Fønix Skrevet 5. mars 2011 #181 Skrevet 5. mars 2011 Huff da Det begynner å bli flere timer siden for meg! En rykende fersk jomfru, med andre ord! Nam nam
Fønix Skrevet 5. mars 2011 #182 Skrevet 5. mars 2011 Steinar, du som er så realitetsorientert og logisk, må da skjønne at uerfarne 20-åringer er like fjernt fra deg som herfra til månen. Det er jeg slett ikke sikker på.
Steinar40 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #183 Skrevet 5. mars 2011 Hva har sminke og skjønnhetsprodukter med seksuell erfaring å gjøre? Jeg kan i hvert fall garantere deg at vi ikke bruker det for å fremstå som jomfruelige og lite prøvekjørte! Du endrer tema på de mest fantastiske måter (ikke kompliment). Du skrev at mennesker ikke må være "pene i lakken". Men da er det jo egentlig litt merkelig at du bruker sminke og skjønnhetsprodukter, syns du ikke?
QueenPenelope Skrevet 5. mars 2011 #184 Skrevet 5. mars 2011 En rykende fersk jomfru, med andre ord! Nam nam
Steinar40 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #185 Skrevet 5. mars 2011 Aha, nå er det kanskje håp her Med mindre "mentalt frisk" betyr at hun skal fylle alle dine andre krav? Mentalt frisk betyr mentalt frisk. Og da burde det ikke være umulig å bruke litt sunn fornuft også.
QueenPenelope Skrevet 5. mars 2011 #186 Skrevet 5. mars 2011 Du skrev at mennesker ikke må være "pene i lakken". Men da er det jo egentlig litt merkelig at du bruker sminke og skjønnhetsprodukter, syns du ikke? Vi diskuterte ikke sminkeprodukter, vi diskuterte mangel på seksuell erfaring. Det var DU som trakk sammenlikningen om at å være "pen i lakken" betyr "ikke pult før". Så da diskuterer vi ut fra den konteksten, ikke sminke. Teskje: Når jeg skriver at "mennesker ikke må være pene i lakken", så mente jeg altså at "for min del trenger ikke folk å være jomfruer for at jeg skal være interessert".
Fønix Skrevet 5. mars 2011 #187 Skrevet 5. mars 2011 Vi diskuterte ikke sminkeprodukter, vi diskuterte mangel på seksuell erfaring. Det var DU som trakk sammenlikningen om at å være "pen i lakken" betyr "ikke pult før". Så da diskuterer vi ut fra den konteksten, ikke sminke. Teskje: Når jeg skriver at "mennesker ikke må være pene i lakken", så mente jeg altså at "for min del trenger ikke folk å være jomfruer for at jeg skal være interessert". Nå er du vanskelig. Puling har da ikke noe med lakk å gjøre. I hvert fall ikke for normale mennesker.
Gjest Eurodice Skrevet 5. mars 2011 #188 Skrevet 5. mars 2011 Du skrev at mennesker ikke må være "pene i lakken". Men da er det jo egentlig litt merkelig at du bruker sminke og skjønnhetsprodukter, syns du ikke? Unnskyld at jeg blander meg inn, men hva vet du om hva Queen P. eventuelt bruker av skjønnhetspreparater, og for den sakens skyld andre kvinner på KG?
Steinar40 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #189 Skrevet 5. mars 2011 Vi diskuterte ikke sminkeprodukter, vi diskuterte mangel på seksuell erfaring. Det var DU som trakk sammenlikningen om at å være "pen i lakken" betyr "ikke pult før". Så da diskuterer vi ut fra den konteksten, ikke sminke. Teskje: Når jeg skriver at "mennesker ikke må være pene i lakken", så mente jeg altså at "for min del trenger ikke folk å være jomfruer for at jeg skal være interessert". Men da misforsto du meg litt vettu. Fordi jeg mente at begrenset seksuell erfaring betyr få tidligere eiere, pent brukt og lav km Attraktiv og relativt ny modell som er pen i lakken, betyr da ei relativt ung dame hehe
QueenPenelope Skrevet 5. mars 2011 #190 Skrevet 5. mars 2011 Nå er du vanskelig. Puling har da ikke noe med lakk å gjøre. I hvert fall ikke for normale mennesker. Huff, ja. Jeg er visst det
Steinar40 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #191 Skrevet 5. mars 2011 Unnskyld at jeg blander meg inn, men hva vet du om hva Queen P. eventuelt bruker av skjønnhetspreparater, og for den sakens skyld andre kvinner på KG? Det finnes ikke ei oppegående kvinne over 14 år i den vestlige verden som IKKE bruker skjønnhetsprodukter (an mass) hehe
QueenPenelope Skrevet 5. mars 2011 #192 Skrevet 5. mars 2011 Men da misforsto du meg litt vettu. Fordi jeg mente at begrenset seksuell erfaring betyr få tidligere eiere, pent brukt og lav km Attraktiv og relativt ny modell som er pen i lakken, betyr da ei relativt ung dame hehe Hvorfor. HVORFOR bruker du bilder selv, når du ikke forstår bæret når andre bruker dem??? Greit. Da skal du få klar tale. Jeg ser ikke slik på mennesker at de MÅ ha hatt begrenset seksuell erfaring for at jeg skal være interessert. Den jeg blir interessert i, og glad i, anser jeg som et produkt av arv, miljø og alle sine tidligere erfaringer. Betyr det at han har hatt 100 partnere og vært gift og har 3 barn - så javel. Eller om det betyr at han er en ukysset jomfru, så er det greit også. Jeg definerer ikke mennesker, eller hvor interessert jeg er i dem, ut fra tidligere seksuelle erfaringer, enten det er snakk om mange eller få.
Gjest Eurodice Skrevet 5. mars 2011 #193 Skrevet 5. mars 2011 Men da misforsto du meg litt vettu. Fordi jeg mente at begrenset seksuell erfaring betyr få tidligere eiere, pent brukt og lav km Attraktiv og relativt ny modell som er pen i lakken, betyr da ei relativt ung dame hehe Du da Steinar, er du pen i lakken? 1
QueenPenelope Skrevet 5. mars 2011 #194 Skrevet 5. mars 2011 Det finnes ikke ei oppegående kvinne over 14 år i den vestlige verden som IKKE bruker skjønnhetsprodukter (an mass) hehe Hihi. Da gleder det meg å fortelle deg at jeg faktisk var tobarnsmor før jeg noensinne hadde øyenskygge på meg Helt sant. Men, jeg er neppe spesielt oppegående. Og er virkelig graden av oppegående knyttet til mengden sminke og skjønnhetsprodukter? Har vi en positiv korrelasjon her altså? Kausalitet, da?? Jo mer sminke jeg dynger på - jo mer oppegående er jeg??
Gjest Eurodice Skrevet 5. mars 2011 #195 Skrevet 5. mars 2011 Det finnes ikke ei oppegående kvinne over 14 år i den vestlige verden som IKKE bruker skjønnhetsprodukter (an mass) hehe Det kler deg ikke å forsøke å være morsom. Du sier så skrekkelig mye dumt. En språklig opplysning: Det heter "en masse". Det er på fransk.
Steinar40 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #196 Skrevet 5. mars 2011 Hvorfor. HVORFOR bruker du bilder selv, når du ikke forstår bæret når andre bruker dem??? Jeg kan skjønne alle bilder. Tro det eller ei Greit. Da skal du få klar tale. Jeg ser ikke slik på mennesker at de MÅ ha hatt begrenset seksuell erfaring for at jeg skal være interessert. Den jeg blir interessert i, og glad i, anser jeg som et produkt av arv, miljø og alle sine tidligere erfaringer. Betyr det at han har hatt 100 partnere og vært gift og har 3 barn - så javel. Eller om det betyr at han er en ukysset jomfru, så er det greit også. Jeg definerer ikke mennesker, eller hvor interessert jeg er i dem, ut fra tidligere seksuelle erfaringer, enten det er snakk om mange eller få. Greit nok. Men du skal være klar over at kvinner og menn ofte kan være inverse av hverandre på dette området (også). Bombe! Kvinner syns altså ofte at det er attraktivt når en mann har en del erfaring, mens menn ofte ikke er like begeistret for velbrukte kvinner, for å si det sånn
Anglofil Skrevet 5. mars 2011 #197 Skrevet 5. mars 2011 Stemmer ikke. Jeg en av de som foretrekker en mann som ikke har så mye erfaring. Men vi er alle forskjellige, vi er ulike individer, og det bestemmes ikke nødvendigvis av kjønn. Mvh Yvonne 1
Steinar40 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #198 Skrevet 5. mars 2011 Hihi. Da gleder det meg å fortelle deg at jeg faktisk var tobarnsmor før jeg noensinne hadde øyenskygge på meg Helt sant. Men, jeg er neppe spesielt oppegående. Og er virkelig graden av oppegående knyttet til mengden sminke og skjønnhetsprodukter? Har vi en positiv korrelasjon her altså? Kausalitet, da?? Jo mer sminke jeg dynger på - jo mer oppegående er jeg?? Vel, det er vel gjerne sånn at behovet for sparkel og maling øker betraktelig med årene Uff, nå var jeg visst litt slem her Men jeg har faktisk alltid foretrukket mest mulig naturlige damer. Både når det gjelder sminke og hårfarge osv. For å være helt ærlig.
Steinar40 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #199 Skrevet 5. mars 2011 Det kler deg ikke å forsøke å være morsom. Du sier så skrekkelig mye dumt. En språklig opplysning: Det heter "en masse". Det er på fransk. Skriver på dialekt jeg vettu Og "en masse" er jo norsk hehe
Gjest Eurodice Skrevet 5. mars 2011 #200 Skrevet 5. mars 2011 Greit nok. Men du skal være klar over at kvinner og menn ofte kan være inverse av hverandre på dette området (også). Bombe! Kvinner syns altså ofte at det er attraktivt når en mann har en del erfaring, mens menn ofte ikke er like begeistret for velbrukte kvinner, for å si det sånn For et forferdelig, antikvert kvinnesyn du har. Velbrukte kvinner? Man skulle virkelig ikke tro at du er en voksen, fornuftig mann. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå