Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Akkurat dette har jeg observert også og det får meg til å lure på om menn sier de vil ha en ting og egentlig vil ha noe annet, for du verden så draget disse dramadamene har.

Det må da være lettere med noen som sier det de mener og mener det de sier? :vetikke:

Jeg foretrekker kvinnfolk som sier det jeg mener :smoke: hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jo det er usaklig og jeg kan godt forklare deg hvorfor: Du har ikke noen bakgrunn for å diskutere relasjoner mellom kvinner og menn ettersom du aldri hatt noen slik relasjon selv.

Alle kommentarer du vil komme med som gjelder slike relasjoner vil dermed falle på sin egen urimelighet.

Min kommentar var dessuten et innspill om en problemstilling som gjelder kommunikasjon mellom kvinner og menn og et slags spørsmål om underrapportering av egne preferanser til menn som har valgt og hatt kvinner før - dermed ikke til deg.

Dessuten foretrekker vel alle en partner som er mer eller mindre enig med seg - det betyr en som har lignende verdier og intensjoner som en selv og dermed gjerne uttrykker mye av de samme meningene. Når du velger å ordlegge det så vulgært som du gjør og tilsynelatende tror det er provoserende å sette en :smoke: -smiley etter en slik uttalelse, så tolker jeg det som du bare ønsker å piske opp stemingen (som vanlig) og å forsøke å ødelegge en potensielt interessant debatt i tråden (som vanlig).

Endret av MissStiles
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Min kommentar var dessuten et innspill om en problemstilling som gjelder kommunikasjon mellom kvinner og menn og et slags spørsmål om underrapportering av egne preferanser til menn.

Så det du prøver å ymte frempå om er altså at kvinner ikke er flinke nok til å rapportere sine egne preferanser før det er for sent i forholdet?

Eller er det mannfolka som ikke er flinke nok til å rapportere sine preferanser?

Endret av Steinar40
Skrevet (endret)

Så det du prøver å ymte frempå om er altså at kvinner ikke er flinke nok til å rapportere sine egne preferanser før det er for sent i forholdet?

Eller er det mannfolka som ikke er flinke nok til å rapportere sine preferanser?

Når jeg stiller spørsmål ved at menn sier de ønsker kvinner som sier det de mener og mener det de sier, men virker som de foretrekker - eller i det minste liker godt - det jeg kaller dramadamer, og jeg undrer på om det eksisterer en underrapportering av menns preferanser, tror du jeg mener det er kvinner som ikke sier hva de vil ha da?

Endret av MissStiles
Skrevet
Jeg har aldri spilt hard to get, men jeg har innimellom vært det fordi jeg faktisk ikke var filla interessert i mannen som var ute på jakt. Litt slitsomt når jaktinstinktet da blir trigget hos den man vil bli kvitt.
Dog ser jeg jo ofte at kvinner som er langt mer vanskelige, og elsker ball, drama og dobbeltkommunikasjon, som er utydelige og hard to get ofte er det menn higer etter. Så kanskje det er de som har knekt koden?

Koden? Hah! Det finns ingen kode!

Det hele trigges av to klumper som buler ut, eller en spretten bakstuss, eller hva som får hydraulikken til å pumpe hos den mannen det gjelder. Det er hva som trigger jaktinstinktet. Resten, sånn som intelligens og tilgjengelighet er mer på grunn og på tross av.

Kvinner tenker for mye... :popcorn:

@Belladonna: Korrekt uttryksmåte her oppe er ei fetta. - Som osten, men med en rausere bruk av bokstaven T. :opplyser:

Skrevet

Det hele trigges av to klumper som buler ut, eller en spretten bakstuss, eller hva som får hydraulikken til å pumpe hos den mannen det gjelder. Det er hva som trigger jaktinstinktet. Resten, sånn som intelligens og tilgjengelighet er mer på grunn og på tross av.

Så det du prøver å si, puzzycat, at de damene som surver, skyldtynger og lar menn sveve i villfarelse over hva de gentlig vil, mener og sier er FINERE enn oss andre rett frem damene?

Gjest KateW
Skrevet

Akkurat dette har jeg observert også og det får meg til å lure på om menn sier de vil ha en ting og egentlig vil ha noe annet, for du verden så draget disse dramadamene har.

Det må da være lettere med noen som sier det de mener og mener det de sier? :vetikke:

Jeg tror det handler om at en del menn da føler seg verdsatt. At det er et kjærlithetsspråk de forstår. Når de så treffer noen som er rett fram, ærlige og tydelige, så kan de ikke språket, rett og slett.

Skrevet (endret)

Når jeg stiller spørsmål ved at menn sier de ønsker kvinner som sier det de mener og mener det de sier, men virker som de foretrekker - eller i det minste liker godt - det jeg kaller dramadamer, og jeg undrer på om det eksisterer en underrapportering av menns preferanser, tror du jeg mener det er kvinner som ikke sier hva de vil ha da?

Hvorfor tror du på menn som sier at de ønsker kvinner som sier det de mener?

Det gjelder bare så lenge man selv liker det man hører.

Og dette faktum er helt kjønnsnøytralt.

Endret av MissStiles
Skrevet

Kvinnelist er koden i denne sammenhengen.

Skrevet (endret)
Så det du prøver å si, puzzycat, at de damene som surver, skyldtynger og lar menn sveve i villfarelse over hva de gentlig vil, mener og sier er FINERE enn oss andre rett frem damene?
Nupp! Jeg sier at de damene som surver, skyldtynger og lar menn sveve i villfarelse over hva de gentlig vil, mener og sier får menn etter seg som tenner på ulike detaljer ved dem. En prossess som muligens går stillere og lettere for seg der tilsvarende ikke støter på motstand.

Samtidig sier jeg at det hjelper lite om ei puppedame spiller hard to get mot en rumpemann. En puppemann vil nok være ivrigere, om der ikke finns flere fortunge kandidater.

Endret av MissStiles
Skrevet
Kvinnelist er koden i denne sammenhengen.

Du? Hvis dusinvis med kvinner hadde jaktet på koakkrøret ditt hver dag, ville du nok forhandlet deg frem til best tenkelige deal, du også.

Gjest KateW
Skrevet (endret)

Nupp! Jeg sier at de damene som surver, skyldtynger og lar menn sveve i villfarelse over hva de gentlig vil, mener og sier får menn etter seg som tenner på ulike detaljer ved dem. En prossess som muligens går stillere og lettere for seg der tilsvarende ikke støter på motstand.

Samtidig sier jeg at det hjelper lite om ei puppedame spiller hard to get mot en rumpemann. En puppemann vil nok være ivrigere, om der ikke finns flere fortunge kandidater.

Så du tror ikke det har noe å gjøre med at menn forstår det språket, og føler seg verdsatt og sett når noen i det minste sutrer til dem?

Endret av MissStiles
Skrevet
Så du tror ikke det har noe å gjøre med at menn forstår det språket, og føler seg verdsatt og sett når noen i det minste sutrer til dem?
Nei, ikke menn. - Kanskje despoer. Det finnes en fetish for alle. :opplyser:
Skrevet

Jeg er ikke pen nok til å kunne spille hard to get, så da gjør jeg det heller ikke. Er utrolig flink til å jakte da, og har fått verdens flotteste kjæreste ;)

Bravo! Du har skjønt hovedpoenget :) Og du bruker kvinnelist ;)

Som alltid i menneskenes verden så dreier også dette seg om tilbud, etterspørsel og konkurranse.

I alle tider har kvinners aller mest effektive våpen på kjøttmarkedet vært eget utseende og sex. Og det er selvfølgelig ikke mye vits i å spille hard to get hvis det ikke finnes noen relativt desperate interessenter (menn) i nærheten.

Men er det noe det finnes mer enn nok av så er det desperate mannfolk. Dvs når de innbiller seg selv at der finnes en jente/kvinne han vil/skal ha!

Spesielt dumt blir det da når det finnes to eller flere som vil ha samme dama. Da overgår nemlig mannfolka hverandre i desperat og teit oppførsel.

Og samtidig blir det skapt en ny kvinne som blir lidende av det såkalte prinsessesyndromet.

Det er altså mannfolks totalt idiotiske oppførsel i konkurranse med andre mannfolk om samme dame som ødelegger disse kvinnenes syn på seg selv.

At mannfolka samtidig skyter seg selv i foten er en annen sak. Går man over lik så må man bare si at man fortjener det man får. Altså ei bitch deluxe!

Men mye verre er det at disse idiotene ødelegger for alle andre stakkars menn disse dameindividene klarer å surre seg borti senere oppigjennom livet.

Uttrykket "dum og deilig" har ikke oppstått for ingenting. Ikke like morsomt sikkert når årene går og hun bare sitter igjen som dum.

Men som man reder så ligger man. Godt det finnes litt rettferdighet i livet hvertfall ;) hehe

Skrevet

Du? Hvis dusinvis med kvinner hadde jaktet på koakkrøret ditt hver dag, ville du nok forhandlet deg frem til best tenkelige deal, du også.

Som sagt, det dreier seg om tilbud, etterspørsel og konkurranse. Som alltid.

Gjest KateW
Skrevet

Som sagt, det dreier seg om tilbud, etterspørsel og konkurranse. Som alltid.

Dårlig med etterspørsel, skjønner jeg....

Gjest KateW
Skrevet

Nei, ikke menn. - Kanskje despoer. Det finnes en fetish for alle. :opplyser:

Skjønner at det ikke gjelder for deg, men det gjelder for en del, faktisk....

Gjest Eurodice
Skrevet

Men er det noe det finnes mer enn nok av så er det desperate mannfolk. Dvs når de innbiller seg selv at der finnes en jente/kvinne han vil/skal ha!

Du skriver om deg selv, jo :fnise:. Har du sett lyset nå da?

Skrevet

Du skriver om deg selv, jo :fnise:. Har du sett lyset nå da?

Man lærer så lenge man lever ... eller var det elever, mon tro? ;) hehe

Skrevet

Skjønner at det ikke gjelder for deg, men det gjelder for en del, faktisk....

Der må vi bare være enige om å være uenige, hvis jeg greide å ordlegge meg rett. Jeg mener bestemt at jeg aldri har opplevd en mann som trigges av hard-to-get-tendenser. Det bare virker sånn fra deres ståsted, fordi mange menn ikke lar seg stoppe av slike bagateller.

:nigo:

Selvsagt er det en og annen mann som fikk ståkarakter på linguaphonekurset i kvinsk, og som derfor gjennomskuer interessen hun viser ved å hard-to-gette seg. Men flertallet er bare ganske vanlige menn, som helt uskyldig roter seg inn i kvinnens intrikate nonverbale kommunikasjonsform som en elefant i et spindelvev, blendet av utsikten til kløfta...

:kyss2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...