Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen favoritt som vinner av farmen, men synes en av de unge skal vinne. Hvis jeg skulle velge par favoritter måtte det bli han som er så dyktig på kjøkkenet, Kim Sondre og Hanne (hun har så ekte og akuttsmittende latter). Men liker Synne også, synes hun har bein i nesa, og siden hun er student er vel hun den som er minst etablert av alle. Kim Andre er morsom og direkte og sier hva han mener.

Jeg tror Kim Andre blir valgt til førstekjempe.

Lurer på om Jan Rudi visste at Siv kom til å røpe deres avtale i avskjedsbrevet? Han virket veldig tam og flau i alle fall når alle visste om det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel bare noe med vakre forelska mennesker som trigger en grønn faen i enkelte.. :rolleyes:

For min del har det på ingen måte noe med det å gjøre, de var et søtt par. Jeg synes Synne har vist mer av seg selv etter at Morten Emil gikk ut, pluss at det virker som hun jobber mer.

• Liker 1
Skrevet

"Æ håpæ æ tjæm tje finjalen Å æ håpæ æ spætt dæmj alje utj"!

Skrevet

"Æ håpæ æ tjæm tje finjalen Å æ håpæ æ spætt dæmj alje utj"!

?

• Liker 1
Gjest Jente1990:)
Skrevet

Hva skjedd i dag? Kom akkurat hjem.

Skrevet

tommy ble valgt til førstekjempe..

AnonymBruker
Skrevet

Han som ikke kan prate, men som er så flink på kjøkkenet: Han skjønner jeg ikke :P

Hanne, som løper rundt og fniser og kjefter Bergenseren huden full fordi han valgte som han gjorde, er helt ute av farmen allerede.

Siv er helt spennagærn: spøkelset som vandrer rundt WTF!

Farmen er en skjønn gjeng, men herregud. La humorklumpen vinne!! Håper virkelig på han!!

Kim andre :D

Skrevet

Han som ikke kan prate, men som er så flink på kjøkkenet: Han skjønner jeg ikke :P

Hanne, som løper rundt og fniser og kjefter Bergenseren huden full fordi han valgte som han gjorde, er helt ute av farmen allerede.

Siv er helt spennagærn: spøkelset som vandrer rundt WTF!

Farmen er en skjønn gjeng, men herregud. La humorklumpen vinne!! Håper virkelig på han!!

Kim andre :D

Han som ikke kan prate? Mener du Kim Sondre? Du har kanskje problemer med å forstå nordlandsdialekta, men jeg synes det er drøyt å si at han ikke kan prate. Det er flere dialekter jeg har problemer å forstå selv, men jeg trekker da ikke konklusjonen at vedkommende ikke kan snakke.

Han og Kim Andre er mine favoritter. :) Men jeg blir ikke lei meg om Runi eller Jan Rudi vinner heller. :)Det er ikke noen der inne nå lenger som jeg absolutt ikke ønsker vinner. Jeg er enig i at det er en skjønn gjeng der inne nå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes så synd på Jan Rudi for alt peset han fikk, han virker så god. Godt at han fikk rodd seg i land, selv om han valgte det samme som spøkelset.

Synes forresten Tommy virker som en utrolig bitter person.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han som ikke kan prate? Mener du Kim Sondre? Du har kanskje problemer med å forstå nordlandsdialekta, men jeg synes det er drøyt å si at han ikke kan prate. Det er flere dialekter jeg har problemer å forstå selv, men jeg trekker da ikke konklusjonen at vedkommende ikke kan snakke.

Hehe, det var voldsomt så du dro den. Javell, kan jeg vel bare si :P

Skrevet

Syns selv det er ganske merkelig å ikke forstå Kim Sondre, han har da ikke en bred dialekt i det hele tatt :|

• Liker 3
Gjest Gaby
Skrevet

God kveld norge viser som vanlig et innslag med en av deltakerene i kveld, så da vet vi jo hvem som må ut...... ARGH!!! Er det virkelig mulig av tv2 og være så forbanna korttenkte?!

Skrevet

God kveld norge viser som vanlig et innslag med en av deltakerene i kveld, så da vet vi jo hvem som må ut...... ARGH!!! Er det virkelig mulig av tv2 og være så forbanna korttenkte?!

Det der er så tåpelig. Jeg har begynt å slå på tv et par minutter etter at det skal starte for å slippe å få høre hvem som er på God kveld Norge.

Skrevet

Husker at det har vært slik tidligere, at de alltid viser hvem som ryker ut. Men i år har det vært litt annerledes, og det har ikke alltid vært slik at den som er med på God Kveld Norge er den som ryker ut samme kvelden. Så jeg håper for all del at han som er med i GKN i morgen ikke ryker ut ;) Håper at han vinner hele greia.

• Liker 1
Gjest Gaby
Skrevet

Huff ja, hvis han ryker blir jeg lei meg! :(

AnonymBruker
Skrevet

Huff ja, hvis han ryker blir jeg lei meg! :(

Takk for at du spoiler hvem som er på GKN for oss andre da. Siden du nettopp har sagt hvem du heier på.

:klaske:

AnonymBruker
Skrevet

det har ikke alltid vært slik at den som er med på God Kveld Norge er den som ryker ut samme kvelden

Hvem av årets deltakere har vært med på GKN uten å ryke samme kveld?

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvorfor i all verden ser dere på "God kveld, Norge" når dere irriterer dere sånn over det?

Skrevet

Hvorfor i all verden ser dere på "God kveld, Norge" når dere irriterer dere sånn over det?

Jeg ser ikke på GKN, men de reklamerer for programmet med å si hvem det blir innslag av. Og det er den som ryker ut. Hvis de har sluttet med dette hadde det vært helt fantastisk for litt av moroa med å se Farmen er jo spenningen rundt hvem som havner i tvekamp og hvem som taper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...