som førstekjempe. JR sa det var en han var glad i og jeg tror ikke JR er så glad i Tommy liksom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå