Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Katten.
Skrevet

Der må vi bare være enige om å være uenige, hvis jeg greide å ordlegge meg rett. Jeg mener bestemt at jeg aldri har opplevd en mann som trigges av hard-to-get-tendenser. Det bare virker sånn fra deres ståsted, fordi mange menn ikke lar seg stoppe av slike bagateller.

:nigo:

Jeg blir meget tiltrukket av kvinner som er hard-to-get. Var slik madammen og eksen fikk meg i havn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir meget tiltrukket av kvinner som er hard-to-get. Var slik madammen og eksen fikk meg i havn.

Jo... Men sa du ikke at du kom nordfra? Sørpå-hard-to-get er litt tyngre enn "vent, ta av trusa mi først". :gjeiper:

Gjest Katten.
Skrevet

Haha, jeg bor jo ikke nordpå nå lengre, om ikke Trondheim tells. Dessuten var det et jævla slit å få dem til sengs, og etter det å fortsette å få dem til sengs.. Ahh, the memories :D

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Men skal dere ha ordentlig stor, må dere nok slepe dere opp hit nord... :popcorn:

Eksempel på hard-to-get-babe fra "der nord", visstnok overhørt på brygga på Leknes i Lofoten.

Han: "Hei du, ska vi pule"

Hun: "Nja, æ ville nu egentlig ikke men nu har du overtalt mæ"

:hoho:

Gjest Passing by
Skrevet

Jeg har aldri spilt hard to get, men jeg har innimellom vært det fordi jeg faktisk ikke var filla interessert i mannen som var ute på jakt. Litt slitsomt når jaktinstinktet da blir trigget hos den man vil bli kvitt.

Jeg spiller ikke hard to get, jeg viser det når jeg er interessert. Og syns det er merkelig at enkelte blir mer hissig på grøten når jeg faktisk ikke er interessert. Jeg gidder ikke spille et spill. Hvis jeg ikke er interessert så er jeg ikke interessert, end of story.

Gjest Passing by
Skrevet

Akkurat dette har jeg observert også og det får meg til å lure på om menn sier de vil ha en ting og egentlig vil ha noe annet, for du verden så draget disse dramadamene har.

Det må da være lettere med noen som sier det de mener og mener det de sier? :vetikke:

Har observert det samme, og har lurt på om ikke menn opptrer på samme måte som det de klager over at kvinner gjør. Sier en ting og mener noe annet??

Skrevet

Haha, jeg bor jo ikke nordpå nå lengre, om ikke Trondheim tells. Dessuten var det et jævla slit å få dem til sengs, og etter det å fortsette å få dem til sengs.. Ahh, the memories :D

Ja, det er helt avgjørende at dama passerer "er ikke billig" testen.

Som dette i praksis er selv om du tydeligvis innbiller deg noe annet ;)

Skrevet

Har observert det samme, og har lurt på om ikke menn opptrer på samme måte som det de klager over at kvinner gjør. Sier en ting og mener noe annet??

Er det noe mer merkelig at menn sier en ting og gjør noe helt annet, enn at kvinner gjør det?

Gjest Passing by
Skrevet

Er det noe mer merkelig at menn sier en ting og gjør noe helt annet, enn at kvinner gjør det?

Nei, men hvorfor klages det da på at kvinner sier nei når de mener ja? Jeg gjør ikke det, for et nei er et nei hos meg.

Skrevet

Nei, men hvorfor klages det da på at kvinner sier nei når de mener ja? Jeg gjør ikke det, for et nei er et nei hos meg.

Fordi at jeg er en mann :smoke:

Gjest KateW
Skrevet

Øh? Så menn tror at nei betyr ja? Menn kan ikke norsk? Eller snakker du kun for deg selv nå, Steinar?

Gjest Passing by
Skrevet

???

Gjest Passing by
Skrevet

Øh? Så menn tror at nei betyr ja? Menn kan ikke norsk? Eller snakker du kun for deg selv nå, Steinar?

Gudene vet hva han snakker om og hva han svarer på..

Skrevet
Også snegler har kjønnet forplantning. At et bløtdyr er av hankjønn, gjør det ikke automatisk til en mann... :opplyser:
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Også snegler har kjønnet forplantning. At et bløtdyr er av hankjønn, gjør det ikke automatisk til en mann... :opplyser:

Dagens! :hoho:

Endret av Tabris
Gjest KateW
Skrevet

Gudene vet hva han snakker om og hva han svarer på..

Seriøst? Jeg tror selv gudene har gitt opp... :roll:

Kazte! You ai love!

Skrevet

???

På dette området er det som betyr noe for meg at dama sier ja og mener ja.

At andre menn ikke holder det de lover overfor kvinner er dermed ikke like viktig for meg. Men jeg ser jo kvinners problem der selvfølgelig.

Gjest MrsTux
Skrevet

Du vil ikke ha en som spiller hard to get, men hun skal heller ikke være billig?

Gjest KateW
Skrevet

At andre menn ikke holder det de lover overfor kvinner er dermed ikke like viktig for meg. Men jeg ser jo kvinners problem der selvfølgelig.

Mhm, så når Passing By sier at når hun sier nei når hun mener nei, så betyr det noe annet enn å si ja og mene ja?

Skrevet

Du vil ikke ha en som spiller hard to get, men hun skal heller ikke være billig?

Ja, det stemmer forsåvidt.

Hun skal altså ikke spille hard to get.

Hun skal være hard to get, og dermed ikke billig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...