Gjest KateW Skrevet 5. mars 2011 #161 Skrevet 5. mars 2011 Det er ingen samsvar mellom spørsmålene og de svarene Steinar gir. Intet nytt under solen, med andre ord,,,,
Steinar40 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #162 Skrevet 5. mars 2011 Ah, så du mener at kunstig inseminasjon er veien å gå? Nei. Jeg mener helt motsatt. En helt syk praksis drevet av folks desperasjon etter å få barn og andre folks behov for å tjene penger.
Steinar40 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #163 Skrevet 5. mars 2011 Men hadde dama i nord vært jomfru, hadde hun vært perfekt, det var strengt tatt det du skrev. Ingen er perfekt har jeg skrevet et antall ganger. Men jeg hadde selvfølgelig foretrukket at hun var fri-og-frank når jeg traff henne.
Gjest KateW Skrevet 5. mars 2011 #164 Skrevet 5. mars 2011 Og du sidestiller fri og frank med å være jomfru?
Steinar40 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #165 Skrevet 5. mars 2011 Og du sidestiller fri og frank med å være jomfru? Nei. Og jeg er heller ikke så teit at jeg innbiller meg at jeg kommer til å finne ei jomfru. Mentalt frisk hadde imidlertid ikke vært helt feil.
Gjest KateW Skrevet 5. mars 2011 #166 Skrevet 5. mars 2011 Hvorfor sidestiller du perfekt med jomfru da? Eller ikke perfekt med ikke jomfru?
Steinar40 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #167 Skrevet 5. mars 2011 Hvorfor sidestiller du perfekt med jomfru da? Eller ikke perfekt med ikke jomfru? Du forstår bare ikke dette med at jeg ikke ser på noe eller noen som perfekt du
QueenPenelope Skrevet 5. mars 2011 #168 Skrevet 5. mars 2011 Du forstår bare ikke dette med at jeg ikke ser på noe eller noen som perfekt du Ok. Hvorfor synes du det er bedre med ei jomfru enn ei som ikke er jomfru?
Gjest MrsTux Skrevet 5. mars 2011 #169 Skrevet 5. mars 2011 Nei. Og jeg er heller ikke så teit at jeg innbiller meg at jeg kommer til å finne ei jomfru. Mentalt frisk hadde imidlertid ikke vært helt feil. Aha, nå er det kanskje håp her Med mindre "mentalt frisk" betyr at hun skal fylle alle dine andre krav?
Gjest KateW Skrevet 5. mars 2011 #170 Skrevet 5. mars 2011 Du forstår bare ikke dette med at jeg ikke ser på noe eller noen som perfekt du Nei, det er du som sidestiller jomfru med perfekt. Dersom du ikke gjør det, så får du uttrykke deg annerledes. Og, hva er det som gjør at du foretrekker en jomfru`?
Anglofil Skrevet 5. mars 2011 #171 Skrevet 5. mars 2011 Jeg gjorde vel ikke med vilje, men det tok sånn ca 6-7 år før jeg var villig til å møte kjæresten min. Tålmodig sjel med andre ord. Mvh Yvonne
Steinar40 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #172 Skrevet 5. mars 2011 Ok. Hvorfor synes du det er bedre med ei jomfru enn ei som ikke er jomfru? Som sagt, det finnes ingen realisme med ei jomfru. Men prinsippet her er velkjent. Hvis man må kjøpe bruktbil, så ønsker man helst å få tak i en relativt ny og attraktiv modell som er lite og pent brukt (pen i lakken og lav km), og selvfølgelig færrest mulig tidligere eiere. See?
Fønix Skrevet 5. mars 2011 #173 Skrevet 5. mars 2011 Ei dame er et individ, et menneske, ikke et dyr du kan putte i bur og ha 100% kontroll på til enhver tid. Aksepterer du ikke såpass, bør du kanskje være alene... Tror det går seg til helt av seg selv. Naturen er ganske viselig innrettet av og til. Jo yngre desto større sannsynlighet for å bli gravid og ha vært jomfru i senere tid. Get it? Jeg har også vært jomfru den seneste tiden. Begynner faktisk å bli flere dager nå. 1
QueenPenelope Skrevet 5. mars 2011 #174 Skrevet 5. mars 2011 (endret) Som sagt, det finnes ingen realisme med ei jomfru. Men prinsippet her er velkjent. Hvis man må kjøpe bruktbil, så ønsker man helst å få tak i en relativt ny og attraktiv modell som er lite og pent brukt (pen i lakken og lav km), og selvfølgelig færrest mulig tidligere eiere. See? Nei, jeg skjønner ikke. For jeg ser ikke på mennesker som eiendeler som må være "pene i lakken". Endret 5. mars 2011 av QueenPenelope
Steinar40 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #175 Skrevet 5. mars 2011 Nei, jeg skjønner ikke. For jeg ser ikke på mennesker som eiendeler som må være "pene i lakken". Hmmmmm - da antar jeg at du har en god alternativ forklaring til hvorfor du og alle andre kvinner bruker sminke og såkalte skjønnhetsprodukter?
Fønix Skrevet 5. mars 2011 #176 Skrevet 5. mars 2011 (endret) Må forresten innrømme at jeg fortsatt har litt problemer med å forstå hva Steinar40 mener, men kanskje jeg skjønner det om 1000 innlegg? Jeg er enig med KateW i at du trolig sikter litt for høyt her. Men jeg kan prøve å hjelpe deg litt på vei. Vanligvis er det sånn at det gjelder en del regler for hvordan man argumenterer i en diskusjon: - Konklusjonen må følge logisk av de premissene du har stilt opp.- Premissene bør underbygges.- Hva som er logisk, bestemmes av logikkens regler, ikke av hva du synes er "logisk".- De konklusjonene du kommer til, kan ikke være logisk uforenlige.- Ord har det meningsinnholdet som fremgår av ordboka.- Et svar bør gi mening i spørsmålets kontekst. F eks kan "rød" være et fullgodt svar i mange sammenhenger, men hvis spørsmålet er "Hvor lenge varte hundreårskrigen?", gir det liten mening. Alle disse reglene kan være slitsomme å forholde seg til, men heldigvis gjelder de ikke i Steinar-trådene. Her bruker vi "sunt vett". Dvs at du ikke behøver å underbygge påstandene dine med annet enn en egenerklæring om at du er mer intelligent enn de andre. Hvis du i tillegg slenger på " he he", betyr det at argumentet ditt er ugjendrivelig og at du har vunnet diskusjonen. Endret 5. mars 2011 av Fønix 4
QueenPenelope Skrevet 5. mars 2011 #177 Skrevet 5. mars 2011 Tror det går seg til helt av seg selv. Naturen er ganske viselig innrettet av og til. Jeg har også vært jomfru den seneste tiden. Begynner faktisk å bli flere dager nå. Huff da Det begynner å bli flere timer siden for meg! Og stort mer blir det ikke heller :gjeiper: Hmmmmm - da antar jeg at du har en god alternativ forklaring til hvorfor du og alle andre kvinner bruker sminke og såkalte skjønnhetsprodukter? Hva har sminke og skjønnhetsprodukter med seksuell erfaring å gjøre? Jeg kan i hvert fall garantere deg at vi ikke bruker det for å fremstå som jomfruelige og lite prøvekjørte! Du endrer tema på de mest fantastiske måter (ikke kompliment).
Gjest Eurodice Skrevet 5. mars 2011 #178 Skrevet 5. mars 2011 Steinar, du som er så realitetsorientert og logisk, må da skjønne at uerfarne 20-åringer er like fjernt fra deg som herfra til månen. Hvis du i det hele tatt skal ha håp om damebekjentskap, må du faktisk regne med at hun er i nærheten av din egen alder og har "bagasje" av ymse slag. Eller er du så naiv at du tror du får tak i normale damer som er uberørt av mannehånd, for ikke å snakke om andre legemsdeler?
Steinar40 Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #179 Skrevet 5. mars 2011 Steinar, du som er så realitetsorientert og logisk, må da skjønne at uerfarne 20-åringer er like fjernt fra deg som herfra til månen. Hvis du i det hele tatt skal ha håp om damebekjentskap, må du faktisk regne med at hun er i nærheten av din egen alder og har "bagasje" av ymse slag. Eller er du så naiv at du tror du får tak i normale damer som er uberørt av mannehånd, for ikke å snakke om andre legemsdeler? Et av målene er selvfølgelig at hun har minst mulig bagasje. Jeg ser for øyeblikket hvor store problemer dette skaper på ulike måter og områder, så det frister ikke akkurat meg igjen.
QueenPenelope Skrevet 5. mars 2011 #180 Skrevet 5. mars 2011 Steinar, du som er så realitetsorientert og logisk, må da skjønne at uerfarne 20-åringer er like fjernt fra deg som herfra til månen. Hvis du i det hele tatt skal ha håp om damebekjentskap, må du faktisk regne med at hun er i nærheten av din egen alder og har "bagasje" av ymse slag. Eller er du så naiv at du tror du får tak i normale damer som er uberørt av mannehånd, for ikke å snakke om andre legemsdeler? Hehe. Ja..kan jeg foreslå en VW Golf av eldre årgang? Må nok regne med noe lakkrust, riper og småbulker, og en rimelig høy kilometerstand etter at diverse unggutter - og eldre menn - har prøvekjørt og lekt seg med den i en del år. Men, den holder nok noen kilometer til! Bare hold øye med oljenivået, den smører godt som vi vet. Bruk peilepinnen ofte og riktig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå