Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hm, merker at det kanskje burde vært Tommy og Kim andre. Men Tommy vinner.

Det var forresten ikke en spoiler :fnise: Aner ikke hvem som vinner. Det var mer en sånn: Du vinner tommy, kom igjen! :gjeiper: Spennende :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dakar Kim André. Off.. hadde så unt ham den seieren.

Jaja

Nå kan det være hipp som happ for min del. Men må si jeg liker JR.

AnonymBruker
Skrevet

Håper virkelig Jan Rudi vinner. Han er den absolutt mest sympatiske av de to.

Hvem som har vært lengst har ingenting å si ...

• Liker 1
Skrevet

Håper virkelig Jan Rudi vinner. Han er den absolutt mest sympatiske av de to.

Hvem som har vært lengst har ingenting å si ...

Enig! :)

Skrevet

Jeg har heiet på Jan Rudi siden før han kom inn, helt fantastisk flott at han enda er med, og selsagt :HEIA JAN RUDI :bolledeig:

Gjest idakaroline
Skrevet

Fantastisk at Tommy vant! Det var så utrolig fortjent! :D

Skrevet (endret)

Tommy fortente vel kanskje å vinna. Men eg likte Jan Rudi mykje bedre, så eg er ikkje heilt fornøyd med resultatet, nei... :tristbla:

Endret av Mirabella76
Skrevet

Synd :sukk: men jeg er stolt av 2 plassen likevel :)

AnonymBruker
Skrevet

I mine øyne var alle verdige vinnere unntatt Ståle og Siv.

Og min eneste ekstra-ekstra-ekstra-favoritt var Kim André.

Så GRATULERER, TOMMY - vel fortjent. :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer Tommy. Du fortjente seieren!

Skrevet

Av en eller annen grunn har jeg ikke hatt sansen for Tommy, så jeg synes ikke det var okey at han vant :kjefte:

Helst hadde det vært Kim Andre, han har vært et morsomt og flott innslag på Farmen 2011.

Skrevet

Jeg synes seieren var vell fortjent, synes ikke Jan Rudi har utmerket seg spesielt. Mens Tommy har bidratt med mye for felleskapet både med jobbing og å være en god venn og gitt masse av seg selv, han virker som en genuint god mann. Gratulerer til Tommy :bolledeig:

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

tommy er jo så søt at det er jo umulig å ikke heie på han! helt fra første gang han åpnet munnen sin på farmen, så har jeg ikke klart å la være å synes han bare er søt på sin helt egen måte...særegen måte!

• Liker 2
Skrevet

tommy er jo så søt at det er jo umulig å ikke heie på han! helt fra første gang han åpnet munnen sin på farmen, så har jeg ikke klart å la være å synes han bare er søt på sin helt egen måte...særegen måte!

Regner med at dette er ironi :sjenert:

Gjest NozMonster
Skrevet

Regner med at dette er ironi :sjenert:

nej, faktisk ikke...regner ikke med at flere er enige med meg, men jeg synes han er sjarmerende op sitt eget vis! kunne aldri blitt tiltrukket av han, men det er kanskje no med at han er litt nerdete og "uvitende"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig. Han virker litt godslig og klønete, og er åpenbart en veldig følsom mann. Stor omsorg for dyr, og ble så begeistret over å få god kontakt med de andre på farmen.

Jeg kunne gjerne hatt en sånn kar som venn :)

Jan Rudi likte jeg på en, ehhh, helt annen måte :lur::rodmer:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig. Han virker litt godslig og klønete, og er åpenbart en veldig følsom mann. Stor omsorg for dyr, og ble så begeistret over å få god kontakt med de andre på farmen.

Jeg kunne gjerne hatt en sånn kar som venn :)

Jan Rudi likte jeg på en, ehhh, helt annen måte :lur::rodmer:

Enig med deg der, gitt - selvom jeg er nesten dobbelt så gammel som ham :rodmer: For en flott og sjarmerende fyr.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes absolutt at Tommy fortjente å vinne. Kanskje mer enn noen av de andre.

Samtidig hadde jeg ikke hatt noe som helst imot at Jan Rudi hadde trukket seieren i land.

Han sto på og var snill og sympatisk, samtidig som han måtte tåle en viss motstand fra de andre kun fordi han var en av utfordrerne.

Han viste også, på en utmerket måte, at langt fra alle vi bergensere er brautende og høyrøstede.

Bergen er stolt av deg, Jan Rudi. :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...