Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mhm, så når Passing By sier at når hun sier nei når hun mener nei, så betyr det noe annet enn å si ja og mene ja?

Nei. Men det er ikke alltid at nei er det rette svaret ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest MrsTux
Skrevet

Ja, det stemmer forsåvidt.

Hun skal altså ikke spille hard to get.

Hun skal være hard to get, og dermed ikke billig.

Hvordan avgjør du om hun spiller hard to get, eller er hard to get? Hva er den store forskjellen her?

Skrevet

Hvordan avgjør du om hun spiller hard to get, eller er hard to get? Hva er den store forskjellen her?

Den store forskjellen er hvor billig hun har vært tidligere.

Gjest MrsTux
Skrevet

Og det vet du alltid?

Skrevet

Og det vet du alltid?

Nei, det vet man stort sett aldri. Ikke med 100% sikkerhet.

Gjest KateW
Skrevet

Nei. Men det er ikke alltid at nei er det rette svaret ;)

Det er greit nok, men jeg føler at du ikke diskuterer nå, bare kverulerer. Her presiseres det av kvinnene i tråden at når de sier noe mener de det, og at de derfor ikke ønsker å spille hard to get.

Da er det bare semantikk det tøyset du holder på med.

AnonymBruker
Skrevet

Er det fordi du er jomfru, og er redd hun skal merke det dersom hun har hatt sex før?

• Liker 1
Gjest MrsTux
Skrevet

Nei, det vet man stort sett aldri. Ikke med 100% sikkerhet.

Da vet du jo ikke om hun spiller eller er hard to get, og da kan du vel ikke bruke det som kriterium for utvelgelse? :klo:

Gjest KateW
Skrevet

Da vet du jo ikke om hun spiller eller er hard to get, og da kan du vel ikke bruke det som kriterium for utvelgelse? :klo:

Mhmhmhhm... Vi advarte deg, baby, vi advarte deg!

Skrevet

Er det fordi du er jomfru, og er redd hun skal merke det dersom hun har hatt sex før?

Det er fordi jeg er en mann.

Vi mannfolk kan ikke fordra at dama har vært borti andre menn.

I motsetning til dere kvinnfolk som syns det er bare flott desto flere kvinner en mann har hatt.

Altså en helt fundamental kjønnsforskjell.

Skrevet

Ikke som ett kriterium alene, nei.

Men er hun derimot billig så er hun en saga blott.

Gjest KateW
Skrevet

Ikke som ett kriterium alene, nei.

Men er hun derimot billig så er hun en saga blott.

Så damer som puler deg, mens de er gift er ikke billige?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi jeg er en mann.

Vi mannfolk kan ikke fordra at dama har vært borti andre menn.

I motsetning til dere kvinnfolk som syns det er bare flott desto flere kvinner en mann har hatt.

Altså en helt fundamental kjønnsforskjell.

Jeg er mann, og jeg er ikke interessert i en førti år gammel jomfru. De fleste menn som har levd en stund har ikke den redselen du har noe som gjør at jeg deduserer meg fram til at du ikke har hatt sex, og dermed er redd for sex.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er mann, og jeg er ikke interessert i en førti år gammel jomfru. De fleste menn som har levd en stund har ikke den redselen du har noe som gjør at jeg deduserer meg fram til at du ikke har hatt sex, og dermed er redd for sex.

Deduser i vei for meg hehe

Og hvis man heller sier 40/2 = 20 år gammel jomfru. Fortsatt ikke interessert?

Akkurat! Det var det jeg tenkte også :smoke:

Skrevet

Tja, jeg kan da bare håpe på at hun finner meg så magisk attraktiv at jeg er helt uimotståelig for henne.

Og at hun finner meg fullstendig unik. Ellers er det jo ikke noe morsomt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke interessert i tjue-åringer, nei. Jeg er interessert i kvinner som har vært rundt kvartalet, og har livserfaring, empati og hodet på rett plass.

Skrevet

Jeg er ikke interessert i tjue-åringer, nei. Jeg er interessert i kvinner som har vært rundt kvartalet, og har livserfaring, empati og hodet på rett plass.

Har du ikke hørt at ærlighet varer lengst?

Fordi den blir så lite brukt! :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke hørt at ærlighet varer lengst?

Fordi den blir så lite brukt! :ler:

Kan du, Steinar 40, forklare meg hva en mann på 40+ skal med en jomfru på 20?

Og videre, kan du forklare meg hvorfor jeg juger når jeg sier at jeg ikke er interessert i slike damer/jenter?

Skrevet

Ingen her som tror du sitter på noen form for sannhet, steinar. DU er provoserende fordi du mangler fullstendig innsikt og ikke skjønner det selv. Har ikke noe med sannhet å gjøre.

Signerer. Du blir sett på som en kverulerende, vanskelig, usympatisk middelaldrende mann med lite erfaring som tror han sitter på hele vettet. Jeg tror ikke det er mange som hører på din "livsvisdom".

• Liker 1
Gjest Passing by
Skrevet

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...