Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest KateW
Skrevet

Så for å være perfekt må man være jomfru?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette skrev du, hva mente du med det?

Og tror du at mennesker som ikke er jomfruer ikke kan få barn?

Herlighet! hehe

Jeg mente bare at ei jomfru på 20 som regel oppfattes som mer "attraktiv" en ei jomfru på 40. Uten at det finnes noen regel uten unntak.

Og jeg skrev at i sammenhengen å få barn så er det ikke noen ulempe å være jomfru. Jeg er faktisk ikke så teit som du innbiller deg ;):ler:

Skrevet

Så for å være perfekt må man være jomfru?

Vi har diskutert dette før. Og da burde du vite at jeg ikke ser på noen eller noe som perfekt. Selv om du gjør det.

Gjest Eurodice
Skrevet

Nei, ingen er perfekt.

Det perfekte for deg vil altså si at man skal leve i en uviss karenstid uten kjønnslig og sosial omgang til som en åpenbaring "den rette" dukker opp? Gjelder dette begge kjønn?

Jeg er stygt redd for at det eneste du kan få, er en desperat "sixty years old virgin" (for å omskrive en kjent sang). Alle andre med vett og forstand vil sky deg som pesten.

AnonymBruker
Skrevet

Herlighet! hehe

Jeg mente bare at ei jomfru på 20 som regel oppfattes som mer "attraktiv" en ei jomfru på 40. Uten at det finnes noen regel uten unntak.

Og jeg skrev at i sammenhengen å få barn så er det ikke noen ulempe å være jomfru. Jeg er faktisk ikke så teit som du innbiller deg ;):ler:

Jeg har aldri oppfattet det å være jomfru som noe attraktivt i seg selv.

Og hva i alle dager har jomfruelighet med å kunne bli gravid, eller få barn å gjøre. Dette lurer jeg på. Vet du hvordan barn blir til?

Gjest KateW
Skrevet

Vi har diskutert dette før. Og da burde du vite at jeg ikke ser på noen eller noe som perfekt. Selv om du gjør det.

Øh? Du skrev, som svar på at noen IKKE var jomfru at de da IKKE var perfekt, og da spør jeg om det perfekte ligger i å være jomfru. Det var du som sa det ikke jg

Skrevet

Øh? Du skrev, som svar på at noen IKKE var jomfru at de da IKKE var perfekt, og da spør jeg om det perfekte ligger i å være jomfru. Det var du som sa det ikke jg

Perfekt finnes ikke i mitt vokabular.

Det er du som mener at noe kan og må være perfekt. F.eks at en mann må mene at du er perfekt for ham, og at du må mene at han er perfekt for deg.

Jeg har ingen krav til perfeksjon da det er helt urealistisk og har intet med virkeligheten å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi jeg er en mann.

Vi mannfolk kan ikke fordra at dama har vært borti andre menn.

I motsetning til dere kvinnfolk som syns det er bare flott desto flere kvinner en mann har hatt.

Altså en helt fundamental kjønnsforskjell.

Nei, "vi kvinnfolk" syns ikke det er bare flott desto flere kvinner en mann har hatt. Herregud, hva tror du egentlig? Folk er forskjellige, kvinnfolk som mannfolk. Du kan IKKE basere teoriene dine på at "sånn er mannfolk" og "sånn er kvinnfolk"!

Skrevet

Nei, "vi kvinnfolk" syns ikke det er bare flott desto flere kvinner en mann har hatt. Herregud, hva tror du egentlig? Folk er forskjellige, kvinnfolk som mannfolk. Du kan IKKE basere teoriene dine på at "sånn er mannfolk" og "sånn er kvinnfolk"!

Nei, det finnes vel alltid noen unntak ;)

Skrevet (endret)

Ok, så Steinar ønsker en kvinne som:

- Ikke har mannlige venner (helst ikke har hatt det heller)

- Har jobb, men ikke en karriere

- Kler seg tekkelig og har null problemer med å følge Steinars "fornuft". Som også betyr at bikini og kjoler må godkjennes av ham først.

- Ikke har jobb, reiser eller fritidsinteresser som a) tar mer tid en Steinar liker og b) betyr at hun må være alene med en mann

- Ikke omgås folk i åpne forhold

- Helst ikke omgås single menn i det hele tatt. Kanskje heller ikke single kvinner, siden de kan gi henne stygge tanker

- Ikke er glad i å reise noe særlig i ferien

- Ikke er det Steinar anser som "vulgær" eller "sexfokusert"

- Ikke har hatt forhold før (for da er hun seriemonogamist)

- Helst bør hun være jomfru

Høres ut som et likandes forhold, dette!

Endret av Tabris
  • Liker 2
Gjest Gorgonzola
Skrevet

- Kler seg tekkelig og har null problemer med å følge Steinars "fornuft". Som også betyr at bikini og kjoler må godkjennes av ham først.

- Ikke har jobb, reiser eller fritidsinteresser som a) tar mer tid en Steinar liker og b) betyr at hun må være alene med en mann

- Helst ikke omgås single menn i det hele tatt. Kanskje heller ikke single kvinner, siden de kan gi henne stygge tanker

Hvis man tilhører Taliban høres dette ut som en strålende "krav-spec".

Steinar40, har du svart turban?

Skrevet (endret)

Du mener det blir hard to get da vel? ;)

:ler:

Endret av Steinar40
Skrevet

FØRSTE gang jeg kan si meg helt enig med deg - ja, det blir hard to get. :ler:

Gjest Eurodice
Skrevet

Dette var virkelig midt i blinken! Jeg vil tilføye noe annet også. Damen må ha et propert språk. Eller det er kanskje ikke så farlig? Steinar er jo vant til både banning og kjønnsord brukt til utskjelling. Det rimer ikke veldig med de ellers urimelig strenge kravene han stiller.

Skrevet

Dette var virkelig midt i blinken! Jeg vil tilføye noe annet også. Damen må ha et propert språk. Eller det er kanskje ikke så farlig? Steinar er jo vant til både banning og kjønnsord brukt til utskjelling. Det rimer ikke veldig med de ellers urimelig strenge kravene han stiller.

Det går under "må ikke være hva Steinar anser som vulgært". :lur:

Skrevet

Mener du at det er enklere for en jomfru å bli gravid? :klo: Med min kunnskap om unnfangelse og graviditet, så vet jeg egentlig bare to ting: Man må ha sex for å kunne bli gravid, og hvorvidt man har hatt sex 0 eller 1 million ganger før, påvirker ikke sannsynligheten for å bli gravid ved neste (første) samleie.

Gjest Eurodice
Skrevet

Det går under "må ikke være hva Steinar anser som vulgært". :lur:

Selvfølgelig, leste ikke grundig nok, jeg. Men det skader ikke å presisere :fnise: .

Skrevet

Mener du at det er enklere for en jomfru å bli gravid? :klo: Med min kunnskap om unnfangelse og graviditet, så vet jeg egentlig bare to ting: Man må ha sex for å kunne bli gravid, og hvorvidt man har hatt sex 0 eller 1 million ganger før, påvirker ikke sannsynligheten for å bli gravid ved neste (første) samleie.

Etter hva jeg har forstått er alder nest viktigst.

Og uansett høres det mye mer fristende ut med noen som er nærmere 0 enn 1 million ganger før. Tro det eller ei!

Skrevet (endret)

Og når du er hard to want, så blir dette en uslåelig kombinasjon gitt :ler:

Endret av Suzy
Skrevet

Etter hva jeg har forstått er alder nest viktigst.

Og uansett høres det mye mer fristende ut med noen som er nærmere 0 enn 1 million ganger før. Tro det eller ei!

Du svarer ikke på det jeg spør om. Hvorfor kobler du jomfrudom med sjansene for å bli gravid?

(Og vil du ha ei som er nære 0, er det dumt å bli besatt av ei gift ei med to unger. Har hun og mannen hatt det omtrent som meg og mannen... så kan vi jo si et snitt på 4 ganger i uka i 16 år. Ikke akkurat en million, men dog. Langt unna 0! Og da har jeg ikke tatt høyde for at vi holdt på som kaniner det første året-halvannet :lur:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...