AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #321 Skrevet 7. mai 2011 Er du ironisk nå? Det var en finger på venstre hånd som var skadet, ikke ødelagt. Han var høyrehendt, så saging i seg selv skulle ikke være noe problem. Han var ikke langt etter Tommy. Siden du åpenbart ikke er ironisk, må man konkludere med at du synes resultatet viser at det var et genialt valg?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #322 Skrevet 9. mai 2011 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Det er så spennendeeeeeeeeee. Jeg dauer Litt overraskende at Synne slo de to andre damene i gjerdebygging. Vet ikke hvorfor jeg synes det, men, hehe. Hanne var jo ganske aktiv i snekringen på bua. Huff, biter negler så det spretter her!
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #323 Skrevet 10. mai 2011 Jeg syntes så synd på Jan Rudi for alt peset han fikk, han virker så god. Godt at han fikk rodd seg i land, selv om han valgte det samme som spøkelset. Synes forresten Tommy virker som en utrolig bitter person. Støttes. Skal sies at man sikkert blir litt rar i hodet av å bo på ei øy alene med familien. Heia Jan Rudi sier nå jeg! Virker som en utrolig sympatisk mann.
Spoven Skrevet 10. mai 2011 #324 Skrevet 10. mai 2011 Heia Jan Rudi sier nå jeg! Virker som en utrolig sympatisk mann. Enig! Det er første gangen, tror jeg, at jeg overhodet ikke har noe imot om en utfordrer stikker av med seieren. Heier aller mest på Karius nå, men JR er gulle god. Om han ikke bare spiller et spill der inne da, men jeg tror ikke noen kan spille SÅ godt. Fin fyr!
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2011 #325 Skrevet 11. mai 2011 Enig! Det er første gangen, tror jeg, at jeg overhodet ikke har noe imot om en utfordrer stikker av med seieren. Heier aller mest på Karius nå, men JR er gulle god. Om han ikke bare spiller et spill der inne da, men jeg tror ikke noen kan spille SÅ godt. Fin fyr! Tror neppe han spiller, han virker bare tvers gjennom sympatisk. At han ikke maste på de andre deltakerne for å jobbe på ukesoppdraget, men heller tok de med på tur og gjorde hyggelige ting med de viser jo litt. Dessuten hvis han hadde vært SÅ falsk, hadde vi sikkert fått sett det på de intervjuene hvor han snakker med kameraet 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #326 Skrevet 13. mai 2011 Jeg gikk i klasse med Jan Rudi på vgs og han ER veldig sympatisk og god Heia JR!!! 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #327 Skrevet 14. mai 2011 Farmen begynner nå kl.19 på Tv2 zebra. Til orientering.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #329 Skrevet 14. mai 2011 Var visst reprise fra torsdag, men har ikke sett det. Jeg tar meg litt popcorn jeg også.
frøken gurine:) Skrevet 14. mai 2011 #330 Skrevet 14. mai 2011 farmen finalen går ikke før i morra, bare for å informere hvis noen ikke veit det..
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #331 Skrevet 14. mai 2011 Det hadde jeg ikke fått med meg. Takker så mye gurine.
Spoven Skrevet 14. mai 2011 #332 Skrevet 14. mai 2011 Jeg gikk i klasse med Jan Rudi på vgs og han ER veldig sympatisk og god Heia JR!!! Så bra å høre! :D 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #333 Skrevet 15. mai 2011 Jeg tror også JR er så sympatisk som han virker på skjermen. Så jo bare hvor tungt han tok den dårlige stemningen etter den avtalen med Siv. Hele uttrykket forandret seg, han syntes åpenbart det var kjipt. Hadde det vært Ståle f.eks., ville han ha storkost seg over å ha klart å gjøre de andre pissed off. 1
Gjest Linda sofie Skrevet 15. mai 2011 #334 Skrevet 15. mai 2011 Var det finale i dag? Hvem vant? Fikk det ikke med meg.
HedvigR Skrevet 15. mai 2011 #335 Skrevet 15. mai 2011 Var det finale i dag? Hvem vant? Fikk det ikke med meg. Den har ikke vært ennå Begynner 21:45
AnneBonny Skrevet 15. mai 2011 #337 Skrevet 15. mai 2011 Tommy:..Nå har jeg jo ingen ku å snakke med heller lenger så..! Hehehe, den var fin:) Vet ikke hvem jeg heier på i det hele tatt i år. Flotte finalister. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #339 Skrevet 15. mai 2011 Hm, merker at det kanskje burde vært Tommy og Kim andre. Men Tommy vinner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå